Stå opp for hverandre, kjærligheten og landet vårt!


For noen dager siden kom jeg over en artikkel postet i en politisk temagruppe på Facebook. Innlegget var om Jane som identifiserer seg som ‘hen’ istedet for ‘hun’ eller ‘han’, fordi hen identifiserer seg som ‘ikke-binær’. Der ble det mange hatkommentarer.

Selv er jeg homofil. Det har jeg egentlig alltid vært, men det de kaller å komme «ut av skapet» skjedde rett før jeg fylte 20. Det var ikke slik at det gikk et «lys» opp for meg at jeg var homofil og følte for å «skilte» om det eller opplyse alle og enhver om det, men jeg traff en mann som jeg forelska meg i og ble sammen med.

Jeg hadde alltid hatt tiltrekning til samme kjønn, men forsto vel ikke helt greia før forelskelsen slo til for fullt. Det var som et puslespill som ble lagt, og siste brikken som ble lagt var forelskelsen. Før den tid var jeg bare meg selv så godt jeg kunne, samtidig som jeg prøvde å være som alle andre. Såkalt «normal». Jeg vokste helt klart opp med en hel del fordommer rundt meg i det lille samfunnet jeg kom fra. Jeg kjente ingen åpne homofile, bare hørte ting og tang.

Livet mitt forandret seg veldig fra den gang jeg ble «åpen homofil».. Folk rundt meg endret seg, både folk jeg kjente og ikke kjente kunne være riktig så ubehagelige. Noen mennesker er bare onde fra innerst i hjerterota. Det kan skape mye frykt og usikkerhet hos noen som blir sett på som «annerledes».

En del mennesker i dag, i 2021, som lever såkalte «normale» liv og har kjærester av det motsatte kjønn påstår ofte at alt er blitt så bra for homofile, mer forståelse, mer aksept, at samfunnet i dag er så inkluderende og aksepterende. Men det er noe med å gå i andres sko, og hvor man beveger seg.. alt for mange mennesker lever i «bobler».

Der slutten av 90-tallet og 00-tallet faktisk ga mer trygghet til homofile og minoriteter, så forverret det seg på 10-tallet, og nå blir det igjen tøffere og tøffere. Med påvirkning fra land som Russland, Ungarn og Polen har det politiske landskapet også i Norge blitt mer brutalt. De nevnte landene er land som har laget nye lover som bidrar til å umenneskeliggjøre homofile og skeive.

Politisk korrekthet også her til lands gjør at mange høyre-orienterte grupper bygger opp hat og aggresjon mot homofile, pride-bevegelsen og så videre. Jeg er selv ikke politisk korrekt, og ønsker ikke bli det. Når alle blir politisk korrekte mister man seg selv, det å være unik som menneske, være tenkende mennesker med meningsforskjeller og den retten til å være seg selv. Ved politisk korrekthet påfører man hverandre skam.

Det er flott og fint med mangfold. Unikhet og annerledeshet. Gule, brune, slanke, frodige, hvite, svarte, ikke-binære, heterofile, transer, lesbiske, tynne, hjulbeinte, svaksynte, eldre, yngre, tykke, homofile, nudister, bifile, lastebilsjåfører og så videre. Alt dette uskyldige, med kjærlighet!


Når man ikke er homofob, sexistisk, rasistisk og fordomsfull, men blir beskyldt for å være det.
Da blir man etterhvert irritert, så bygger det seg opp og ender med et hat.

Når man blir beskyldt for å være homofob fordi en er uvitende om hvordan andre lever, når en blir beskyldt for å være rasistisk fordi en ikke ønsker ukulturer og farlige ideologier i det samfunnet en beveger seg i. Når en blir anklaget for å være sexistisk fordi en har preferanser. Når «blacklifematters» og «whitelifematters» står på ytterkanter og betyr mer enn «alllifematters» og «everylifematters». Da har det gått for langt, så alt for langt, og det skylder jeg på den politiske venstresiden.

Homofile og LHBT-personer lever i dagens Norge midt mellom «barken og veden» slik jeg ser det. Stadig økende negativitet og hat fra høyre-orienterte grupper, venstresiden som nører opp under dette hatet med sin politisk korrekthet, og den stadig økende ikke-vestlige innvandringen med sine islamistiske holdninger.

Islam er homofile og skeives største fiende. Koranen oppmuntrer til dette hatet. I de fleste islamske land straffes homofili med døden, homofile behandles som noe ikke-levende ikke-verdig. Holdningene er umenneskelige, og disse holdningene blir importert til Norge i høyt tempo under politisk korrekthet.

Det er ikke bare homofile som er utsatt i islam, kvinner har ingen verdi, barn utnyttes, tvangsekteskap og barnebruder er veldig vanlig. Profeten Muhammeds yngste kone Aisha var bare 6 år da hun ble giftet til Muhammed og hun ble penetrert vaginalt første gang da hun var 9 år.

Så det nye «Norge» er underveis, en pandemi er over oss og vi må underkaste oss en tiltakpolitikk som undertrykker oss og fratar oss frihet, som med islam vokser, politisk korrekthet vokser. Mennesket, vårt unike selv forsvinner, homofile og transer dømmes, kvinner skal undertrykkes og tildekkes, samfunn ødelegges, nordmenn utryddes og innen 2050 har vi ikke det vi i dag kaller Norge.

Stå imot folkens, kjemp!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#homofili #kvinner #nordmenn #samfunn #undertrykkelse #underkastelse #islam #mobbing #hat #hets #lhbt #homofobi #rasisme #sexisme #fordommer #politiskkorrekt #islamisering #detnyenorge #samfunnet #norge

6 kommentarer
    1. Slik jeg ser det, går mye ut på at en på den ene siden anerkjenner at det fremdeles gjenstår en bit pa veien til full likebehandling overalt I det norske samfummet, mens en på den andre siden er seg bevisst på hvor normalisert (f.eks) homofili har blitt her I landet, og at det foreligger livbeskyttelse mot diskriminering, mens ‘ståa’ I verden utenfor vest-Europa går fra fordømmelse og fremmedgjøring til dødsstraff ved steining..

      1. Lar vi det politiske landskapet og islamistene få holde på videre så blir det dødsstraff ved steining i Norge også. Både for homofile, voldtatte kvinner og flere til som skal straffes under sharialover..

        1. En får da indelig håpe folk snart kan våkne av transen og tre ut av flokken som dilter etter ‘bjellekua’, -iallefall på noen områder! Jeg mener.. Det burde jo være åpenbart for alle at det funker dårlig slik det er nå, hvor folk fra fundamentalistiske områder stues sammen her på det sentrale østlandet generelt, og i drabantblokkene til Oslo spesielt. For at disse skal kunne integreres til et punkt hvor de i det minste ikke utgjør en belastning for samfunnet, er geografisk spredning en absolutt betingelse! Dessuten.. Hvorfor skal man uansett plassere nyankomne der det er mer enn nok arbeidskraft fra før når det er manko stort sett alle andre steder i landet? DDette er elendig ressursbruk! – Og ønsker de ikke å bli plassert i ei bygd nordfor Tromsø, eller hvor det måtte være, neivel, så fuck off, liksom 😉

    2. Nå er bildet i Russland nok ikke helt så “svart/hvit” angående homofili som du vil ha det til å være.
      Jo det er mange der som har helt horrible holdninger mot homofile, staten derimot er klart og tydelig. Det står alle fri å leve som de vil. Staten setter dog foten ned angående adopsjon og hjelp hos ufrivillig barnløse lesbiske. Barn skal vokse opp hos hva som kalles en tradisjonell familie. I tillegg skal ingen påvirke barn med sexualitet annet enn det som undervises på skolen. Det som undervises er den tradisjonelle man/kvinne relasjonen.
      De som føler seg annerledes må finne ut av det selv.
      Det er etter min mening litt over the topp, dog det vi driver med her i vesten med å normalisere nesten hva enn det måtte være og prakke det på små barn som burde være opptatt med det å være barn er faktisk mye verre. Barn under 8-9 år behøver INGEN sexualundervisning. Vi må beskytte disse små mot indoktrinering med hva enn det måtte være, la barn være barn.

      1. Det finnes verre tilstander i Russland som en konsekvens av lovverket de innførte for noen år siden. Mange har det grusomt og blir forfulgt og hetset. Du kan skrive at staten er klar og tydelig, men den tydeligheten er med hensikt for å diskriminere, og man er ikke fri til å leve hvordan man vil. Enig om å la barn få være barn, det kan bli riktig spesielt og vanskelig når Norge islamiseres mer og mer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg