Tusen takk for deltakelse, yuhuuu nå er det lørdag!!

Først, tusen takk til dere som tok utfordringen jeg postet i går (les: HER), det var veldig fint å se alle de flotte innleggene og bildene som ble postet her på blogg. Noen var direkte sjarmerende og gjorde meg både beveget og rørt. Det er forøvrig fremdeles helt greit om flere tar utfordringen, det er bare hyggelig det  synes jeg.

Så var det overskriften, ja her er det lørdag, og hvis dere leser DETTE innlegget så skjønner dere hvordan dét har skjedd. Så nå er jeg nydusjet, ren og pen. Jeg skal lage chillidipp og skjære opp spekemat. Så blir det musikk, snacks, drinker og kos på balkongen.

Det blir ikke så mye mer fra meg her på blogg i dag, men jeg har postet DETTE innlegget tidligere i dag, og det er vel det innlegget jeg håper blir mest lest av hva jeg har skrevet her i dag.

Ellers kan jeg anbefale gode innlegg fra andre bloggere, først dette «Min oppfordring: Blokker i vei!» fra en blogger i Stavanger-området, så dette innlegget «Hvorfor jeg måtte slutte blogge» fra en blogger i Oslo, og «Barnepsykopater» fra en blogger i Askim. Alle disse innleggene legger opp til refleksjon og ettertanke, så jeg må si at jeg ble forundret i dag etter flere gode innlegg på plattformen.

Takk for titten, ha en fortsatt fin lørdag kveld 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#lørdag #helg #balkong #bunny #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg