Spyttet på, hatet og truet.

I dag kom elever og lærere ved Mørkved barneskole til skolen hvor skolens regnbueport var blitt utsatt for hærværk og delvis malt over med svart maling.

Denne regnbueporten fører inn til en avdeling som kalles «Regnbuen» hvor elever som har store, sammensatte hjelpebehov får en tilrettelagt skolehverdag. Denne porten har ingenting med Pride å gjøre, søylene står der permanent og er i alle regnbuens farger, ikke bare de seks som brukes i pride-flagget.

Likevel tenker jeg at dette faktisk har med Pride å gjøre. Altså hærværket. Det er folk som, ikke bare er motstandere mot Pride, men faktisk hater Pride. Jeg ser ikke noen annen grunn til at dette skulle bli gjort i nettopp disse tider. Men grusomt er det, ganske skremmende for barn som allerede har utfordringer.

I dag ble jeg selv angrepet av 5 unge muslimer. Jeg skulle ta bussen hjem etter å ha vært å hentet en pakke på Extra midt mellom sentrum og her jeg bor. Jeg kom til busstoppet og disse begynte å slenge dritt, hatytringer, mot meg og spyttet min retning. Selvfølgelig kom det fram, hva som står i Koranen og at ifølge Sharia er jeg like lite verdt som en morder. De ønsket Sharia, for da ville ikke jeg levd, for jeg hadde ikke livets rett.

Det som er skikkelig ille er at disse 5 guttene har helt rett, dette er hva islam og koranen står for. Ord kan ikke forklare hvordan det føles å stå der og bli spyttet mot, men slik er det. Jeg rikket meg ikke av flekken, jeg stod der i 9 minutter til bussen kom. Ikke faen om de skulle jage meg. Føltes som en evighet.

Vel hjemme kom jeg inn til hvor snuppen min satt og hørte på en live-sending på TikTok. Homofile er pedofile perverse svin, vi er ute etter barn, vi er disqusting som presser pride inn i skoler og barnehager som vi har gjort. De verste grusomheter kom fra alle kanter i den sendingen.

Klart en blir påvirket, at det gjør noe med en når det er slik som dette, fra morgen til kveld, hvor enn en snur seg, hvor enn en går.

Drammens Tidende postet en artikkel i dag. I fjor ble en del av en gate her i Drammen malt i pride-fargene. Noen meter maling som kostet en halv million kroner. Over vinteren har dette blitt ødelagt av vinter og is, pluss at noen har fysisk hjulpet til å ødelegge dette. I dag har de begynt å reparere dette. Ikke skjønner jeg poenget, det blir ødelagt, pengene kunne vært brukt til bedre ting. Og det mener jeg selv, pengene kunne heller vært brukt på.. listen er lang, sykehjem, barnehage, bymisjonen.. whatever.. men i kommentarfeltet, ja DT begynte å fjerne kommentarer.

Jeg selv mener også at at pride og organisasjonen FRI sin agenda ikke har noe i barnehager og skoler å gjøre. Jeg mener også det er mye pride, men nå ser det ut til at dette er blitt viktigere for alle andre enn homofile. Misforstå meg rett, jeg synes pride er viktig, men nå skal alle andre trå dette nedover hodene på folk, alt fra kommunistbloggere, godhetsposører og folk som aldri har hørt om Stonewall Inn eller som ikke vet noe som helst om FRI. Hverken de som er for eller imot vet, de er ignorante på begge sider og nekter å lytte. På meg ser det ut som de elsker å hate!!

Jeg er ikke for å tvinge dette på folk. Jeg mener at dette skal være frivillig, de som vil heise flagg på sine private balkonger får gjøre det, de som vil bruke pins, buttons og skjerf i pridefargene skal kunne gjøre det. Folk må få kle seg hvordan de vil, og gå i pride-parader om de har lyst til det. De som ikke vil kan gjøre noe annet. Bake et brød eller se på NRK minutt for minutt. Når det er fotballkamp på Marienlyst stadion så drar ikke jeg dit, fotball er ikke for meg, enkelt og greit.

Men nå altså, ordførere, politikere, bloggere, tiktokere, journalister, influencere, lærere, en bunch med heterofile godhetsposører og så videre pøser på på en måte der de som ikke vil, de SKAL, og de som ikke er med, de stigmatiseres som IMOT. Og hvem får dritten? Hvem blir hatet rettet mot i sosiale media med de styggeste kommentarer rettet mot seg? Hvem blir angrepet, spyttet på og truet i gatene?

Og når jeg sier dette så kommer kommentarene ‘nettopp derfor trenger vi mer pride’ eller ‘forby pride’. Javel, men jeg tenker, hvis man ikke kan lytte til hverandre og finne en balanse og et komprimiss.. vel, det er sånn det blir krig i verden. Og i krig blir folk drept.

Takk for at dere leste!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #norge #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Jeg måtte lese detta to ganger for å klare å fordøye alt. Jeg ser jo hva som står der svart på hvitt, og likevel sliter hjernen min å godta at det faktisk er tilfelle at folk faktisk ikke er kommet lenger i å akseptere homofile. Jeg kjenner at jeg faktisk blir lei meg for at det finnes så jævla mange uforstandige folk med den livsfarlige tankegang du beskriver her. Og jeg skal ærlig innrømme at jeg er i støytene faktisk bekymra for deg med tanke på all den dritten du heile tida får slengt etter deg. Ta no i alle fall vare på dæ sjøl – og ta vare på hverandre du & snuppen. 🥰

      1. Det var helt greit i mange år, da «innvandringskrisen» kom i 2015 ble det verre. Siste årene har det eskalert helt!! Når Ramadan er over og Eid begynner, da er helvete i gang. Samme med Juni når det er pride-måned, da hopper haterne på nettet fram, såkalte gode kristne etc, sant at muslimene blir spinnville igjen. Alle disse ideologene er et helvete!! Men nå stikker vi snart ut av landet, så får de hate på noen andre 😜👍🏾🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg