Supersyk av superinfeksjon fra supermutanten!

Koronaoverskriftene har igjen begynt å dominere nyhetsbildet her til lands, og jeg følger med, det er interessant hvor forutsigbart det meste er. Altså man vet jo på en måte på forhånd hva som skjer videre. Hvis man ikke er helt fraværende mellom ørene. Noe nytt og uforutsigbart dukker jo opp innimellom, men det er ikke mye, men effektivt er det.

Jeg har skrevet en del om det på sosiale plattformer, blitt latterliggjort og kalt konspirasjonsteoretiker. Og så skjer akkurat det jeg har skrevet. Og da er det ikke slik at noen beklager å ha vært utidig mot meg, det er ikke slik at disse folkene ber om unnskyldning for stigmatiseringen, karakteristikkene og forsøkene på latterliggjøring. Neida, de later heller som ingenting og vandrer videre i fordummelsen, helt til neste gang, så gjør de det samme om igjen. Disse er pro-vaxxere!

De siste dagene nå så har medias covid-relaterte artikler gjerne en innledning som starter slik:

«Mange nordmenn blir i disse dager smittet av den nye undervarianten av omikron. BA.5 sprer seg lettere, samtidig som befolkningen har redusert immunitet siden det for mange er en stund siden vaksinasjon eller infeksjon» (Nettavisen)

Ingen media skriver om at det er veldig høye antall blant «vaksinerte» som fikk koronasmitte kort tid etter de ble injiserte. Utrolig mange fikk covid bare sånn pluss minus to-tre uker etter «gjenoppfriskningsdosen», altså dose tre, enda flere enn etter dose to. Altså, de veldig mange fikk og får faktisk covidsmitte på det tidspunkt de skal være best beskyttet. Hvor besynderlig absurd og ironisk er ikke dét?

Likevel greier media å fortsette idiotien med å skrive at nå blir folk smittet fordi «befolkningen har redusert immunitet siden det for mange er en stund siden vaksinasjon».

Hva slags immunitet er det de babler om? Det er ingen som har hatt noen form for immunitet på grunn av disse såkalte «vaksinene». Så langt derifra, dette vet vi alle nå, trengs ikke debatteres mer, det er ubestridelige faktum.

Etter massevaksineringen har smitten gått opp, alvorlig sykdom har gått opp, indremedisinske lidelser har skutt til værs, bivirkningene etter «vaksine» har et høyt og bredt omfang, antall covid-assosierte dødstall har satt rekorder etter massevaksineringen. Eneste er at media har holdt kjeft og heller skrevet om krigen i Ukrania og andre ting. Men man har likefullt kunne hente fakta fra offentlige sider like forbannet, altså legemiddelverket og så videre. Likevel tror folk at det nå er en ny bølge på gang. Den er ikke ny, den startet etter din siste injisering, som er en stund siden nå. Løp og få en ny «boosterdose» så kan vi snakke om en ny bølge!!

Anyways, det er ikke mange dagene siden jeg skrev innlegget «Høsten nærmer seg – tiltak iverksettes». Et innlegg du faktisk burde lese om du ikke allerede har lest det. I det innlegget skrev jeg, som jeg har advart om mange ganger før. Altså, allerede den gang dose 1 og 2 skulle injiseres i folket sa jeg at det blir ikke med én eller to doser, det blir mange mange flere. Men i nevnte innlegg skrev jeg (sitat): «Nå rulles det ut vaksiner igjen, og strategien er som tidligere, de begynner med de på 75 år og oppover, så jobber de seg ned, endrer narrativet gradvis».

Nå er vi i gang, de endrer narrativet allerede. Folk biter jo på, så hvorfor ikke bare kjøre på. Nå meldes det i alle media at: «Det europeiske legemiddelbyrået (EMA) antyder at det kan bli aktuelt å anbefale en ny oppfriskningsdose til alle over 60 år, samt alle sårbare grupper.

Tenke seg til at det bare er under en uke siden EMA snakket om alle over 80 år, og her i Norge snakket vi om alle over 75 år. Nå snakker vi om alle over 60 år. Fra høsten av liksom. Vel, for meg er det slik at når min fødselsdag siste dag denne måneden er passert, da starter høsten. Så brett opp ermene folkens, og da mener jeg dere alle sammen. Når det var 75 år og oppover forrige uke, 60 år og oppover denne uka, så er det vel ikke usannsynlig at det er 45 år og oppover neste uke. På fødselsdagen min er det alle barn og oppover (satt på spissen).

Hvordan skal de få folk til å injisere seg med en fjerde, femte og sjette dose? Folk er lei nå, og man blir smittet og smitter videre uansett. Man ser også at «vaksinerte» ikke blir mindre syke enn uvaksinerte. Mange har derfor mistet troen på «vaksinene». Så hvordan få folk til å «vaksinere» seg igjen?

Joda, på akkurat samme måte som tidligere. Frykt, hat, splittelse, hets og helvete. Nå har de begynt med å spre frykt igjen. Nå snakkes og skrives det om «superinfeksjoner» i tillegg til at det fremheves at den nye omikron mutantvarianten er 15 prosent mer smittsom (TV2).

Nå markedsfører de nye vaksinedoser med uttalelser som dette: «Dersom du har vært slått ut av koronasmitte og endelig er på bedringens vei, tenker du kanskje at det verste er over. Nå er det slik at du kort tid etter koronasmitte, løper en risiko for å bli syk på ny, at du får en såkalt bakteriell superinfeksjon etter en virusinfeksjon.

Superinfeksjonene kommer!

Løp å vaksiner dere, hvis ikke vil dere bli supersmitta, supersyke og få grusomme superinfeksjoner, løp, løp og brett opp armene. Ikke bli utsatt for den nye mutantens uheldige konsekvenser! I neste runde snakker vi ikke «superinfeksjon» lengre, da er det «ekstremsupersupermegaomegainfeksjoner« på gang, så skynd dere å få noen injeksjoner nå!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #vaksine #superinfeksjon #supercovid #supervariant #supermutant #bunny #bunnytrash

24 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Eg tenker at helsetopper og øvrige myndigheter ikke vil ha så store problemer med å få folk til å løpe til vaksinestasjonene igjen og igjen,og får ikke myndighetene det som de vil så er det bare å true med plan c eller var det d,planen om å true foreldre med å bli fratatt omsorg for egne barn om de ikke vaksinerte seg selv (og på sikt barna) med den begrunnelse at om man vegrer seg så er man en potensiell morder som setter barna og sitt eget liv i fare.Dette får myndighetene helt sikkert truet igjennom til tross for at danske media skriver at «vi skulle aldri ha vaksinert barna,det var et feilgrep».
      Innimellom får man noen små notiser rundt omkring på nettavisene som burde få folk til å tenke,men det ser ut for at folk ikke vil se det,seinest i dag går jo FHI ut å sier at det har vært en overdødlighet i 2021,ikke helt ubetydelig heller med 1000-1500 flere dødsfall enn «normalt av hjerte/karsykdommer – og er så svært tåkelagt om årsaken til det,men innrømmer at de ikke har gransket nok til å fastslå at overdødligheten ikke har med vaksinene å gjøre,men nå skal de begynne å granske…
      Danmark var tidlig ute å advarte mot å vaksinere gravide,de hadde oppdaget urovekkende mange dødfødsler der mor hadde covid-19 og var vaksinerte,Island fulgte etter med samme bekymring mens norske media og myndigheter notorisk messet om at covid-19 var årsaken til dødfødslene og ikke vaksinene og de kom unna med det ettersom mødrene hadde covid-19 og var vaksinerte.Dette er no blitt en sannhet – man dør ikke av vaksinene,men av covid-19 – myndighetene har rein flaks når folk dør med begge deler.
      Eg har en utenlands bekjent fra ett av de landene som var hardest rammet av covid-19,hun kunne fortelle at pasienter som blei innlagt på sykehus,uansett årsak og som seinere døde,blei oppført som coronadødsfall,legene fikk til og med bonuser for hver dødsattest der corona var oppført som dødsårsak.Min bekjente sa til meg at pårørende sluttet å legge dødssyke inn på sykehus,de lot dem heller dø hjemme og så tok de direkte kontakt med begravelsesbyrå,da fikk de korrekt dødsårsak på dødsattesten.Mange var nødt til å gjøre det sånn av hensyn til forsikringer osv,som mange ganger falt fra om dødsårsaken var covid-19.Dette fortalte min bekjente meg for snart to år siden og denne praksisen fortsetter den dag i dag.
      Eg kjenner flere som har fått bivirkninger etter vaksinering,noen så alvorlige etter to doser at de er livredde for å ta flere,bivirkningene forsvinner ikke,de er kroniske.Svært få av de eg kjenner med bivirkninger har meldt det inn,de vil ikke,de gangene de har forsøkt å si noe om det blir de møtt med fiendtlighet og tvil om deres troverdighet og de vil ikke utsette seg selv for ubehaget det er.
      Bivirkningene etter vaksinene er mange,farlig høyt blodtrykk,humørsvingninger,hormonforstyrrelser,alt fra spontanaborter til vansker med å bli gravide,plutselig hjertestans,slag osv.osv allikevel får myndighetene viljen sin og folk vaksinerer seg,eg tviler ikke et sekund på at oppslutningene om vaksinene igjen blir stor,skrekkeksempler som følger om man ikke vaksinerer seg står i kø…..kan her nevne det siste eg leste : «folk med longcovid er en fare for seg og andre i trafikken» så man må gjøre alt for ikke å få corona…….og så,nå tar de frykten og skremselspropagandaen ett skritt lenger til superinfeksjoner……
      Hvor skal dette ende 😡
      Hilsen synskepeggy.

      1. Det er ingen ende før man ligger seks fot under jordoverflaten. Interessant vil det være om hvor mange som hopper på dose 4 her i Norge. 54,8 prosent av befolkningen har fått injisert 3 doser. Ut fra hva jeg ser så er disse så indoktrinert at samtlige 54,8 prosent vil la seg i injisere med dose 4. Mange har sagt at de ikke vil ta flere doser, men desverre tror jeg det er kun naiviteten deres, for veldig mange trodde det hele var over etter dose 3, at det ikke ville bli mer vaksinering. Nå får vi se da, dette er jo selve dokumentasjonen på hvor stor andel av Norges land som ikke kan tenke selv.

    2. Jada, jada, jada……. Jeg hører til risikogruppe i bøtter og spann, så jeg innrømmer to injeksjoner. Ville være surt å ha karra seg gjennom noen diagnoser fra helvete for å dævve av et virus… Så begynte det å skurre for min del, så jeg satt strek der. Ikke 100% dekkende – men: Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me!

      Det er meg. Andre skal få ta sine egne valg – uten at jeg vil sette deres vurderinger i gapestokk av den grunn.

      1. Jeg er også risikogruppe iflg ‘dem’. Og dét har jeg også uttalt i bloggen flere ganger at jeg har full forståelse for de som lot seg injisere i første omgang, og faktisk andre omgang. Det er i tredje omgang den forståelsen fra min side er sterkt svekket, og det er på grunn av MANGEL på vurderinger, du vet disse utrykkene om bjelleku og saueflokk og så videre. Hadde jeg latt meg injisere, så skulle jeg i det minste underveis fått sjekket at dette faktisk fungerer. Om jeg utviklet antistoffer. Det er ganske ko-ko for meg når jeg blir kalt idiot og konspirasjonsteoretiker av noen som ikke vet hva antistoffer er engang. Så den gapestokken må enkelte tåle 😜

        1. Synes ikke det minste om at det settes merkelapper på deg heller, Bunny 😉. Håper du ellers kan nyte en like solrik dag som meg! Klart for ny runde med beis på verandadrivhuset. Jeg vil ha like koselig veranda som du har balkong 🥰

          1. Vet du, jeg er en av de som faktisk verdsetter båser. Jeg har ikke problem med dem, vi er jo så mangt, og båser – merkelapper er jo bare beskrivelser. Altså jeg er menneske, homo, dyrekjær, mathore, kokk, kjekk og så videre. Én ting er å bli satt merkelapp på, jeg har heller ikke noe problem med den som setter merkelapper, for de merkelappene vedkommende setter på andre sier en del om den personen også. Jeg kan derimot bli både irritert og provosert når merkelappene – båsene er stigmatiseringer og karakteristikker som er usannheter, når noen vrir, vender og lyver for å sette andre i dårlig lys, fremstille noen annerledes, sverte noen og så videre. Altså hensikten bak er det avgjørende for meg med merkelapper og båser. Når det kommer til balkongen min så tenker jeg å kjøpe meg ei plante snart. Årets sneglefart har jeg ikke tålmodighet med ser det ut som. Det blir tomater her, en dag, men enda er ingen blitt røde. Uansett hyggelig at du synes balkongen vår er koselig, jeg elsker den, får en frihetsfølelse her i en oase av planter, utsikt, sol, musikk og noe godt i kruset sammen med siggen min. Haha.. sikker på at du får til en koselig veranda 😜👍🏾

        2. Har en bekjent som er i “risikogruppen” og tok både 1, 2 og 3 injeksjoner……..
          Så ble han testet for antistoffer og det var NULL effekt!!! NULL!!! Veldig imponerende vaksine = not!

    3. Ein ting er sikkert, her svinger kjendslene frå den eine ytterkanten til den andre. Alt frå å le av galskapen, til lysta til å lynsje pådriverane av dette, ikkje minst journalistane i MSM, men størst er sorga over kor dumme det norske folk har vorte.

    4. Skrekk og gru sier nå jeg bare! Så er det på’n igjen – med koronapolitiet og vaksinepolitiet på min arbeidsplass iallfall….! Har allerede blitt mye styr fordi alle har vært smitta unntatt tre av oss….. da kom den at vi sikkert hadde vært smitta uten å si det til noen…. eller at haha vi kom til å bli syke i ferien….! Men – jeg vil ikke ha flere vaksiner jeg nå – det har gått greit fram til nå, men det er et lotterispill tror nå jeg!

        1. Enig, og det har jeg begynt med for lenge siden! For det første så blir jeg forbanna av sånt snakk og for det andre så hater jeg all slags dilldall og blablabla.

          1. Jeg hadde holdt kjeft helt fra alt startet hadde jeg visst hvordan dette skulle eskalere. Jeg hadde jo ikke sett for meg at det skulle bli så mye splittelse, så mye hat og hets. Altså for tre år siden var det vel ingen som brydde seg om det var en vaksine du eller jeg eller hvemsomhelst hadde valgt å ikke ta. Men nå har jeg jo sagt det veldig høyt, og jeg står løpet ut, ingen skal presse meg. For hver dag blir jeg stadig mer overbevist om ugler i mosen. Hadde det ikke vært ugler i mosen hadde de ikke brukt fryktpropaganda og andre stygge metoder for å få folk til å vaksinere seg, da hadde man brukt god retorikk og dumt bondevett.

    5. Jeg har ikke tatt noen vaksiner, og jeg har så langt aldri hatt på meg et munnbind.
      Det er nesten komisk å se alle de “vaksinerte” rundt omkring, bl.a. på jobben, som er sjuke mer eller mindre hele tiden. Man skulle jo tro at det ville gå opp et lys for dem snart, men de tviholder på sin nye religion, og nekter å innse at de har blitt lurt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg