På TV igjen, ikke moro!


I morges våknet jeg, og noe av det første jeg gjør er jo alltid å kikke på mobilen og meldingene som er kommet på sms og messenger. Og joda, som vanlig var der jo noen meldinger.

Den første meldingen jeg kikka på var som følgende: «nææææ såååå koselig å se dere på xxx xxx xxxxxx ❤️».

Ja, jeg sensurerte tittelen, for dette er jeg ikke klar for. Det har seg slik at sommeren 2019 var snuppen min og jeg med på en innspilling til en TV-serie der vi kom til å bli med i én, kanskje to episoder. Vi ble invitert med av en vi kjenner som da er fast med den sesongen. Han er ikke noen nær venn, men kontaktet oss for vi bodde ikke så langt unna innspillingsstedet, og han hadde ikke venner som ville stille opp. Så da gjorde vi det.

Vi har sett han én gang etter denne innspillingen, så det sier vel alt om hvor nære vi er.

Uansett. Vi dro dit tidlig på morgenen den dagen og var med på innspilling til det ble kveld. Vi skulle lage TV vi, haha.. men sannheten er at vi har angret i ettertid.

Hvordan vi blir framstilt og hvordan han vi ble invitert med av opptrer er ikke noe vi kan stå ved. Det hele ble veldig tullete og dumt.

Vi har ventet og gruet oss til dette skulle dukke opp, og det har jo tatt et år mer enn det skulle ta. Etterhvert håpet vi jo ganske enkelt at det ikke ble noe av, at hele sesongen ble kansellert.

Men nå er det altså i gang, og det sendes på flere kanaler og skal sendes om igjen i repriser og i det hele tatt. Først var det hun venninna som sendte meg den meldingen som jeg ble klar over at må er det i gang. Senere fikk snuppen min en videosnutt på SnapChat fra svigerinnen sin. Og han viste meg..

Derfra kom det pling etter pling..

Det er helt for jævlig. Her har jeg stått på for å gjøre noe med helsen min og ikke minst kroppsvekten min. Utseendet mitt. Så kommer dette på TV!!! Det lille klippet jeg så der står jeg og blir filmet fra siden, og jeg er faktisk 30 kilo tyngre.

Dette er vondt altså 💔


Følg Bunny Trash på MeWe
Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#tv #tvserie #smerte

2 kommentarer
    1. Synes det oppriktig var veldig hyggelig å se dere altså, hvordan dere så ut er fortid …ikke heng deg opp i det, flott at dere er med, at dere støtta opp om en venn(om ikke nær, så iallefall en som trengte hjelp ) Det som teller er hvordan dere er nå, alt du/dere gjør for å bli bedre. Jeg har sett hver eneste episode av dette programmet (sier litt om hvor tragisk liv jeg har haha ) og tro meg, dere er ikke i nærheten av å oppføre dere rart,gæli eller ille på det programmet, dere blir antagelig ikke lagt merke til en gang ❤Så ikke vær flau, vær stolt ❤

      Stor klem fra meg ❤

      1. Gøy at du synes det, men oooæææææ og huff, én ting som er verre enn å få negativ oppmerksomhet, det er å ikke bli lagt merke til, hahaha… klem til deg Linda 😜😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg