Sophie Elise tenker få et barn tross egne argumenter mot!

I går kveld klokken halv ni la Norges toppblogger Sophie Elise ut følgene tekst: «Det er lenge siden jeg har skrevet et politisk innlegg, men nå klarer jeg ikke la være. Erna mener vi må få flere barn. Jeg mener regjeringen gir oss jævlig mange gode grunner til å la være».  Dette som tilleggtekst til  et blogginnlegg der hun raser mot Erna Solberg og regjeringen og lister opp årsaker til å ikke få barn i Norge i dag.

«Tanken på å skulle bli gravid er skremmende nok i seg selv. Tanken på å bli mor for to, er utenkelig og ikke noe jeg ønsker i det hele tatt. Da lar jeg heller være. Det er kanskje noe som er kontroversielt å si, og kvinner får jo ikke snakke om abort i det hele tatt. Jeg har tatt abort og jeg ville aldri ha valgt annerledes».

Med dette forteller Sophie Elise at hun tok abort som fjortenåring, at hun er for fri abort og muligheten til å fjerne et av fosterene hvis hun ble gravid med tvillinger. Hun ville altså valgt å fjerne sin egen sønn eller datters bror eller søster.

Neste argument er homofili. Tanken på at hennes barn kunne bli homo i Norge i et land hvor politikere mener at «homofile skal ta støyet sitt en annen plass». Det synes jeg som homofil er spesielt, for selv om enkelte i regjeringen er egoistiske og uvitende på dette området, så har jo regjeringen og disse partiene bevegd seg i riktig retning hva oss homofile angår. Den største trusselen for homofile i Norge i dag er muslimske, islamistiske og muhammedanske innvandrere som i stadig større grad hetser homofile og tyr til vold og overgrep mot homofile. Både snuppen min og jeg har opplevd det flere ganger. At en og annen politiker kommer med en dum homo-uttalelse har ingen betydning i forhold til å bli overfalt av et gjeng innvandrere med kniv. Men Sophie Elise er jo for åpne grenser og bestevenninnen hennes heter Fetisha, så dette faktum og at FrP er for streng innvandring, så tar hun ikke dette opp i innlegget sitt.

Sophie Elise velger heller å bruke som argument at nåværende regjering «ikke tar klimapolitikken på alvor», og at det i 2050 vil bli klimakrise. For å sitere henne igjen: «Det er null snakk om klimapolitikk og det eneste de bryr seg om er penger og å skape verdier basert på en 2000 år gammel eventyrbok».

Her er Sophie Elises innlegg: https://sophieelise.blogg.no/vi-ma-fa-flere-barn-slutt-a-gi-oss-jaevlig-mange-gode-grunner-til-a-la-vaere.html

En kan jo lure på hvor mye hun bryr seg om naturen, klimaet og miljøet når hun reiser på statens regning, første klasse, jorden rundt med fly, for å spille inn en TV-serie for NRK sammen med dyremishandleren Leo Ajkic.

Mot slutten i innlegget sitt skriver toppbloggeren som nylig tok silikonet ut av puppene sine: «jeg er jævlig bekymret for mine fremtidige barn». Så på tross av alle sine argumenter mot, og sitt forsøk på å påvirke alle sine lesere så er planen hennes faktisk å få barn i dagens samfunn.

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

Om Sophie Elise: https://bunny.blogg.no/1499436619_ikke_noen_fan_av_sophie_elise_lengre.html

#sophieelise #toppblogger #politikk #klima #homofili #klimapolitikk #homopolitikk #klimakrise #muslimer #innvandring #islam #åpnegrenser #islamister #muhammedanere #kirurgi #forbilde #plastikk #abort #tvillinger #foster #barn #fødsel #erna #solberg #høyre #fremskrittspartiet #regjering #frp #h #rompeimplantater #regjering #media #operasjoner #innvandringspolitikk #kirurgiskeinngrep #nrk #leo #ajkic #dyremishandler #dyremishandling #skal #ha #barn #norge

4 kommentarer
    1. Hehe. Jeg leste Sophie Elise sitt innlegg og ble glad for at hun skrev om politikk i stedet for pupper. Jeg fikk lyst til å svare henne fordi argumentasjonen haltet, men tenkte at det tross alt er positivt at hun skrev et politisk innlegg.
      Du svarte godt og fikk sagt mye av det jeg tenkte. Takk.

      1. Hvis man tenker som Sophie Elise så er dette helt klart et dårlig innlegg. Men å bruke få enkeltpolitikere holdninger til homofili som argument til å ikke få barn selv, lol.. og å argumentere med jordens bærekraft og klima (komisk). Rett og slett absurd. Anslag har vist at jorden ikke vil ha problemer med å brødfø minst tre ganger den nåværende befolkningen, så problemet er ikke for mange barn, men skjev fordeling. Og til slutt skriver at hun skal ha et barn uansett, haha.. men takk for din kommentar, velkommen tilbake en annen gang, kanskje du synes det er et bedre innlegg da 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg