Tusen takk til alle Lotto-Flaxere mfl.

Før jeg kjører i gang den siste ‘Bunnys Lotto-Flax’ klokken 19:00 (følg med) og kårer ‘Ukas blogger’ vil jeg med dette bare takke alle dere som har deltatt på Lotto-Flax og bidratt til at konseptet ble morsomt å holde på med. Og jeg håper alle sammen synes dette har vært en litt morsom greie her på blogg.

Jeg er uansett veldig takknemlig for alle som har vært innom, og jeg er veldig takknemlig for liv og røre her på bloggen, takknemlig for kommentarer og tilbakemeldinger.

Jeg liker meg her på blogg, og det er jo ikke for ingenting at jeg er som veteran å regne. Begynte å blogge i 2011. Vi er snart i 2023. Det er tolv år.

Gjennom tiden har det vært mange innom, og det er litt trist når noen blir borte.Til eksempel leita jeg i dag etter ei som brukte være en del innom bloggen her før, «Kristins Hverdagsblogg», men den bloggen er søkk borte nå, og jeg vet ikke hva hun heter mer enn Kristin, så.. og jeg synes jo det er litt leit med dem som jeg ser er innom blogg, som jeg på et tidspunkt hadde (i mine øyne) god kontakt med, men som har sluttet å besøke meg. Det er nok diverse årsaker, men jeg beklager ikke at jeg er den jeg er og har de meninger jeg har.

Uten å være meg hadde jeg ikke fått min herlige lille familie. Jeg hadde ikke havnet her i mitt hjem som jeg trives bedre i enn noe sted jeg har bodd før. Jeg hadde ikke hatt det flotte smykket av gode venner som jeg har. Musikken og mulighetene jeg har til å reise og være med på ting. Jeg er lykkelig, jeg har det veldig bra, og slik kunne det nok ikke blitt uten at jeg hadde vært meg selv og står for hva jeg mener.

Anyways, jeg er en sosial kanin, og jeg blir hoppende glad hver gang jeg ser navnene deres dukke opp i kommentarfeltene her. Løøøøøv U 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

5 kommentarer
    1. En får så mange venner og bekjente her inne – det er så godt! Noen kommer nærmere enn andre, og da er det trist å miste kontakten! Du er dyktig til å få oss andre med – er så moro med action på blogg! Så tusen takk, Bunny – du er god! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg