Skal feire livet mitt, livet generelt 🤩


Litt kribling i magen. Det er tre uker igjen til fødselsdagen min. Jeg er som et barn, men mange ser ikke poenget med å feire at man blir eldre. Hvorfor ikke? Det er vel strengt tatt ikke det jeg gjør, jeg feirer livet, og det gleder meg å feire livet sammen med venner.

Såvidt jeg vet så lever vi bare én gang, hvorfor ikke verdsette det, markere det, feire det? Vi vet jo ikke når det ender heller. Er det tilfeldig? Forutbestemt? Ikke vet jeg, jeg vet bare at vi lever her og nå!

Festligheter har for mange blitt lagt på hylla i nærmere to år. Gjennom denne tiden burde mange ha gått litt mer inn i seg selv, lært seg å sette mer pris på disse mulighetene, verdsette livet og ikke ta så mye for gitt. Ingenting er en selvfølge lengre, det har det vel aldri vært, men noen av oss tenker litt mer på akkurat det enn andre gjør.

Jeg var så heldig i fjor at akkurat da var det en åpning, jeg fikk ha et lite lag på besøk og feiret. Det var kjempehyggelig. Det er jeg veldig takknemlig for. Det ser lyst ut for en bursdagsfeiring i år også. Igjen er jeg ærlig og oppriktig takknemlig.

Mange føler på friheten og har begynt å legge planer som om verden er tilbake til normalt. Og det normale med å være «sommerbarn», og ha fødselsdag akkurat når jeg har, det er at folk har andre planer.

Jeg vet at noen gode venner skal reise bort, og noen igjen drukner seg i jobb. Disse kan selvsagt ikke komme og feire med meg, men noen vet jeg kommer. Og jeg gleder meg.

Jo eldre man blir, desto fortere føler man at tiden går. Så da er det bare å sende ut invitasjoner, planlegge hva som skal serveres og tilrettelegge for fest. Det er jo nesten slik at om en knipser med fingrene så har tre uker passert.

Kanskje jeg skulle finne på en drikkelek eller to? En slags aktivitet som kunne vært en litt morsom greie? Noen som har forslag?

Flere som er modus for å feire livet?

Det er stas å ha noe å glede seg til! Samles igjen! Jeg føler vi har fine dager nå.

Hva gleder du deg til?


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fødselsdag #livet #feiring #bursdag #venner #sol #sommer #moro

4 kommentarer
    1. Så klart man skal feire og du har nok rett, vi lever bare en gang. Det er fint å glede seg over å bli eldre, sånn er det bare 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    2. Jeg synest det er bra du gleder deg til bursdagen og vil feire. Det er jo egentlig en fin ting å feire. 😊 Ja, skjønner utfordringen med at mange kan være på ferie. Men håper flere av de prioriterer det. Men man trenger ikke så mange for å ha en hyggelig fest 😉 Håper det blir en super feiring!! 😁🥳

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg