PRIDE: Helt utrolig hvor falske løgnere folk kan gjøre seg til for å fremme hat!

Det er ikke vanskelig å skjønne agendaen til disse menneskene som sitter hjemme og lager kollasjer og innlegg som de dere ser under. Massepropaganda der de legger ut dette i multiple Facebookgrupper for å henge ut LGBTQI-samfunnet PRIDE og alle de som støtter dette samholdet, inkluderingen og kjærligheten.


Legg merke til dette første bildet/innlegget, det fremstilles som om det er fra PRIDE parade i Oslo, men det er det ikke. Innlegget er laget allerede før PRIDE paraden startet litt over 13:00 på Grønland i Oslo i går.

Dette andre bildet/innlegget er lagt ut offentlig i gruppen «Høyresiden» på Facebook, slik at absolutt alle på Facebook kan se det, og spre det videre. Trådstarter skriver at dette er Bamseklubben under PRIDE parade i Oslo i går. Det stemmer ikke. Det er ment som et morsomt innspill fra en bamseklubb, og bamsene representerer maskoten deres. Men uansett, dette er ikke Bamseklubben Oslo Pride 2019.

Hvordan Bamseklubben i Oslo representerte seg selv kan dere se på bilde lengre ned.

Her er nok et bilde/innlegg for å latterliggjøre og fremstille PRIDE parade annerledes enn det i virkeligheten var. Når noen bevisst bruker bilder som dette så skjønner man at de har et ønske om å skape et negativt bilde av homofile, lesbiske og alle som viser kjærlighet og støtte med PRIDE. Det gikk over 50 000 mennesker i PRIDE parade i Oslo i går, dette er ikke representativt for de femti tusen. Dette er representativt for de cirka ti personene på bildene!

Nok et bilde/innlegg laget for å latterliggjøre og ødelegge. Det finnes flere av disse innleggene lagt ut på Facebook i helgen. Ofte av samme personer. Det er tydelig at disse ønsker negativitet rundt homofile og pride-supportere. De har sikkert problemer  med seg selv. Bitterhet, sjalusi, hat, dårlig selvbilde og så videre. Mens 50 000 mennesker gikk i parade for inkludering, glede, omsorg og kjærlighet satt altså disse hjemme og veltet seg i sin mangel på å vise aksept og medmenneskelighet.

Her har dere noen bilder fra paraden i går, bilder som representerer virkeligheten, hvor fantastisk bra det var. Vi som var tilstede ble faktisk rørt og beveget av den fantastiske energien, gleden og kjærligheten folk viste.

Alle var glade, gleden var til å ta og føle på!!

Det var ny rekord av antall mennesker som gikk i paraden. Over femti tusen gikk, og over 275 000 så på. Noe som også var rekord. Neste år blir det enda større. Kjærligheten seirer. Haterne er blitt en patetisk liten minoritet!

Som dere ser så er her politi, advokater, leger, sykepleiere, dommere, håndtverkere, renholdere, hjelpepleiere, kokker, servitører, unge, eldre – vanlige gode folk!!

På bildet under ser dere Fagottkoret. Jeg vil ikke påstå at de er spesielt vulgære akkurat. Uansett så er ikke å være vulgær noe som er forbeholdt homofile. De mest vulgære jeg har møtt i mitt liv var i hvertfall ikke homofile!

Under ser dere Bamseklubben i år. De var på ingen måte kledd som blottere. Om de hadde vært det så hadde det bare vært morsomt, jeg tenker det har noe med om hvordan noen fremstiller homofile. Som disse over som legger ut disse innleggene jeg har vist til. Ironi og humor som virkemiddel – Bamseklubben er mine favoritter!

Under disse innleggene/bildene som jeg har omtalt, lagt ut av ikke så velmenende homofobiske personer blir det kommentert av andre, ut fra hvilke følelser som blir trigget frem av vedkommende som har laget innlegget.

Det kommer kommentarer som «æsj», «kvalmende», «vulgært», «avskyelig», «jævla homser», «sopere», «rævpulere»,  «blottere», «nekrofile», «pedofile»… dette er jo nettopp en av grunnene til at PRIDE eksisterer og at det er behov for parader. En virkelig god grunn!

Hvis det er vanskelig å forstå, da forstår man ikke mye!!

5 grunner til at vi trenger PRIDE

Så lenge det finnes kjærlighet vil vi homofile kjempe for like rettigheter for alle. Det er altså helt sikkert!!

❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pride #fakenews #overgrep #islamisering #ekstreme #holdninger #uvitenhet #stonewall #ignoranse #høyreekstreme #parade #flagg #regnbue #regnbuebarn #regnbueflagg #equality #homser #lesber #hets #hat #fordommer #lgbtqi #gay #inkludering #kjærlighet #likeverd #medmenneske #loveislove #love

7 kommentarer
    1. Jeg så deler av paraden på nrk, og den var så fin atte, med alt fra babyer til oldinger, alle hudfarger. Om noen tøyser og tuller litt med utkledning, er ikke det det samme som å være pervers. Da kunne man sannelig sagt det samme om et visst fargerikt karneval i Sør-Amerika…der er det ikke mye klær på. 😁

      Joda, vi trenger den paraden. Beviset er vel nettopp alle de tåpelige påstandene og kommentarene fra en del mennesker.
      Jeg synes også Krf-Ropstad skulle gått der. Helt greit at han ikke er enig i alt, det er ikke jeg heller, men jeg er f.eks. ikke enig i alt i partiprogrammene til noen partier heller. Skulle jeg sitte hjemme og la være å stemme av den grunn?

      1. Jeg bor i Drammen, her er det ski-sprint, sykkelritt, og Strømsgodset Fotballklubb har hjemmebane bare få minutter gåavstand fra her jeg bor. Folk er elleville og byen er full av folk under sprinten og rittet. Hjemmekampene til Strømsgodset er også veldig populære. Jeg bryr meg ikke om disse tingene. Men jeg ditsjer ikke eller prøver ødelegge for de som liker dette. Folk er forskjellige, og mangfoldet burde vi sette pris på. Ingen tvinger noen til å se på Pride-parade, ingen holder noen pistol mot en annens hode. Så de som sutrer og bærer seg må ha seriøse problemer med seg selv. Takk for at du leste innlegget mitt, takk for kommentar og velkommen igjen!

        1. Det er folk som ønsker å drepe eller banke opp LHBT- personer, det er en av mange grunner for at vi går, i paraden! Men i år gikk vi ikke kun for oss. Vi gikk også fordi hlyreekstremismen er på full fart inn i landet vårt, og som en minioritet, gikk vi for alle minoriteter, som f.eks. innvandrere, muslimer, og alle andre minioriteter! Vi burde heller stå sammen, ikke ødelegge hverandre!

          1. Jeg støtter Pride pga LGBTQ-folket. Ikke for ideologien eller religionen Islam, de er ingen minoritet, og de er imot LGBTQ. De ønsker oss døde og min samboer og jeg opplever nesten daglig hets og trusler fra den kanten.

    2. Bare sånn ‘for the sake of the argument’ er det nå engang slik at det trygt kan være innslag av både lakk & lær og annet ‘små-kinky snacks’ da dette faktisk er en event for voksne! Nå er det vel ingen annen høytid eller tilstelning som ikke er erklært å være for barna, så da syntes jeg det faktisk bare det er fair at Pride forblir en event rettet mot folk over 16 😉

      1. Ser den.. ikke noe galt i at foreldre snakker med sine barn om mangfold. De minste barna skjønner ikke noe av dette uansett, for dem er hud helt naturlig, og kostymer alltid morsomme 😜

      2. Synes at det er bare koselig, med alle barna jeg så som så på paraden! De lager liv, samt at de får et bedre innblikk i hvem vi er, og hva vi står for!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg