Personer var voldelig mot bok – varaordfører ber politiet passe på!

Jeg måtte le da jeg så en stor overskrift fra NRK selvfølgelig, lydende slik «Ber politiet være mer på vakt mot SIAN». Det var da altså Oslos varaordfører Abdullah Alsabeehg fra Arbeiderpartiet, haha, som da oppfordrer politiet være mer til stede ved aksjonene til Stopp islamiseringen av Norge hvor han legger ut om at Sian blir mer og mer voldelige og da er det mange som føler seg utrygge og han ber instendig om at politiet må politiet gripe inn og gjøre noe.

Det er da jeg må le, hva faen er det mannen prater om?? Voldelige, jeg har ved et par anledninger gått på Anna Bråthen fra Sian og da vekslet noen ord med henne. Jeg har også vært tilstede ved et par av konsertene de har hatt. På avstand sier det seg selv at «Anna den grusomme» ser litta ut, men på nært hold, tenk dere, hadde hun vært noen få centimeter mindre så hadde hun nok vært som kortvokst å regne, da hadde sikkert Lars Thorsen kalt henne «dverg». Han har det med å bruke ord som ikke er helt politisk korrekt har jeg merket meg, uten at det nødvendigvis er ment krenkende. Tror heller det har med hvilke ord som ble brukt i hans oppvekst. Og «vesla», Anna Bråthen, jeg kaller henne «vesla» heretter, hun hadde nok ikke tatt seg nær av det akkurat. Om den dama der skulle finnes voldelig så hadde nok ikke det skremt nabokatta her engang.

Så var det resten av Sian da, rolige beherskede kvinner som tør stå i front mot mobben som prøver drepe dem hver gang dem viser seg. Bestemødre som står opp imot galskapen og kjemper for et Norge som deres barn og barnebarn skal leve i fremover. Hva er det Abdullah Alsabeehg er redd for? Få juling av disse damene? Haha.. og Thorsen, leder for Sian, nei ærlig talt, en provokatør ja, men voldelig. Ikke av natur, men i selvforsvar tror jeg nok at han kan smelle til, men det er vel ikke noe å gå til avisa med, at man frykter at Lars Thorsen skal forsvare seg? Ærlig talt, når ble det galt? Er det galt å forsvare seg? Jeg synes i allefall ikke det. Blir for dumt!

Abdullah Alsabeehg forteller videre at de siste ukene har Sian gjennomført flere aksjoner med koranbrenning. Er det hva som er voldelig? Å brenne bøker? Når ble denne koranen levende? Skal politiet bringes på bane for vold mot bøker? Det er til å le og gråte av at det er politikere i Norge, en varaordfører som bekymrer seg for vold mot bøker! Hallo!!!

Så fortelles det videre da i NRKs artikkel, at i går ble en mann på Mortensrud sprayet i ansiktet med forsvarsspray av Sian-aktivister da han forsøkte å slokke en koran som brant i et fotgjengerfelt. Da er vi igjen inne på dette med å forsvare seg. Å ikke like hva personene i Sian gjør gir ingen rett til å true den, det gir ingen rett til å kroppskrenke dem, ta tak i dem, angripe dem. Så hvorfor ikke fortélle foranledningen til at forsvarspray er brukt?

Sian ble til for 22 år siden, de har aldri flydd rundt og sprayet folk eller vært voldelige. Men de siste årene har de gang på gang på gang bevist at vi har en farlig voksende voldskultur her i Norge som kalles islam. Jeg har sett det selv, Muhammedanere som har kniv i baklomma og står klare med brett med egg, og lommene fulle av stein, klar til å drepe SIAN fordi de forteller hva som står skrevet i Koranen. Islams følgere og deres støttespillere mener at ikke skal man fortelle sannheten om hva som står skrevet i denne boken og hvor voldelig islam er, og ikke skal man brenne bøker. Ingen av disse nevnte handlingene fra Sian er ulovlige, og det er ihvertfall ikke vold!!

Her i Drammen knuste islams følgere søppelbokser, butikkvinduer, de fløy på folk, skremte folk, truet, gjorde hærverk og prøvde steine folk til døde. Er ikke dét hva politiet og våre myndigheter bør rydde opp i? Jeg sier nok en gang: HALLO!!

Hvem er det Abdullah Alsabeehg og NRK prøver å lure? Lure de lettlurte? Joda, det er nok av dem her til lands. Og mange biter på, men nå har det seg slik at Sian filmer alle sine aksjoner, så for min del hjelper det ikke at noen ordfører, arbeiderpartipolitiker eller at islamkanalen NRK (som vi betaler for) eller TV2 prøver å lage et narrativ, klipp og lim, for å villede og fremstille ting annerledes.

Jeg ser nederst i artikkelen til NRK så står det at Sian har varslet flere aksjoner framover, i forbindelse med at en av aktivistene deres er tiltalt for vold etter å ha sprayet en vakt ved Rådhuset i ansiktet med forsvarsspray under en demonstrasjon i desember.

De må gjerne skrive og prøve få folk til å tro at Sian helt ut av det blå sprayet en vakt i ansiktet, men nå har jeg sett hendelsen selv, og fakta er at vakten tok tak i vedkommende fra Sian bakfra. Dét har han ingen rett til, og med tanke på hvor mange trusler Sian har mottatt, hvor mange som har angrepet dem, all den volden DE har blitt utsatt for, da er du dum da, når du kommer bak en av disse og tar tak i vedkommende under en demonstrasjon eller whatever.

Noen reagerer på at Sian brenner koraner, når begynte man å bry seg om at eventyr og gamle bøker brennes? Jeg har brent masse ukeblader, who cares!! En annen ting er jo at det er et mønster i når disse koranene blir brent, det er når lovens lange arm forbryter seg mot Sian, en mann fra Sian er tiltalt for vold for å forsvare seg da han ble kroppskrenket under en demonstrasjon for å stanse islamiseringen av Norge. Derfor brenner de koranen!

Arbeiderpartiet, Abdullah, politi, vakter, politikere, media og myndigheter – skjerp dere, skal man i Norge i dag lage hurmlumhei fordi noen brenner en bok om en landeveisrøver som slaktet folk og misbrukte kvinner? Det historien der burde vært brent for 1400 år siden, og aldri vært snakket om igjen!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sian #koranen #islam #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Veldig bra skrevet, desvære har du ret der er for mange ignorante folk i Norge der tror på alt løgnen fra media og regeringen, og råber racist så snart du har 1 anden mening, ignorante idioter der ikke har sat seg ind I hvad islam er,Abdullah har nu fået Sent en tegning af profetten der blir pulet af 1 gris og han vil få det hver uke, til han gir i formel unnskylding. Utover dette blir Oslo politi anmeldt for brud på grundloven da de uten grundlag forviser sian fra Oslo sentrum

      1. Jeg observerte hendelsen da Thoresen stod på Egertorget og politiet omringet han og bortviste han fra Oslo sentrum, han fikk beskjed om å holde seg utenfor ring 2. Det er uhørt og skammelig at politiet driver på slik, å bortvise noen bare for å være tilstede. Da er det ikke mye frihet for nordmenn hvis de som skal som skal bekjempe kriminalitet og sørge for orden i det daglige bruker tid å ressurser på å forfølge enkeltpersoner og skal diktere hvem som skal få gå hvor i våre egne gater. Den episoden der var latterlig oppførsel fra offentlige tjenestemenn, men det er vi jo ikke ukjente med. Thoresen må gjerne anmelde dette, da er det ihvertfall loggført. Men disse tegningene som sendes til varaordføreren hver uke, det tror jeg ikke at jeg støtter.

    2. Du skriver bra. Vold mot bøker… Alle må jo være enig med deg når du latterliggjør Varaordføreren sine synspunkter på den måten. Men du, disse folka i Sian, det er liksom ikke helt søndagsskolen på tur. Anna Bråthen er kanskje ikke stor i antal cm, men hun er stor i kjeften og kan irritere på seg en gråstein.
      Lars Thorsen har gitt meg denne karakteristikken i et leserinnlegg i lokalavisa for et par år siden (august 2019):
      En antidemokratisk kommunist, menings-fascist, løgner, voldsutøver og lovbryter som bedriver fysisk vold, støy-terrorisme, ordensforstyrrelse og forfekter meningstotalitarisme.
      Som om ikke det skulle være nok er jeg i tillegg ansvarlig for 100 millioner dødsfall, massiv nød, død og elendighet.
      Ja i følge Lars.
      Vel det var ikke så morro å være meg de nærmeste dagene etter den karakteristikken sto på trykk. Det kom en del meldinger, mailer og lignende hvor ord som knuse skalle, balltre, kneskålen etc gikk igjen.
      Nei meldingene kom selvsagt ikke fra Lars eller Anna, men fra sympatisører som kanskje kunne finne på å ta en tur gjennom skogen. Lars holder til på Jevnaker like ved her jeg bor. Jeg aner ikke hvor sympatisører som skrev alle meldingene var eller bor.
      Jeg følte meg ikke trygg, og en Chihuahua er liksom ikke den mest fryktinngytende vakthunden.

      Hva galt jeg hadde gjort?
      Jo skrevet et leserinnlegg hvor jeg skrev at jeg ønsket at Sian ikke skulle få lov å ha arrangement på torget fordi jeg var redd for at det kunne føre til vold og regelrett gatekamper på et torg som til vanlig domineres av barn i lekestativ og kafé gjester hos Kirkens Bymisjon

      Vold mot bøker… Det er jo ikke det Varaordføreren er engstelig for men hva en slik provokasjon kan få enkelte til å gjøre. Han ønsker å unngå Vold. Handle preventivt. Nå pleier politiet å være til stede i rikelig monn når Sian dukker opp nettopp for å holde de forskjellige partene fra hverandre og gripe inn hvis noen tyr til vold.
      Ja, det er nok som regel de som er uenig med Sian som har tydd til vold først, men ofte er den volden bevisst fremprovosert.
      Jeg unnskylder ikke vold.
      Men å fremstille Sisn som en gjeng med fredelige bestemødre blir litt feil.

      1. Nå er det vel i bunn og grunn ikke jeg som latterliggjør hans meninger, det er det han selv som gjør. Det er noe med at du Brit velger å lese veldig selektivt. For du har gjennom mange uttalelser ytret at du støtter islamisering i Norge. Du ser ikke at fire personer bak et gjerde forteller hva som foregår innad islam, hva som står skrevet i koranen, hva de lærer om i moskeene. Du skjønner ikke at derfor blir folk sinte på deg, for jeg er ganske sikker på at de som har sendt deg sinte trusler og sådan er folk som har blitt overfalt, folk som har blitt voldtatt, folk som har døtre som er blitt voldtatte, sønner som er blitt knivstukket. Overgrepene skjer i hopetall fordi en voldskultur blir legitimert og du er en del av den legitimeringen.

        Du kritiserer metodene til SIAN og det har jeg også gjort, jeg har vært i heftig diskusjoner med Anna den grusomme, og jeg har kritisert. Men ingen av dem har vært stygg tilbake mot meg som respons, ingen har postet på sosiale medier hvor de vrir og vender på mine ord og kommer med uttalelser som aldri har vært tilfelle, kremt, men den stadig voksende klankulturen har angrepet meg flere ganger, ikke fordi jeg ytrer meg på nett eller i blogg, ikke fordi dem vet hvem jeg er – for det har de ikke visst. De har satt kniven på strupen min for å rane meg, som tilfeldig offer, de har satt kniven på strupen min for å være homofil og ha kommet fra et regnbueflaggarrangement. Her i byen terroriserer gjenger folk, klanene. Jeg har sett hundrevis samle seg for å steine mennesker – og du støtter det. Du nekter å skjønne at utrop om Muhammed, mannen med macheten som sendebud, legitimiserer klan- og voldskulturen.

        Du snakker om å irritere på seg gråstein, hva gjør du selv? Vi vet jo begge hvem det er Kokken skriver om i sine innlegg. Og jeg er jo ikke ukjent med disse metodene dine, og det faktum at du har drevet på slik et par år nå!! Du er som kokken beskriver seg selv, «det er de andre, jeg er uskyldig». Du prøver å oppmuntre folk til at Sian blir nektet, hva med å nekte de voldelige, de farlige, drapsmaskinene – Sian viser deg jo gang på gang hvem dem er, hvorfor ser du det ikke? Da jeg en formiddag kom ned til Strømsø Torg så var det ikke noen fra Sian som satt oppå en kvinne og knivstakk henne tredve ganger foran øynene på barnet sitt, og det var ikke du som tok imot kvinnen på sykehuset? Vet du hvorfor hun ble knivstukket 30 ganger? Det vet jeg. Og vet du hvem som har skylden? Det vet jeg, og du er ikke uskyldig. Just saying. Sian er nok mer fredelige bestemødre enn du er, har du tenkt på dét?

    3. Veldeg bra skrevet ♥️.
      Eg er så hjartans eineg med Snåsamannen”, å gi slike plass i norsk politikk, er farleg.
      Heldegvis dreit hu frå Bjørheimsbygd så ettertrykkeleg på draget, at hu måtte gå, og eg vonar hu er ute for alltid.
      Kjerringa ovanfor her, påstår at Sian provoserer deisse krapyla til å ty til vold, og dermed legaliserer hu volden til deisse 😡.
      Om dei verte så provoserte av å høyra sanninga om seg sjølv, og om Islam, at dei må ty til vold, då må dei snarast råd ta avstand frå vondskapens idiologi, og gjera noko med seg sjølv, så dei slepp å verta provosert. Det er på ingen måte Sian som er problemet her, men Islam, og alle dei uvitande fjolsa som støtter og forsvarar dei.

      1. Det er veldig synd at slike som kjerringa over her tar på seg en sperring hvor man nekter å se hva som skjer. At noen har evne til å irritere en gråstein betyr ikke at budskapet er feil og at de skal nektes ytringsfrihet. Noen av metodene til SIAN kan diskuteres, men finnes det noen i Norge som har bedre metoder for å stanse islamiseringen? Dette er faktisk noe av det viktigste i Norge i dag å få bukt med. Vi kan ikke bli som et mena-land, vi er ikke laget for det. Kjerringa over har følt seg truet av mennesker som støtter Sian, da er det på tide å innse hvorfor disse folkene er sinte. Da er det litt på tide å tenke på hun 15 år gamle jenta som ble gjengvoldtatt flere ganger og gjerningspersonene fikk noen timer straff og litt søppelplukking. Det er IKKE greit å stå på lag med denslags, og det er hvem man står på lag med om man skal nekte Sian ytringsfrihet til å belyse problematikken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg