Smitte der jeg var đŸŒč


Jada, sÄ poppet det opp her at puben jeg var pÄ da jeg var pÄ besÞk i Harstad forrige helg der har bartenderen fÄtt pÄvist corona. Triste greier, sÄ de melder om at de stenger stedet pÄ ubestemt tid. De som har vÊrt der fra og med 5. juli til og med 10. juli oppfordres til Ä teste seg.

NÄ har det seg slik at jeg satt pÄ den aktuelle puben 9,5 timer den 3. juli. Det kommer ikke fram om vedkommende bartender faktisk vet nÄr han fikk smitten, sÄ i morgen fÄr jeg gÄ bort til den mobile vogna Ä la meg kroppskrenke, altsÄ teste meg. Jeg tenker det kan vÊre lurt uansett liksom. Har ogsÄ meldt fra til venneparet vi har vÊrt sammen med i helga.

Uansett hvor mye jeg tror mye rundt pandemien er en blÞff og har bakenforliggende agendaer sÄ har jeg respekt for andre mennesker og jeg vet jo egentlig ingenting om dette viruset. SÄ jeg forholder meg til min egen fornuft i den grad jeg har den. At jeg velger Ä ikke la meg vaksinere under dagens forhold har ingenting med noe annet Ä gjÞre. Hensyn har jeg og omtanke og respekt er viktig for meg.

Med det sagt sÄ har snuppen min og jeg avgjort at det blir sverigetur med et annet vennepar senere i uka. SÄ med det ogsÄ i tillegg sÄ er det nok mer enn lurt Ä teste seg. Jeg er jo bortimot sÄ sikker som en kan vÊre pÄ at svaret blir negativt. Det er Ätte dager siden jeg var pÄ City Pub i Harstad sÄ.

HĂ„per bartenderen og ellers alle berĂžrte der oppe holder seg friske og fortsetter ha en fin sommer. Klem til alle đŸ„°



FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#sol #sommer #korona #covid #test #sverige #tur #smitte #altblirbra #drammen

10 kommentarer
    1. Vi mĂ„tte ogsĂ„ testes etter en tur pĂ„ jula for en tid tilbake, ĂŠsj liker ikke de testene, men mĂ„ man sĂ„ mĂ„ man. Satser pĂ„ negativt svar pĂ„ din đŸ˜ŠđŸ€ž

    2. Vi satser pĂ„ at du er negativ đŸ‘đŸ€ž krysser fingrene for det . 😍 ha en superfin uke og koze dere i Sverige 👍

      1. Hahaha.. ja, det var knallvĂŠr, og sola er hele dagen der og fram til ca ti pĂ„ kvelden. Og nĂ„r en da mĂžter folk en ikke har sett pĂ„ 5, 10 og nesten 20 Ă„r samtidig sĂ„ det er livekonsert pĂ„ torget sĂ„ blir det sĂ„nn. Husk ogsĂ„ at dette er nordnorge 😂

    3. Jeg fikk lyst Ă„ kommentere som Gry, ang 9,5 time pĂ„ Pup. 😂 Men bra Ă„ kose seg, hehe 🙂 HĂ„per du fĂ„r negativt resultat. GjĂžr nok det tenker jeg!<3

      1. Ingen pup er verdt 9,5 timer, men en pub derimot sammen med gamle venner og bekjente en ikke har sett pĂ„ nĂŠrmere 20 Ă„r i kongevĂŠr, dĂ©t er verdt det 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg