Trækkspellæsta – utfordring!

Der jeg er oppvokst sier vi ikke ullsokker, raggsokker eller denslags, vi sier ‘læsta’ – dettan e læsta! På bokmål ‘lester’, haha..

Anyways, jeg har ei utfordring.. disse bildene over er private, brukt med tillatelse av ei venninne fra ‘back in the days’, hun fikk disse av sin tante for mange år siden, og har vært på utkikk etter nye siden den gang. Nå har hun funnet fram bilder og etterlyser noen som kan strikke dem.

Da jeg så disse ble jeg ytterst begeistret, synes de var supertøff. Så med det vil jeg også ha slike. Derav utfordring til folket der ute! Hvem kan strikke disse til meg? Jeg vil gjerne ha det lilla byttet i svart, det hvite i tydelig lilla/violett og hjertene ‘as you se fit’, eller uten hjertene, kanskje noe annet i stedet for? Åpen for forslag altså!

«Trekkspillet» er hva som gjør disse kule, sant?! 

Betaler selvsagt, vet jo at garn koster og at strikking og er en jobb, dette er vel også et mønster/design/oppskrift ikke alle strikkere har, så da er vel dette som en utfordring å regne? Hehe..

Anyways, contact me 🐰👇🏽

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#læsta #lester #ullsokker #raggsokker #trekkspill #strikking #utfordring #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

Siste innlegg