Toppbloggen som bare forsvant!

Det var en blogg jeg faktisk fulgte som i begynnelsen ble driftet av et par anonyme bloggere. De hadde fokus på hva andre toppbloggere postet og gikk de respektive bloggene etter sømmene og avdekket masse snusk som toppbloggere som som lå på toppen av blogglistene bedrev.

Vi snakker her om ting som umerket reklame og uetisk markedsføring og ellers avsløringer av en enorm mengde løgner som rosabloggere hadde skrevet om i sine blogger. Pluss masse annet hvor rosabloggerne opererte i «gråsoner» for klikk, likes og økte inntekter.

Blant annet fikk Sophie Elise gjennomgå med sin lange rekke av sykdommer og diagnoser. Det var da ikke måte på heller, Sophie Elise skrev selv at hun hadde følgende diagnoser: ADHD, depresjon, angst, eksistensiell angst, psykose, bipolar, selvskader – psykotisk adferd, tvangstanker, hypokonder, papyrofobi, derelezation disorder, aviatofobi, essensiel tremor og dysmorfofobi. Hvis noen gidder å tråkle seg gjennom bloggen til Sophie Elise så finner vedkommende helt sikkert mer. Hun blogger jo en del år må sies.

Dette bare fortsatte helt til Sophie Elise trakk seg tilbake som blogger. Men poenget mitt, denne bloggen jeg skriver om tok da for seg dette og stilte kritiske spørsmål på en morsom måte. For dette skulle være en satireblogg, og faktisk den beste i sin sjanger i alle mine over ti år i bloggerverdenen.

En annen blogger som virkelig fikk gjennomgå var Anne Brith Davidsen og det som ble satt mye fokus på med henne var hennes stadige bruk av egne barn i markedsføring, dette ble fremmet som uetisk, og det ble også satt fokus på at Anne Brith hadde utlyst flere konkurranser uten premier.

Bloggen jeg skriver om het ‘Bloggomtoppbloggere’ og fikk etterhvert veldig mange lesere. Den ble også nominert til Vixen Awards som den gang var prestisje for bloggere, men som i dag bare er tull og fanteri. All respekt for Vixen forsvant etter at BOTB ble diskvalifisert!

Anyways, i et forsøk på finne ut hvem som stod bak bloggen ‘Bloggomtoppbloggere’ sendte blogger Anne Brith Davidsen en nettadresse for å avsløre IP-adressen til vedkommende. Og så ble det politisak, og mye fram og tilbake. Vedkommende bak bloggen BOTB ønsket av personlige årsaker å være anonym. Det ble vel etterhvert vanskelig. Jeg vet ikke hvem denne bloggeren var, det var ikke så interessant, men bloggen synes jeg var veldig morsom.

På slutten ble det færre og færre innlegg, og det siste innlegget ble det opplyst om at vedkommende skulle ta seg en pause, men ville komme tilbake etterhvert. Jeg har ventet lenge på at det skulle skje, men det som istedet skjedde var at de veldig populære rosabloggerne forsvant én etter én etter dette. Jeg tenker at de hadde vel så mange ‘svin på skogen’ at de ville ikke ta risikoen mer med å bli avslørt for det ene etter det andre. Og at nettopp dét er selve hovedårsaken til at rosabloggerne forsvant. Om det ikke er tilfelle, så synes jeg det er et besynderlig sammentreff!!!

Og dere som har fulgt min blogg, Bunny, dere vet at jeg tror ikke på slike sammentreff. I dag oppdaget jeg at hele ‘Bloggomtoppbloggere’ er borte, klikker man seg inn så kommer det opp et skjermbilde hvor det står: «Dette nettstedet er privat».

Bunny vil i dag takke vedkommende bak BOTB for en bra blogg, veldig god underholdning, og selvfølgelig også for rosabloggernes bortgang 😜👍🏾

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bloggomtoppbloggere #BOTB  #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴

      Eg var og fast leser av bloggomtoppbloggere,og husker også en del episoder som ikke falt heldig ut for rosabloggerne,spesiellt SE.
      Eg tror heller ikke på tilfeldigheter når det kommer til årsaken til at rosabloggerne forsvant en etter en.
      Det var også en annen ufyselig «satireblogger» som på ingen måte kan sammenlignes med bloggomtoppbloggerne.Den bloggeren eg vil frem til her gikk også på tryne i sitt ufyselige forsøk på satire om andre bloggere og har en god del til felles med en viss annen ufyselig «satireblogger» (som,så lenge det varer,holder på enda).Eg tror du husker den bloggeren,eg kalte den tarveposten fordi den var både tarvelig og ekkel.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Hehe, du er god du.. men nå tror jeg heller det går andre veien, ikke like mye oppmerksomhet rundt innleggene mine i dag, færre innlegg blir det også, og snuppen min har ferie, så vi har litt andre ting på agendaen her 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg