Slik startet altså dagen…


Bien er tilbake, det er nicket vedkommende i hovedsak bruker, men innimellom dukker Sola, Constance og Anonym opp. Dette er samme person som sitter i Østensjø og skumleser blogg 24/7 for å lete etter utsagn som brukes til å sverte. Personlig orket jeg ikke svare mer på sådanne kommentarer som har gått over såpass med tid at det er som trakassering å regne. Jeg har svart høflig jeg, og etterhvert kommet med svar at jeg er lei, nok er nok. Dermed begynte jeg trykke på «Spam»-knappen etter en rekke utålelige kommentarer.

Her om dagen dukket Bien opp igjen, men har vel egentlig aldri vært borte, for i spamfilteret ligger de grusomste kommentarer. Til og med under innleggene om min venninne som nylig gikk bort i kreft og innlegget etter begravelsen. Vedkommende ønsker meg ikke noe godt her i livet, jeg fikk noen til å lese disse kommentarene, og jeg har på ingen måte feiltolket, vedkommende ønsker meg død, av korona, fordi jeg har uttalt at jeg ikke kommer til å la meg vaksinere med koronavaksiner hverken i år, eller neste år. Årsakene til mitt standpunkt er vedkommende klinkende likegyldig.

Dette bryr meg lite, men gir meg et tema å ta opp her nå, for de som leser bloggen min vet at jeg skriver mye om ytringsfriheten, og at vi må verne om den. Jeg kjemper gjerne for at alle skal kunne ytre sine meninger, uansett hvor dumme jeg synes de er. Men personforfølgelse og trakassering har lite og ingenting med ytringsfriheten å gjøre. Jeg kan kommentere i blogger, medias kommentarfelt og irl til samme vedkommende, jeg kommenterer TIL dem. Jeg tar ikke opp saken et helt annet sted bak ryggen på dem. Innleggene mine har kommentarfelt.

Når jeg i dag, atter en gang får sitert ytringer om meg som blir fremlagt i en annen blogg hvor det fremlegges at jeg blir overstadig opprørt hvis noen våger å være uenig med meg, eller hvis noen har en annen innstilling til samfunnsspørsmål enn meg. At hva jeg skriver om ovennevnte Bien er usant fordi vedkommende blogger selv har mottatt provoserende meldinger fra samme vedkommende.

Igjen karakteristikker. Jeg liker faktisk meningsmotstandere, altså de som tar diskusjonen, kommer med argumenter. Men jeg liker ikke troll. Forsøk på å diskutere med nevnte blogger er håpløst, for kommentarer og argumenter forblir ubesvart. Konfrontasjoner om utsagn som er direkte løgn blir ignorert. Tusenvis av mennesker er uenig med meg, noen skriver det til meg også, «her er jeg uenig med deg, jeg mener at» og det opprører meg ikke, men jeg fremlegger mine argumenter med begrunnelse, det kan ikke engang denne Bien benekte. Derimot kan jeg bli irritert over at det er nytteløst å diskutere, og siste tiden har jeg mottatt en rekke meldinger om samme greia, en får ikke svar på det saken gjelder, det blir bare opphav til et nytt blogginnlegg fra vedkommende der lesere villedes til å tro på karakteristikker og løgner som ikke har noe som helst whatsoever med den opprinnelige saken eller meningsmotstand å gjøre.

Kjerringtanker har aldri lest meldingene jeg har fått fra denne som kaller seg for Sola, Constance, Anonym og Bien fra samme adresse i Østensjø. Naboen min har aldri prøvd å betale unge hijabjenter til å kle av seg, jeg er ikke rasist og jeg synes ikke alle andre som ikke mener som meg er teite, listen over villedende uttalelser og løgner er lang.

I dag har jeg enda litt feber, men jeg har ikke spyttet mer blod, jeg har blitt en anelse bedre i nesa, men derimot blitt litt sår i hals og bryst. Jeg har mottatt en rekke meldinger fra omtenksomme mennesker, deriblant flere medbloggere som insisterer på at jeg skal kontakte legen min eller legevakta, takk for omtanken alle dere flotte gode, men på Kjerringtankers offentlige blogg står det skrevet at jeg er småpjusk, og om jeg skulle dø er det sikkert trist, men hun ville nok ikke føle på en intens sorg eller føle trang til å spleise på krans.

Nei, sikkert ikke. Men for en hyggelig ting å skrive da, og kun fordi jeg har blitt plassert to plassert over henne på en bloggliste.. dette klikker folk seg inn på og belønner henne for, hvis dette er hva folk vil lese om, ok, men nok en gang ikke send dette til meg, nå er det gått dithen at det faktisk går inn på kaninen, som normalt tåler det meste – men jeg dør ikke.


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#feber #bunnytrash

 

 

20 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴

      Ja,hun stikker den der «bien»,lurer på om eg vet hvem det er – har vært borti en sånn stikkebie før da eg blogget selv på blogg.no.
      Eg har observert at den giftige «satiriske»pennen har fått mindre og mindre kommentarer i det siste,eg tenker at folk er drittlei av å få sine saklige kommentarer vridd og vendt på og latterliggjort i lange innlegg,mens den giftige pennen sletter kommentarene og begrunner uteblitt svar med at «gidder ikke endeløse diskusjoner ( les kverulering) med deg.
      Den der giftige «satiriske» pennen er virkelig en ufyselig🤡
      Selv i dag,når man tror at den ufyselige giftige pennen tilsynelatende,til å begynne med,gir inntrykk av å ha tilbrakt tid i tenkeboksen og skammet seg (som eg rådet til for en tid tilbake da det igjen blei tillagt deg,Bunnytrash motiver,meninger,ord i munnen på osv..) klarer den største mobberen på blogg.no å få inn noen «velplasserte poenger» .
      Den der giftige «glimrende satiriske»pennen bør fortsette å beskrive den grå gubben sine sure sokker,på det temaet troner nok helt sikkert «den glimrende satiriske pennen» helt øverst – ingen over og ingen ved siden🤡

      God bedring,Bunnytrash og ha en fin dag 👍🌺😊 Hilsen synskepeggy.

      1. Takk. Hun må bare skrive hva hun vil, bare synd at hun faktisk har så mange lesere som liker dette og da liksom sender meg «referat». De fleste som tar kontakt om dette har jeg ikke kjennskap til fra før, så skjønner jo hvor de kommer fra og hva slags folk som tiltrekkes av den bloggen.

    2. Skrekk og gru, ja, det fins mange troll der ute. Og noen av disse har altså lagt sin elsk på deg. Jeg er slettes ikke enig med deg i alt du skriver, men leser mellom linjene at intensjonen din er god. Noen ganger er det greit å være enige om å være uenige. Man skal ha respekt for hverandre og for at vi er forskjellige. Det betyr ikke nødvendigvis at man må “like” en uttalelse eller mening.

      1. Det var hyggelig sagt, folk må bare tro hva de vil om sådan, mine intensjoner ER gode, og meningsmotstandere har jeg i bøttevis, jeg har ingen anelse om hvor mange ganger jeg har fått den «jeg er slettes ikke enig med deg i alt du skriver», ofte skulle jeg gjerne visst hva det da handler om og tatt diskusjonen videre. Men noen har ikke lyst å diskutere, og da har vi dette med respekt. Det er troll jeg ikke liker, det har ikke noe med meningsmotstandere å gjøre, for ingen mennesker er enige i alt, og hadde jeg ikke tålt noen mennesker så hadde jeg vært helt alene. Nei, det er én blogger jeg ikke tåler, og alle har vel nå fått med seg hvem det er nå.

        1. Jeg er nok en av dem som er flinkere til å tenke at jeg er uenig enn å faktisk finne ut hva jeg mener og ta diskusjonen. Skygger litt unna 😀 Liker fred, harmoni og fordragelighet. Men hvis jeg blir tilstrekkelig trigget, tar jeg kampen. Koste hva det koste vil. 😜

          PS: Du så vel at jeg hadde lagt inn link i dagens blogginnlegg til det lange, fine, morsomme, fantastiske blogginnlegget ditt fra i går?

          1. Jeg kan være som deg, altså hvem liker ikke fred og harmoni, eller glem det, jeg vet et par stykker, men DE FLESTE liker fred og harmoni, også jeg. Men noen temaer er jeg veldig på at kan ikke stå uberørt, men heller snakkes høyt om, og da tar jeg diskusjonen fordi jeg mener det er viktig. Vet du jeg så den ikke først, jeg leste ‘helg’, så et spørsmålstegn og stoppet der, men hyggelig da. Jeg liker å gi tilbakemeldinger til bloggere, det innlegget er veldig rett fra levra 😜

    3. Overstadeg opprørt over at nokon er ueineg med deg, og ikkje har same innstilling til samfunnsspørsmål som deg 🤣🤣🤣.
      Jo, eg må seia eg har merka det 🤣🤣🤣
      (stort satirevarsel her).
      Me står vel så longt ifrå einannan me kan koma på enkelte “samfunnsspørsmål”, men eg har enda tilgode å oppleve å få blokkert ein kommentar, eller ikkje få eitt respektfullt svar.
      Eg har vel knapt vore borti nokon som har opptrådt så respektfullt som du gjer, sjølv når du blogger om ting du er totalt imot, holder du ein seriøs og respektfull tone.
      Det er svært beundringsverdeg, og er ein av tinga som gjer at eg finn det interessant å fylgja bloggen din.
      Men men, du veit, når svartasjuka er sterkare enn sexualdrifta, då har dei det ikkje så greit med seg sjølv 😥, stakerane.

      1. Takk, og takk samme, for meg er det jo en fryd å diskutere med hvem som helst som er saklig og oppriktig engasjert i tema. Denne karikaturen som befinner seg borti en av nabobyene her falt ut av det å holde et saklig nivå allerede i sine tre første setninger første gang jeg ble omtalt, og slik har det i høyeste grad vært deretter. Når det gjelder eget kommentarfelt så godtar jeg egentlig alt, men når familie og dødsønsker på meg dukker opp så betakker jeg meg. Noen grenser er det, derfor jeg har satt på funksjonen hvor kommentarer må godkjennes.

        1. Takk sjølv 😊.
          Det er noko som heiter betre føre var, enn etter snar. Så det er lurt å ha eitt slikt godkjenningsfilter. Då slepp ein å drive med “brannslukking” i etterkant.
          Det at du har eitt såpass ope kommentarfelt likavel, fortel om stor respekt for andre, og andres meiningar. Og det fordrer respekt i retur 😊.

          1. Av dialog med alle typer mennesker lærer jeg mye, verdsetter det, og det er noe av det jeg liker best med bloggen. Skulle gjerne sett at folk kommenterte mer i bloggen min, de som gjør dét verdsettes mest, selv om disse nødvendigvis ikke er enige med meg osv 😜👍🏾

    4. Oioi dette er virkelig ikke bra, hva i all verden feiler det folk. Blir helt matt og støtter ikke sådant snakk. Du må få ha dine meninger, det må jo folk skjønne!

      Tenk å skrive noe sånt til deg som er så snill og god, folk som ikke kjenner deg litt som jeg gjør er UHELDIGE!

      Godt å høre at du er litt bedre og fortsatt god bedring 👊👊🥰🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg