Snakk om å føle seg liten!!

En ny dag er i gang, og jeg er helt «ute av det», alt er visstnok stengt i dag, uten at jeg har fått med meg hvorfor. Har ikke orket å sjekke en gang. Sikkert himmelsprett dag? Samma det, uten betydning for meg.

Anyways, som dagene ofte gjør for meg så starter de med røyk og kaffe på balkongen (jeg er jo ‘Balkongkongen’), sammen med nyheter. Tidvis under plandemien (som ikke er over) så «slumret» jeg enkelte media, de største propagandakanalene. Det var jo helt intenst med bullshit all over. De daglige oppdateringene om antall døde og at man MÅ ta vaksiner, til å spy av alt vrøvlet.

I dag dør enda flere med cåvid (etter «vaksinering») enn noen gang. Så da er det stille. Selvfølgelig. En følte seg veldig liten når det stormet som verst, men jeg lever enda, uten covid, uten vaksine, uten myokarditt, blodpropp, perikarditt, blødninger, hjerneslag eller hjertestans. Faren for cåvid er enda til stede, men faren for alvorlige bivirkninger uteblir. Så dere TV2 nyhetene 21.5 om Aksel på 16 år? Han tok «vaksine», det gikk to dager så var han ikke den samme friske gutten lengre, og han er nå fullstendig pleietrengende, kan såvidt gå eller prate. Blitt mange slike nå, men ingen tar ansvar. Han føler seg nok liten.

Snakker om liten. Da jeg logget inn på sosiale medier i dag så var det første jeg møtte dette bildet over, da følte jeg meg liten. Håper det hjelper med en tur på treningssenteret i dag, høhø..

Ha en fin dag alle sammen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg BunnyTrash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

21 kommentarer
    1. Pandemien kan ta seg en pille, jeg er ferdig med vaksiner vaffal🤓

      Alle kan kjøpe seg en banan og føle seg vel så stor som andre med bananer 🍌🍌🍌🍌

      Nyt dagen 💪💪💪

    2. Tragisk med den unge gutten, lurer på om noen noensinne vil bli holdt ansvarlig for disse livsfarlige vaksinene….

    3. Der såg det ut for at det var opna for kommentarer på MeWe igjen 😊👍.
      Hadde ein lærar på barneskulen som hadde ein slik diger sak mellom beina. Det hadde definitivt sine minussider, og er ikkje misunnelsesverdeg 😜.
      Såg det ikkje på nyheitene, men har lese om han. Det er tragisk, og der er monge av dei som er råka, som har fått øydelagt liva sine 😢.
      Når ein tenkjer på at regjeringa, ved Kjerkhol vil, eller kanskje har, overgi råderetten over folks helse, til WHO, så kan ein jo verta skuggeredd med mindre.
      Og enda er der folk som påstår at nazismen dauda med Hitler i – 45.
      Nei, den lever i beste velgående, og norske politikerar er djupt inne i driten.

        1. Ja, det har jo fått utvikla seg i det stille, under dekke av sosialismen/snillismen, sidan – 45.
          Det starta jo allereide på 1920-talet, men fekk ein pause under krigen.
          Det monge ikkje veit, og som dei prøver halda skjult, er at AP regjeringa i 1940, fyrst gjekk ut og anbefalte norske skip å gå til tyskkontrollerte havner, og melde seg til tjeneste for aksemaktene.
          Kong Haakon nekta, og sendte ut kontraordre.
          Gerhardsen kom til Noreg frå Tyskland i – 43, med avtale med Hitler, om å kaste Qvisling, og overta som statsminister. Dette har dei halde skjult, og løyet om i alle år. Berre så synd at avtaledokumentet var tatt vare på, og funnet igjen i AP arkivet, etter 70 års hemmeleghald.
          Ja, Noreg er så absolutt eitt av dei verste nazilanda.

    4. Jeg ble litt ping-pong i hodet etter innlegget ditt, samfunnet ass. Litt smålei av det. Har ikke lest om han gutten, men glad for valget til gjengen min. Og det øverste bildet…nesten som jeg vil si stakkars mann.
      Fin søn…torsdag til deg <3.

      1. Han gutten.. det var på TV2 nyhetene på TV.. han er bare en av mange. Synes du synd i han på bildet? Synes han var kjekk jeg.. todagersskjegg, ikke tykk eller tynn.. hmm

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg