The Bunny 🤩

Prøver meg på et «litt om meg»-innlegg, er en stund siden sist, so here it goes:

T for Takknemlig.

Takknemlig for snuppen min, jentene mine, leiligheten vår, mammaen min, Madonna og musikk. Mye å være takknemlig for, viktigste er å huske på å være takknemlig. Ja til livet og kjærligheten 💜

H for Homo.

Det faktum at jeg er homofil blir veldig ofte et tema, det er ikke til å komme unna. Setninger som «jeg har ikke noe imot homofile, men». Spørsmål som «hvem er mannen og hvem er dama i forholdet». Holdningene en møter fra religiøse kristne og fordommene fra islams følgere. Det å bli omtalt som «homsene» som om man er intet annet enn dét. Vi lever i 2022 og mange tror at homofile har det så bra, og jeg har det bra, vi har det bra, men utfordringene er hver dag, og veldig mange homofile har det slettes ikke bra i Norge i dag. Det er en myte, det er noe folk flest sier til seg selv for å fraskrive seg ansvar og ha det bedre med seg selv. De største utfordringene ligger selvsagt i den økende islamiseringen her til lands som da legitimerer deres syn på og behandling av homofile, en ideologi forkledd som religion 💜

E for Empati.

Empati er viktig. Empati betyr innlevelse, evne til å identifisere, forstå og anerkjenne gyldigheten av andres følelsesmessige tilstand og reaksjoner. Som religion- og islamkritiker har jeg opplevd den misforståtte tolkningen av å være hater og rasist. Som tidligere rusmisbruker, utsatt for overgrep, som homofil og en rekke andre karakteristikker så har jeg ingen problem med å sette meg inn i følelsen av å bli urettferdig behandlet, bli dårlig behandlet pga hudfarge eller etnisitet. Empatien derimot ender hvor mennesker tar et valg om å underkaste seg for noe som skader andre, her stiller jo religion, myndighetenes covid-regime og Koronas Vitner, fordommer, islam, penger og politisk makt høyest. Hvor andre ting har mer verdi enn medmenneskeligheten 💜

B for Bunny Trash.

Bloggen, tenketanken, ytringsplattformen, stedet for selvterapi, refleksjoner og dialog med andre for bredere synspunkt og oppfatninger. Bloggen gir bredere perspektiv, og etter så mange år som blogger er Bunny Trash rett og slett blitt en del av meg. Mange flotte folk har jeg blitt kjent med og møtt, rett og slett på grunn av bloggen, og under plandemien spesielt har det vært reddende med alle de flotte bloggerne og andre lesere jeg har blitt kjent med her ❤️

U for Underlivet.

Tolk det som du måtte ønske 😜

N for Norsk.

Jeg er norsk, jeg bryr meg om Norge og ønsker at Norge skal være et bra land. Jeg kjører ikke bil selv, jeg beveger meg mye i samfunnet, går, tar buss og tog, reiser fra sted til sted, fra by til by. Jeg sitter ikke i noen boble hvor jeg beveger meg fra A til B uvitende om hva som skjer. Jeg sitter normalt ikke i ro, selv om jeg har isolert meg en del i det siste. Men jeg har reist langs hele norskekysten, og vært på småsteder de færreste har hørt om. Utviklingen er ikke bra, spesielt ikke i hovedstaden og byene, hva man nå tillater skjer her til lands er en farlig retning. Folk trenger å få opp øynene å ta bedre vare på Norge, vårt hjemland 💙

Lest mitt forrige innlegg? Ikke?? Gjør det nå!! Link: Nordmenn vil ha MER innvandring??!!

N for Nederland.

Fra mitt første besøk i Nederland, og fremdeles nå etter X antall besøk i det fantastiske lille landet så føler jeg stor tilhørighet der. Ordet «normal» forsvinner i mengden hvor aksept og likeverd settes høyt. Jeg elsker Nederland og kjenner det gjør vondt i hjertet å se hva som skjer der nå da tiltakene rundt covid-plandemien har greid å så sine onde frø 💜

Y for Ytringsfriheten.

Ytringsfriheten står sterkt hos meg, og den må vi ikke ta for gitt, ytringsfriheten er truet, og vi knebles stadig mer av sosiale media, media, politikere, ideologiske fanatikere og en pengesterk elite. Jeg vil alltid kjempe for din rett til å være uenig med meg, din rett til å mene noe jeg synes er fullstendig dumskap og ignorant idioti!

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunnytrash

8 kommentarer
    1. Nydelig, likte spesielt godt setninga “Jeg vil alltid kjempe for din rett til å være uenig med meg”, så fint formulert. <3

    2. H for homo, og dårlege haldningar frå religiøse kristne. Kanskje mest religiøse med tvangstanker, og som ikkje har forstått den bibelske bodskapen. Joda, dei kallar seg kristne, men er dei det eigentleg? Eg har mine tvil. Nok om det.
      Kjerringa og eg køyrde til ein butikk me hadde høyrt ein del om, for fleire år sidan. Der vart me møtte av to mannfolk, og fant snart tonen med dei. Det var ein slik møbelbutikk, som hadde masse bling i tillegg. M.a. hadde dei fingerbøl i glass, og då sa kjerringa at dei kunne me ha som nattverdbeger i kyrkja. Eg trur dei to vart litt sjokka, men dei kom med på notene, når det fyrste sjokket hadde lagt seg 🤣.
      Etter litt handel, og me satte oss i bilen, sa kjerringa, det var to trivelege karar. Ja, sa eg, dei var så trivelege, at dei er berre nøydt til å vera homofile 😊.
      Joda, dei var det 😊.
      Det som var trist, var at ei av dei som hadde snakka varmt om dei og butikken, fekk vita det, og etterpå kunne hu ikkje handla der meir pga dei var homofile.
      Totalt patetisk og forkvakla religiøst idioti.
      Det hende dei køyrde dei fem mila kvar veg, og besøkte oss i kyrkja me gjekk i då, berre for dei syntes me hadde vore så trivelege, og sendte andre frå kyrkja ut for å handle hjå dei.

      1. Jo, men så mange religiøse med «tvangstanker» så må en vel kunne si at det er noe med disse religionene. Jeg har opplevd min kvote iht det, og enda kommer det stadig flere hendelser. Det du beskriver som tvangstanker vil nok mange beskrive som religionsfrihet. Likte å høre at de ble mottatt godt i ditt samfunn da ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg