Takk til medbloggere og lesere for Bunny-prosjekter!

Først vil jeg takke alle medbloggere og lesere for de gratulasjoner som kom inn i helga og til nå i anledning snuppen min og meg og vårt jubileum som vi markerte og feiret på minicruise i helga. Igjen, tusen takk alle sammen, snuppen min og jeg fortsetter reisen vår, og selvsagt kommer jeg til å dele mye av den reisen her på bloggen.

Videre vil jeg takke alle som engasjerte seg i går da jeg postet innlegget «Bloggere som ryggsleiker og drar på treff» hvor jeg sammen med en medblogger forsøkte å røyke ut nettroll. Og bloggtroll. Det tok litt av for å si det sånn, men jeg fant ut mye om mange her på plattformen. Noen synes kanskje uttalelsene i kommentarfeltet er ganske dryge, og ikke burde vært godkjente, men da skulle dere sett alle kommentarene som ikke ble godkjent. Hellige kaninmåne altså.. ja, nei, som sagt jeg fant ut mye om mange, og det tar jeg med meg videre.

Til sist vil jeg takke medbloggere og lesere som driver på med diverse «Bunny-prosjekter», nå snakker jeg ikke bare om en eller to medbloggere og lesere, men flere, og da selvsagt flere forskjellige prosjekter. Disse ble påbegynt for snart tre uker siden, så da tenker jeg at det er begynt å bli endelige resultater, og de endelige resultatene vil jeg vise fram her på bloggen. Hellige kaninmåne jeg gleder meg.. det er så spennende synes jeg, og utrolig artig. Så tusen takk dere, dere vet hvem dere er!!

Med det takker jeg for meg for i dag, det har vært en aktiv og givende dag på blogg. Hjemme har det vært rolig, men det har vært mye liv og røre i det siste og kos og moro. Ja til livet og kjærligheten!

Sees her på Bunnybloggen i morgen 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
      1. Hehe.. sjeldent du henger med, men et godt tips til deg, når du står opp om morgenen, les Bunny, og før du legger deg om kvelden 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg