Ser ikke at det er et egg lengre!!

Dette har vist seg å være en ivrig klekking. Som noen av dere har fått med dere så kjøpte jeg dette egget i Kiel, Tyskland, i forrige uke. Snuppen min og jeg hadde en liten shoppingrunde der på vår tur med «Magic», en slags miniferie i ferieuken til snuppen min. Anyways, lørdag ettermiddag la jeg dette egget i en beholder med lunkent vann, for det er liksom «oppskriften» for å få egget til å klekke.

Allerede morgenen etter, altså søndag, var klekkingen i gang. Man kan se at det er noe gult inni. Og jeg ble enda mer spent på dette «vesenet» inni. At det er gult gjør at det virker som om det er en kylling inni, men det har jeg blitt forklart at det IKKE er.

Jo mer egget åpner seg så skjønner jeg mindre, fordi hva enn det er som er inni så er fargen knall gul, og det ser ut til å være knall gult i sin helhet. Jeg ser ingen andre farger, ingen øyne, alt er bare gult, og det vokser.

Dere ser selv, det er en gul masse som bare vokser og vokser.

I dag er det mandag. Egget ble lagt i vann lørdag ettermiddag. Så disse siste bildene er hvordan det ser ut nå etter snart to døgn.

Som sagt, det er ikke noen kylling. Noen har foreslått hare og kanin. Jeg synes ikke dette ser ut som hverken hare eller kanin. Vet ikke hva jeg tenker det ser ut som? Noen andre som har ideer? Hva er dette som kommer ut av egget mitt?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#egg #bunnytrash #bunny

10 kommentarer

Siste innlegg