Tusen takk til hverdagsheltene!

Luften er rett og slett blåst ut av meg i dag, det er for mye for tiden. Jeg er herdet, men det begrenser seg, dette er ille bad shit!

På den ene siden observerer jeg på sosiale media at stadig flere slike ja/nei spørreundersøkelser i henhold til koronapass forekommer, disse dukker opp på feeden min fordi folk jeg kjenner svarer.

Jeg blir oppriktig lei meg og veldig trist, har det skikkelig vondt fordi dette er grusomt nok fra myndigheter og bakpersoner, men når folk man kjenner indoktrineres i så høy grad. Joda, jeg skjønner at folk ikke vet hva dem driver med.

Dette med koronapass har bakpersonene (husker når koronapass var en konspirasjonsteori, kremt..) gjennom media gradvis implementert i hjernen på folk at det er løsningen, og folk tror på det. Dermed fortsetter ting som det har gjort i to år snart. Alt går i motsatt retning og veien inn i mørket blir bare kortere og kortere.

Som jeg har skrevet nettopp på min Facebookprofil så observerer jeg hvem som er FOR og hvem som er MOT og legger det på minnet for FRAMTIDEN.

For som jeg sier så er dette hva jeg ser på ene siden, manipuleringen i retning av koronapass og diktaturet og kontrollen det vil medføre. Frihetsberøvelsen som pågår, det er et stykke igjen til de er i mål. På den andre siden ser jeg at noen bukker under nå, jeg blir fortalt fra folk jeg kjenner og har kontakt med at nå er de så redde som de aldri har vært før, noen er på vei inn i depresjon, klarer ikke fungere i hverdagen. I dag tikket det inn melding der jeg skjønner vedkommende er på kanten, hun er suicidal rett og slett.

Tusen takk myndigheter, media og alle medskyldige hverdagshelter som bukker under og følger manipulasjonen og tar del i den nye wehrmacht!

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#koronapass #suicidal #deprimert #dollyparton #everydayhero #media #wehrmacht #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Vaksinerte smitter jo i like stor grad, så jeg skjønner ikke helt vitsen med det annet enn at det er et forsøk på å få uvaksinerte til å vaksinere seg. Press med andre ord!

    2. Godt nytt år Roger Endre`.
      Som “godt voksen dame” så trodde jeg at vi hadde opplevd det meste, men de siste to år, har vist det motsatte… 🙁
      Jeg er “Sortlending” så jeg “står han av”, men har ikke tall på alle ganger man er blitt idiotforklart, siste 20 mnd,og som du sier,fler og fler av våre teorier slår til og det er rett og slett skremmende.
      Er dette hva koronasertifikat skal brukes til…. China ranks ‘good’ and ‘bad’ citizens with ‘social credit’ system

      https://www.youtube.com/watch?v=NXyzpMDtpSE

      Og,om man skal “konspirere videre”, så er det en annen ting som gjør meg veldig trist,det er at folk TROR faktisk at et coronasertifikat handler om å beskytte helsa deres. Er så mange som sier; “Det er såå slitsomt å følge med i politikk” så da leser de bare overskrifter og lytter til dagsrevyen med ett halv øre,og er flink og lydig og følger anbefalinger,, Jeg fikk også tittelen Kronidiot, da jeg argumenterte at våre politikere jobber IKKE for vårt beste,på alle mulige plan.
      Og idag kom denne artikkelen i Nationen ; Kjerkol vil skrote fritt behandlingsvalg.
      Er det derfor at antall sykehussenger er halvert siste 30 år…….sykehus skal bli forbeholdt Eliten,De rike, og kun dem…..Spennende tider, var det en som sa….vel,vel jeg må si at det er ei spenning vi fint kunne levd foruten,og jeg hadde gladelig gått tilbake til ett helt vanlig pensjonistliv,med barnepike-barnebarnkos,(for to og 4-beinte),campingliv og en harrytur i ny og ned.
      Ønsker deg og dine ett fortsatt bedre nyttår og takk for at du deler liv og tanker med oss.

      1. Veit du, i dag så æ en person som ikje veit korsn farge d e på Det hvite hus stemme FOR koronapass, særlig at dettan menneske har egne meninge om dettan, fullstendig røvkjørt av media… kosli at du skreiv nån ord, takk, og velkommen tbakers 🥰

    3. Takk, takk,leser å følger med selv om jeg ikke alltid kommenterer. Viktig at DU beholder motet og tro på en fremtid,for du formidler dine gode tanker og følelser,så bra,til oss andre, som igjen gir OSS håp å tro.
      Stå på, Du Gode Menneske.

      1. Vel, jeg gir ikke opp for å få et koronapass slik at jeg kan få meg en efes eller cerveza på en hvit strand.. for den friheten er en illusjon, i bunn og grunn tror jeg de som tror på alt dette kommer til å få et sinnsykt langt fall, men jeg står på for å gjøre fallet mindre for de jeg kan bistå. Takk for at du bidrar til det ❤️

    4. Det er regelrett uhyggelig det som skjer. For et år siden var jeg bare skeptisk, nå er jeg skremt. Mest av st folk ikke bare støtter regimet som er nå, kan jo forstå at mange bare ikke bryr seg, tror oppriktig på at vi «bare må ta én sprøyte til så blir alt såre ven igjen» jeg mener mange bare bryr seg ikke/lite. Men den hetsen/presset de selv lager mot oss som ikke er vaksinerte er bare kvalmende. Aldri hadde jeg trodd at jeg såååå vel skulle forstå hvordan nazi-Tyskland så lett vokste seg stort 🥲

    5. Jeg kom akkurat til å tenke på en litt pussig detalj oppi dette her! For er det ikke en smule besynderlig hvordan folk på den ene siden lever i den hellige overbevisning om at korrupsjon, skjulte agenda og annet snusk fra styresmaktenes hold er et fenomen som er forbeholdt andre verdenshjørner og derav noe som aldri vil kunne forekomme her på berget, som de som hyler om rasisme i et remjende sett!?..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg