Trillekoffertene pakket klare for jubileum!

Nå er det bare natten igjen så er dagen her for å trille trillekoffertene etter seg og komme seg avgårde. Dette blir veldig bra føler jeg, det har ihvertfall vært digg å ha noe å se fram til, en tur å glede seg til uten å ha det hengende over hodet at alt kan snu, at det skal bli restriksjoner, kanselleringer og nedturer. Det har begynt å slippe litt taket nå, jeg hadde enda den skeptikerfølelsen i meg både da vi dro til Korfu, Tyrkia og Albania for noen måneder siden, men nå i 2023 ser det ut til at følelsen har gitt seg. Jeg vet ikke om akkurat dét er en bra ting, men denne turen blir ihvertfall noe av, wohooo..

Med det sagt så har altså helga startet for min del, bare noen timer igjen så drar jeg snuppen min med meg ut av døra, derfra blir det masse god mat, møte nye folk, shopping, drinker, spa, dans, tull, tøys og moro. Ja til livet og kjærligheten, og riktig god helg til dere alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#jubileum #bunny #bunnytrash

22 kommentarer

Siste innlegg