SIAN skaper musikk, kultur og festligheter!

Det er virkelig fine dager for tiden. Nydelig vær og ting som skjer. Tidvis er det gøy å lese nyheter også, og hvem skulle trodd at SIAN av alle skulle være de som er årsaken til at det blir en kulturbegivenhet i byen her lørdag 14. mai. Det er jo bare rasende festlig!

Det har seg slik at denne dagen skal organisasjonen Stopp islamiseringen av Norge (SIAN) holde markering på Strømsø Torg her i Drammen fra klokken 13:00 til 15:00. Og med det er det iverksatt tiltak for at færrest mulig skal møte opp og høre på hva SIAN har å meddele om islamproblemet. Rettere sagt så prøver de å unngå at befolkningen nok en gang skal få bevist den farlige voldskulturen som vokser i Norge som følge av uvettig import av ikke-vestlig ukultur, den politiske ideologen islam.

Ifølge Byen vår Drammen og Forandringshuset skal det holdes gratiskonsert ikke langt unna SIAN som et bevisst grep for å få ungdom vekk fra SIANs planlagte markering. Det blir altså en minifestival!! Det forteller styreleder Christian Selvig i Working Class Hero (WCH) til Drammens Tidende. Sammen med flere andre frivillige organisasjoner skal de nemlig arrangere minifestivalen i Drammen park på samme tidspunkt som SIAN skal holde sin markering.

Foreløpig er det «Torine» og «Hkeem» som er booket inn til å stå på scenen. Det påstås at de to er relativt store artister og det tas høyde for at det kommer rundt 1000-1500 mennesker dit. «Relativt store artister», jeg vet nå ikke jeg, alt er vel relativt, men personlig har jeg aldri hørt om disse artistene.

Drammens Tidende vet kjenner tydeligvis heller ikke til disse da de ikke engang greier å skrive Hkeem riktig, haha.. Men de er vel ikke rette målgruppe? Disse «kjendisene» er jo booket for å tiltrekke seg et ikke-vestlig publikum? Jeg mener, siden det er for å forhindre publikum til SIAN. Eller riktigere sagt, for å forhindre at islams følgere skal stille som motdemonstranter sammen med voldsvenstre og partiet Rødt på Strømsø Torg og vise sitt sanne ansikt med steinkasting, hærverk og drapsforsøk slik vi så sist SIAN besøkte Drammen, og som vi så da organisasjonen hadde markering i Sandefjord nylig.

Initiativtakerne bak dette forsøket å dekke over islams sannhet er som følgende: Byen Vår Drammen, G60, Interkultur, Knutepunkt Strømsø, Drammen Sanitetsforening, Røde Kors/Fellesverket, Kirkens Bymisjon, KFUK-KFUM Forandringshuset, DBK og Drammen kommune.

Prosjektleder er Louise Winness Prestgard i Byen Vår Drammen. Hun sier at man håper jo at dette er med på å bidra til at SIAN får så lite oppmerksomhet som overhodet mulig. Og jeg personlig tenker at det er fantastisk at SIAN kan bidra til å skape slike kulturarrangement med sin virksomhet. Måtte de ha slike markeringer oftere slik at kommuner begynner hyre litt mer kjente artister for min smak. Gamle rockere som «Suzi Quatro», «Smokie» og «Status Quo» burde vel ikke være så kostbare å leie inn. Eller mer nye artister som begynner markere seg i dagens popmarked, som «Dagny» eller «Soppgirobygget». Mye å velge mellom!

Samtidig er det interessant hvordan det så lettvint kan brukes haugevis av penger på Islam i Norge, og på å dekke over de problemer som medfølger i kommuner som legger ned barnehager og hvor sykehjem foreslås radert bort.

Dessverre er det slik at så moro og bra som jeg synes det er med musikk, kulturarrangementer og festivaler, så synes jeg likevel at dette ikke løser noe problem. Altså det har aldri vært noen løsning å dekke over problemer, løsningen er å stanse problemene. Men det ville jo være å stanse islamiseringen av Norge, og dét vil jo ikke dagens politikere, kirkens bymisjon, røde kors og kommunene ha noe av, tydeligvis!

Men for all del, hvis penger ikke skal brukes riktig, så sier jeg til SIAN, kjør på med markeringer, da blir det mer musikk og moro!! Velkommen til Drammen 14 mai, da blir det minifestival med Torine, Hkeem og SIAN på dagtid, og Eurovision Song Contest på kveldstid. Ja til livet og kjærligheten, Norge først!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg BunnyTrash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#byenvårdrammen #kirkensbymisjon #rødekors #sian #islam #islamisering #musikk #minifestival #drammen #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
      1. Vel, booker dem ikke bedre artister en disse to så er ikke det noe for meg, prøvde sjekke ut her nå den musikken, og det er bare tøys. Da hører jeg heller på SIAN. Folk kan si hva dem vil om SIAN, men de forteller det som står i koranen, Hadith og og faktiske hendelser. Hvis det er rasistisk og hatefullt, så er det jo nettopp Islam som er rasistisk og hatefullt. Men gleder meg veldig til ESC på kvelden, da blir det god mat og festligheter i heimen 😜

    1. 🤣🤣🤣 Ja, eg måtte le.
      Minifestival for at SIAN ikkje skal få så mykje merksemd, og så gir dei nettopp merksemd til SIAN, i rikt monn.
      Skikkeleg lure dei folka der 🤣🤣🤣.
      Om dei trur at dei klarer å halda borte dei mest fanatiske islamistane og bråkmakerane, med eitt slikt fjollete påfunn, ja då må dei vel karakteriserast som superlure.
      Fy flate for nokre suppehuer.
      Men for all del, slike minifestivalar er jo i grunnen eitt flott påfunn, med ein litt annan intensjon.
      Når det gjeld Smokie, skal dei spele i Ulsteinvik i oktober. Det går sikkert ann å få dei ein tur til Drammen og, i det belet. Då kan det vera eg og tek meg ein tur til Drammen 😊. Det var jo ei av dei store gruppene i min ungdom.
      Living next door to Alice, og Hey Mrs Robinson heng enda igjen frå den tida 🤣.

        1. Ja, kjempeflott låt det. Veit ikkje om eg har nokon spesiell favoritt, men nokon låter heng seg meir fast enn andre. Mexican girl, nermer seg kanskje det ein kan kalla favoritt, men Boulevard of broken dreams, har nok den beste teksta.

            1. 👍 😊 Ja du er inne på noko der.
              Slik sett, er den ein slags favoritt for meg og. Det er den eg speler når eg skal nyta Smokie 😊. Det meste ellers er mest brukt som bakgrunns/fest/dansemusikk, og då er jo ikkje teksta sånn i sentrum.
              Ei undervurdert perle, absolutt 😊.

    2. Dummeste jeg har lest.
      Disse Sianistene fremstår som mindre begavede mennesker.
      De burde behandles som spesialavfall.

      1. Hehe.. du er morsom, den første setninga har jeg lest flere ganger fra deg på FB. Vanskelig å si hva som EGENTLIG er det dummeste du har lest. Alt er liksom dumt. Når det gjelder hvem som er mindre begavet i denne saken vi her kommenterer, så tenker jeg tydeligvis motsatt som deg. Jeg føler ikke at de som bruker vold og ødelegger alt rundt seg er begavede mennesker. Og jeg føler heller ikke at begavede mennesker er mennesker som sier at andre mennesker burde behandles som spesialavfall. Når man ikke klarer å la vær å synke lavere enn dem man skal kritisere så er taushet gull, men likevel vil jeg takke for din kommentar her og ønske deg velkommen innom igjen 😜😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg