Purpletears ☔️


Disse figurene her kommer opp på Facebooksiden min stadig vekk. Jeg skjønner jo at det er på grunn av algoritmene på tidligere søk og hva jeg har klikket meg inn på. «Storebror» ser deg! Men når det gjelder ting jeg liker, og da spesielt mopseting så synes jeg den funksjonen er kjempefin, jeg simpelthen elsker at det dukker opp mops og «pugstuff» på siden min.


Disse figurene synes jeg er utrolig festlige og de hadde passet inn mellom plantene på balkongen her. Dessverre stoler jeg ikke på det nettstedet som selger dem «Purpletears», kult navn, men hæ?? Aldri hørt om før!


Noen som kjenner til «Purpletears» og har handlet der? Hva er erfaringene? Eventuelt, har noen sett disse figurene andre steder?? Kule sant?! 😁 Veldig takknemlig for alle tips og tilbakemeldinger 😜👍🏾😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#purpletears #mops #pug #dogs #hund #dog #hunder #mops

6 kommentarer
        1. Hvis du får opp en hengelås på nettadressen. Så kan du jo klikke på den og se på sertifikatet.
          Det kan si en del om nettstedet.

    1. Å de var kule 😍
      Algoritmene til Facebook er litt på villspor hos meg, veldig ofte kommer det opp mannfolk i lakk og lær eller i noe sært undertøy. Mye snusk 😂
      Kan jo være at det dukker opp via søk kjærest gjør på kveldstid etter jeg har lagt meg. Who knows 😳🤣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg