The Ugly Truth About Mother Teresa!

I dag har dagen gått som den har gått, og det er ikke noe uvanlig med det, sånn er det bare. Nydelig vær har det vært i hele dag, og det er ikke noe uvanlig med det, sånn er det bare. I dag har jeg postet tre innlegg på bloggen, det er ikke noe uvanlig med det, sånn er det bare. Det er ikke sikkert du har lest dem alle, det er ikke noe uvanlig med det, sånn er det bare!

Det første innlegget var «Ga en kvart million hver til moské», som er vel verdt å reflektere over. Det andre innlegget «Bunny hoppeglad!!» handler om dagens høydepunkt, og jeg gleder meg masse!! Det tredje innlegget «Vi har lyst på fitta di!!» handler om absurditetene i det politiske landskapet og dagens regjering!!

På slutten her nå i kommentarfeltet var det noen som nevnte Mor Teresa, at vi skulle hatt en Mor Teresa. Derfor har jeg lagt til en kort video lengre ned her om vår alles kjære Mor Teresa. Ikke meningen å ødelegge noens forestillinger og narrativ, men jeg har lest meg opp litt, eller en del, om denne damen, så denne videoen er høyst reell den.

Det er ikke jeg som har laget videoen, det er ikke jeg som har skrevet de bøker og artikler jeg har lest, enhver er i sin rett til å danne seg en egen mening utfra de opplysninger en blir gitt. Jeg mener vel med å vise denne videoen at kanskje ikke Mor Teresa var så god som hun fremstilles, ingen av oss kan vel påberope oss å vite noe om mennesker man ikke kjenner eller har kjent. Uansett hva en finner på Wikipedia eller i gamle Ukeblader og bøker.

Så om dette ødelegger et narrativ, så må dere gjerne skrive stygge ting om meg og mine hensikter på blogg, sosiale media etc. Dét sier mer om deg og dere enn om meg og mine intensjoner.

Jeg presenterer en video noen har laget, dere burde se den! Ikke alt er som en har blitt fortalt, det er den eneste sannhet i dette innlegget som kan bekreftes hundre prosent!

Har vært veldig lenge oppe i dag, og skal ut på tur i morgen. Ikke bare rundt i nabolaget eller inn til sentrum, men utenbys. Kan hende jeg blir lite og ingenting å se på bloggen her da, men her er nok av linker å klikke gjennom, hvilket dere burde.. natta, og drøm ufint 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#morteresa #mothertheresa #teresa #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Jeg skal ikke påberope meg nok kjennskap til dette til å kunne uttale meg, men talen som jeg refererte til er fantastisk! For de av oss som har mange medarbeidere som vi vil skal lykkes med det de gjør, er de ordene GULL!

      “Do you know your people?
      Do you love your people?”

      Så himla enkelt, og så utrolig viktig og så utrolig sterkt!
      Ut over det har jeg vel bare skummet reportasjer om henne.

      1. Det er noe med det, bare det at ord og sitater får plutselig en helt annen betydning når det viser seg at personen bak ikke er helt slik en trodde vedkommende var. Ihvertfall opplever jeg det slik. Samtidig kan man jo finne gode sitater fra de verst tenkelige. En gang nå under plandemien postet jeg et sitat av Joseph Goebbles på Facebook, «hvis en løgn blir repetert ofte nok, blir den til slutt en sannhet» det medførte at jeg ble utestengt en uke. De syntes ikke like mye om sitatet som jeg gjorde, og gjør.

    2. Jeg skal prøve å trø ekstremt varsomt med kommenteringa mi nå, for det er nå engang sånn at folk treng nåkka å tru på, som de føler er godt…og det er nok ekstremt tøft å skulle se nåkka feil med det man har tatt til hjertet sitt og ser på som ei sannhet.. Så det einaste jeg vil si her, er at jeg har sagt fra dag én når jeg obs på Mor Teresa at jeg nekta å tru på at et menneske kan være så 100% rein, god og feilfri, uten en eneste sjølgod og egoistisk tanke.. Selvfølgelig er jeg blitt “steina” opp gjennom årene nettopp fordi jeg pirka på helgenen til folk, så jeg har rett og slett tatt et valg om å holde kjæft når det slumper til at ho blir nevnt i en samtale (for det skjer) ..og jeg blir å fortsette med å holde kjæft i fremtida.. Men tankan og meiningene mine? De er ikke endra, nei..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg