Trist eller morsomt eller begge deler?

Når jeg i formiddag var ute og luftet jentene mine, Ella, Ariel og Dimple la jeg merke til en gammel mann som satt i parken på skrå nedenfor moskéen, han bæljet og grein som en stukken gris med blærekatarr, altså han var så hysterisk fortvilet at det smertet i hjertet. Hellige kaninmåne, det var tydelig at noe ikke var som det skulle, og jeg gikk så bort til han og spurte hva som var galt.

Han fortalte meg så at han hadde en 22 år gammel kone hjemme. Hver dag bruker hun massere ryggen hans, og hver morgen står hun opp og lager fleskepannekaker til han, og oppskåren frisk frukt og nykvernet kaffe.

Jeg spurte igjen: ‘Vel, hvorfor gråter du da?’

Han la til: ‘Hun lager meg hjemmelaget suppe til lunsj og etterpå får jeg min favorittkake som hun har baket selv, hun rydder hele leiligheten og hun ser så på sport på TV med meg for resten av ettermiddagen.’

Jeg sa: ‘Vel, hvorfor gråter du?’

Han sa: ‘Til middag lager hun meg et gourmetmåltid med vin og min favorittdessert og så koser vi etterpå i sengen til de små timer.’

Jeg spurte: ‘Vel da, hvorfor i all villeste verden gråter du da?’

Han svarte: ‘Jeg kan ikke huske hvor jeg bor.’

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

18 kommentarer

Siste innlegg