Tusen takk dere bloggere!!

Ariel og Ella ❤️

I går postet jeg et blogginnlegg med et ønske om at folk vil poste bilder av sine kjæledyr, livsledsagere som de har i dag, eller noen fra fortiden, evt om en ikke har eller ikke har hatt slike i livet sitt, så da av noen andres eller et dyrebilde en liker. Bare det betyr noe liksom. Dere skjønner hva jeg mener.

Hensikten var å fjerne litt av støyen fra media iht hva som skjer i denne verden, og heller da spre kjærlighet. For er det noe spesielt med dyr så er det denne kjærligheten de viser det og de stiller ikke noen krav. Betingelsesløs kjærlighet.

Den kjente psykologen Erich Fromm skrev i sin bok «Om kjærlighet» at den eneste kjærlighet som er betingelsesløs, er den mellom en mor og hennes barn. Da sa jeg takk til den psykologen, får ikke ei krone av meg for sin «visdom» og faglige kompetanse, for er det noe mine små har vist meg her i livet så er det at det utsagnet stemmer ikke.

Jentene mine er selve symbolet på ekte betingelsesløs kjærlighet!

Jeg kalte innlegget mitt for «Utfordring» for å få flest mulig med. Og noen ble det, og jeg vil takke dere alle, for dere har gitt meg mange fine og gledelige øyeblikk med at dere ble med på dette og er med på å spre ekte kjærlighet på nettet.

«Dixierose»

«Strikkekjerring»

«Fruens Vilje»

«MetteJosteinsdatter»

«Dama fra Nord»

«Ut i friluft»

«Kjeftsmellas»

«Heidis verden»

«Aud Marit»

«Vera Lynn»

«FriluftsHeidi»

«Solliv»

«Gryende»

«BforB»

«Livet med Vesla»

Håper jeg ikke har glemt noen, da må dere si fra, jeg vil veldig gjerne ha med meg alle!! Jeg plotter alle inn her, så hvis man klikker på navnene til de over her så kommer man direkte inn på innleggene der alle disse flotte små firbeinte blir presentert. Dukker det opp flere, så vil de også bli lenket til her.

Igjen, tusen takk dere alle, dette var alle tiders!!

Ja til livet og kjærligheten 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dyr #kjæledyr #hunder #katter #mops #utfordring #kjærlighet #bunny #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg