Snuppen min har kastet forbannelse over Bunny-planten min!

I går satt snuppen min og jeg her hjemme og koste oss på balkongen, for første gang på mange uker hadde vi en alene-lørdag. Det var veldig deilig faktisk, selv om lørdag egentlig er den sosiale dagen vår, og søndag den usosiale dagen i uka.

Anyways, det ble Aperol Spritzers, Strawberry Cocktails og et par shots. Masse bra nostalgi-musikk, og snacks. Så tok vi midnatt-bussen ned til sentrum. Det er Elvefestival på gang her nå, og et folkehav var det vi møtte. Som 17. mai, bare at dette var på natten. Masse matboder og greier. Vi var ikke ute lengre enn et par timer. Vi avsluttet med kebab og cheeseburger, så tok vi nattbussen hjem.

Surret rundt her i leiligheten i natt og snuppen min greide å velte Bunny-planten som står oppå basshøyttaleren. Så da måtte han koste gulvet og sette planten på plass. Ikke har han peiling på planter, og samtidig så er Bunny-planten ganske løen, så det ble jo til at han tok på den, og den svaiet over armene hans. Noen minutter etter så jeg at han ble helt rar i ansiktet, «hva er det som skjer» liksom?

Han holdt armene frem og så på dem med store øyne. «Hva er dette?». Han så jo selvsagt ingenting, men armene hans var mildt stikkende/brennende. Det er jævlig, jeg vet. Jeg var jo full, så jeg fikk jo latterkule. Forsøkte å holde meg, men.. Han skjønte lite. Saken er at Bunny-planten har millioner små glochider, de sitter ikke fast, de slippes løs som en forsvarsmekanisme, som strøssel. Snuppen min inn på badet og dusjet og vasket armene. Dét hjalp jo selvsagt ikke.

Vi våknet i dag, og han holdt på på samme viset. Jeg måtte forklare at det er Bunny-planten som er årsak. Han ut på badet og dusjet og styrte. «Det gir seg jo ikke!!». Jeg måtte si at det tar et par dager for det gir seg helt, hvis han ikke finner fram lupe og peller vekk én og én glochide med pinsett. Han har kastet forbannelse på Bunny-planten min, og jeg frykter at den plutselig kommer til å forsvinne..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#søndag #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg