På stedet hvil, og mølje!

Nå har jeg roet ned på innlegg om redusering av kroppsvekt og slanking, men jeg holder fremdeles på, og så oppsummerer jeg her i bloggen på søndager.

Opplegget er som følgende: to dager i uka, henholdsvis tirsdager og torsdager er fastedager. Disse dagene er mat og drikke-inntak ikke over 500 kalorier. Resterende dager som «normalt», men ingen overspising. Har fast dag jeg veier meg, det er fredags morgen hver uke når helga starter.

Nå er jeg ferdig med uke 12.. Etter 9 uker så hadde jeg redusert vekten med nøyaktig 5 kilo. Så da kunne jeg avsløre at da var det bare 1,3 kilo igjen å redusere for å nå målet Etter den avsløringen så gikk jeg rett på en smell, haha.. for når jeg da var ferdig med uke 10 så viste vekta SJOKKTALL. Jeg hadde altså ØKT vekten med 0,9 kilo!!

Så da var det plutselig 2,2 kilo til å redusere for å komme i mål. Hahaha. Hvis det er interessant å lese om hvorfor jeg gikk såpass opp i den uken så kan dere lese om det HER.

Da uke 11 var over så hadde jeg tatt tak og det ga resultater, dermed hadde jeg redusert vekta med 1,4 kilo og derme ble det igjen slik at jeg hadde cirka 1 kilo igjen for å nå mål. Planen var også å gjøre dette før julaften, så da ble det plutselig mer realistisk å greie det.

Denne uka har jeg holdt fastedagene og hatt normal aktivitet, ikke noe ekstra. Fastedagene er ikke noe problem, jeg tenker faktisk egentlig ikke over det. Tirsdag spiste jeg en halv grillet kylling uten skinn. Torsdag ble det trukket seifilet på 160 gram. Jeg var fri for grønnsaker, så da ble det en halv boks hermetiserte chillibønner og et egg til. En rar kombinasjon, men godt læll.

I dag er det ikke fastedag, men søndag, det ble en real frokost og middag, og muligens et kveldsmåltid også. Vi hadde en utskeielse på Jelly-Shots i går, og alt sukkeret gjør meg ekstra sugen dagen derpå.

Anyways, denne uken var vekta mi akkurat den samme som forrige uke, på stedet hvil. Slik har det vært flere ganger gjennom denne perioden disse 12 ukene, så resultatet har stort sett kommet annenhver uke.

Da jeg gjennomførte denne dietten første gang og reduserte vekta med 28 kilo på pluss minus 7 måneder så hadde jeg stort sett gode resultater hver uke. Men den gang var jeg jo overvektig og hadde mye å ta av. Denne omgangen er jo bare nedjustering for å ikke skli ut. Jeg har ingen planer om å bli stor igjen etter den helsegevinsten jeg oppnådde fysisk og psykisk av å slanke meg.

Men spørsmålet nå er om jeg greier å bli kvitt den siste kiloen før julaften. Nå skal vi den 16. ut å spise middag på restaurant med søskene til snuppen min og deres familier, og den 18 er vi invitert på ‘mølje’ hos et vennepar, og denne mølje-retten er ikke som mølje i nordnorge der jeg kommer fra. Neida, dette er en merkelig tradisjonell rett her nede rundt juletider og består hovedsaklig av ribbefett.

Wish me luck!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#diett #slanking #52 #kiel #fantasy #colorline #vekt #ribbe #vektresultat #kroppsvekt #juleribbe #juletallerken #resultat #restaurant #vektredusering #stabilisering #kalorier #mat #kosthold #bmi #overspising #bunnytrash

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg