Praktspragler, julepakker og ribbe 😜

I mitt forrige innlegg avsluttet jeg med at jeg er sikkert helt på jordet med mine utsagn i det aktuelle innlegget, det kan liksom umulig være slik jeg tror, selv om alle absurditetene en ser overalt rundt seg peker dithen. Den avslutningen var vel litt sarkastisk ironi rettet mot de som faktisk mener jeg er dum som tenker, og ikke bare tenker, men også ytrer hva jeg tenker.

Det er jo de som mener jeg er stokk dum når jeg sier ting dem ikke liker og greier, rapporterer meg inn til Facebook og hva det måtte være som konspirasjonsteoretiker fordi jeg mener det er mer sannsynlig å bli smitta av basselusker i en buss med 80 mennesker kontra en pub med 7 mennesker.

Man er patetisk (og feig) når en forsøker seg med hersketeknikker og sabotering av meningsmotstandere. Denne vedkommende mener at sosiale media skal være stengt for dumme dumme meg, og at jeg bør heller fokusere på å pakke julepakker, krydre ribba og stelle plantene mine 😂

Men se alle sammen, jeg har skåret svoren på ribba i ruter, krydret den og lagt den til godtgjøring. Jeg har lagt mice-en-place det som skal brukes for å lage deilig middag og dessert på julaften. Jeg har styret på balkongen, luket litt planter, fjernet dødt løv og støvsuget. Jeg har plantet avleggere fra mine praktspragler og jeg har pakket de siste upakkede julegavene og lagt under treet vårt.

Det er utrolig hva jeg klarer, nå skal jeg lufte jentene. Jeg klarer liksom lage mat, ivareta hus og hjem, betale regninger, ta vare på familien min, styre og stelle – og attpåtil greier jeg å engasjere meg i samfunnet.

Oppå det hele greier jeg å le av de som ler av meg, kreves ikke mye talent, men jeg koser meg i kveld. Etter jeg har luftet jentene skal jeg lage en sen middag til snuppen min kommer hjem 😜

Hva har dere gjort i dag?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#husoghjem #praktspragler #julepakker #juleribbe #julemat #ribbe #jul #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Kva eg har gjordt i dag?
      Fyrst stod eg seint opp, etter ei heller begredeleg nott. Har allergiutslett på heile kroppen, etter ein pencilinkur, og klør som tusan.
      Så laga eg til brunch til julegjesten og oss.
      Etter det var kjerringa og eg, og besøkte svigerfar på sjukeheimen.
      Så var det handling av julemat, og arbeid som støttekontakt for ein psykisk utviklingshemma, som innebær å sjå Home alone 5. Det er fast kvart år, dei fem siste onsdagene før jul, ser me Home alone filmane.
      Og nå avslutter eg dagen med BunnyTrash 😊.
      Takk for arbeidet du legg ned i denne bloggen ♥️. Det betyr mykje for meg ♥️.
      Ha ei fredfull nott, og ei fin litje julafta 😴🎄

      1. Litt kjipt i starten, men så ble det en del gode ting, home alone har jeg aldri kommet så langt som til femte. Så den tredje og likte den ikke og da stoppet det der. Den første var jo da hysterisk i sin tid 😂 og takk, virkelig takk 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg