Skjult kamera – ser du deg selv?

Nå er sommeren over og folk rundt omkring poster bilder av hva de har sett og opplevd i sommer. Og da er det jo selvsagt en del bilder av tilfeldige folk som ikke helt vet å kle seg ordentlig det også blir spredt bilder av.

Spesielt i Amerika kan man se at folk kan gå på butikkene halvveis avkledd, eller litt som om man gir faen eller whatever. Men det er ikke bare der, jeg husker første gang jeg var i Nederland, jeg så mye som fikk meg til å enten sperre opp øynene og riste på hodet, eller jeg begynte å le.

En annen ting er jo hvordan vi nordmenn velger å være kledd når vi er på ferieturer for eksempel i Hellas, Spania eller Tyrkia. Folk kommer valsende inn på restauranter og butikker i minimale badebukser, bikini og speedos. Miniskjørt der nederste del av skjørtet er der beina begynner, og for å ikke glemme alle gjennomsiktige plagg. Og det mener jeg, det er forskjell på hvilke plagg som kan være gjennomsiktige.


Det er mange land nordmenn viser null respekt, for eksempel Tyrkia, De forente arabiske emirater og Jordan. Det er skikk, tradisjon, religion og respekt å dekke seg til. Noen vil si at folk fra disse landene ikke har respekt i Norge for norsk kultur og holdninger. So what? Start med dere selv, og klarer dere ikke det, så ikke reis dit!!

Det var ikke meningen med noen moralpreken i dette innlegget, måtte bare fyre av litt, for man ser mye i utlandet, og en legger spesielt merke til hvordan nordmenn oppfører seg. Ikke at det betyr noe hva jeg mener, for jeg ser jo også at i Norge blir det mer underlige klesmåter. Hva med en middelvei mellom hijab og naken? Eller glem det. Jeg ser heller at folk går naken fremfor både hijab og hva vi ser på disse bildene 🤪


Nå er det ikke meningen å være dømmende, spre fremmedfrykt, mobbe eller noe slikt. Jeg bare er helt Bunny og skriver rett fra levra. Synes det er best jeg, og disse folka som ikke har vett på å kle seg er jo morsom underholdning på sosiale media og i blogg. Må sies også at jeg er veldig FOR at folk skal kunne kle seg som dem vil, ikke være presset på noen måte, det viktigste er friheten til å kunne velge, men jeg må da også inrømme at dette er ikke vakkert altså. Ikke i mine øyne, og jeg er klar over den reelle faren for at noen av de avbildede kan se dette, men men..

Anyways, ta en titt på hva folk legger ut, eller Malta en titt hvordan folk faktisk går kledd 😂

Så satser jeg på at selv om DU er avbildet her så blir du ikke butthurt’ av det vel? Altså, når du selv velger å gå ut offentlig slik mener jeg?

Med det sagt, hva synes dere folkens? Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet og fortell meg hva dere synes! Og fortell meg veldig gjerne om noen av de avbildede er DEG 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bilder #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine altså….. men – det er jo helt ufattelig! Her er det vel både mangel på speil og oppdragelse tenker jeg…..! Hahahahaha…. 🙂

    2. synes bare det er trist når noen føler behov for å henge ut folk og more seg på andres bekostning 🤷‍♀️ hvorfor ikke heller spre kjærlighet og heie på mangfold og at vi er forskjellige? ❤️

      1. Du skjønner at dette er gamle bilder fra andre siden av «dammen» som er «stjålet» på nettet? Du ser at ingen er gjenkjennbare her, og man burde vel heller strengt tatt ikke ha problemer med dette iht at de faktisk velger å gå ut offentlig slik? Når det kommer til å heie på mangfold og kjærlighet, så ser jeg fram til når du kommenterer de innleggene jeg poster som handler om akkurat dét 😜

    3. En kan jo noen ganger lure litt på hva folk tenker – eller kanskje det er utfordringen – de tenker ikke? Gå med hva du vil hjemme, men en viss anstendighet når en er på offentlige steder og/eller i nærheten av andre mennesker ville vært høflig… 😺

    4. Helt jævlig.. Hvorfor er det ingen som sier til folk som dette, liksom!?..
      – Hva bekledning i utlandet angår, mener jeg en har å respektere de kleskoder som gjelder, liksom jeg mener de som kommer hit skal innrette seg etter vãr kultur. Ikke sånn å forstå at vi skal iføre oss hijab der, og de skal sprade rundt i miniskjørt og bar mage her, men at en f.eks dekker til kroppen når en beveger seg blant befolkninhen i land som Tyrkia og Dubai..

      1. Ville du lagt deg ut med noen som gir faen. Folk som gir faen er ofte farlige. Eller er det bare meg som har den naturlige gave at når jeg sier noe så blir det krig? 🤪

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg