Ondskapens hotell – karantenehotellet!!


Det første jeg vil si her i bloggen i dag er at det er grusomt, forkastelig og uakseptabelt dette dagens regime påstår er for å liksom «stoppe importsmitte». Det er helt tydelig at hensikten med denne «ordningen» med karantenehotell ikke er smittevern, men straff.

Det er rett og slett en maktdemonstrasjon for å vise hvor langt myndighetene kan gå for å skape mest mulig frykt og få realisert sin agenda. Hva enn det måtte være. Dette er frihetsberøvelse, brudd på grunnloven og våre menneskerettigheter.

Jeg personlig har i et år nå sagt «steng grensene»! Altså, de burde vært stengt i et år nå, da hadde det ikke vært som det er i Norge i dag. Vi hadde hatt det laaaangt bedre! Det hadde ikke vært noen som hadde blitt tvunget inn på et potensielt smittebombet karantenehotell i hvert fall!

Om meningen med det påtvungne hotelloppholdet enkelte utvalgte må gjennom på Gardermoen er smittevern, og det å la politi stå å avgjøre om hvem som har gjort reiser i «anstendighetens» navn. Da kan man ikke skille mellom «nødvendige» og «unødvendige» reiser. Vi snakker virus gjør vi ikke? Et påstått dødelig virus! En pandemi! Dette viruset spør ikke om du er på en «nødvendig» reise. Har dere vært borti noe så dumt før??!!

Regjeringen avslører tydelig at her handler det om maktdemonstrering. Dette er ondskap fra høyeste nivå i landet vårt. Vil vi ha det slik her i Norge? Vi skjønner vel alle at hadde dette vært smittevernmotivert, måtte jo absolutt alle dratt på karantenehoteller?!! Ikke sant?!!!

Det er jo idiotisk med trynefaktor i en slik situasjon. Hvis grensene ikke stenger så reiser folk, det sier seg selv, for da er det lov da. Så å sette folk i fengsel, bedrive frihetsberøvelse, i stedet for å pålegge karantene i egne hjem utenfor smittefare, det viser en agenda som vi ikke kan sitte å se på med åpne øyne!

Rettsstaten Norge internerer egne borgere som tvinges til å bo på hotell, i fengsel, i 10 dager og sågar å betale for oppholdet selv. Det er virkelig nå man kan skamme seg over å være nordmann når man kan sitte å se på dette og ikke ta til orde for hvor galt det er for å få det stoppet!!

Ha en fin dag!!!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#karantenehotell #stenggrensene #samfunn #nordmenn #norge

13 kommentarer
    1. Straff er en ting, men hvem definerer hvem av de reisende som skal komme under denne kategorien? Unødvendig er ett vidt begrep. Også, dette er vel en annen skjult type form for beskatning for at Staten skal slippe unna konsekvensene med nedstengningen av hotellene for normal bruk. Dette er ikke vanskelig, tenk selv!

    2. Hvordan fikk de til avtale med dette hotellet? Hvem tjener på dette? Er nok en bakplan i dette også, ikke smittevern dette.

    3. Det er jo et overgrep i ordets fulle betydning, hvilket en på toppen av alt må betale for å utsettes for!
      Jeg irriterer meg i grunnen like mye over at folk finner seg i det. Jeg mener.. Det finnes ikke den makt i verden som hadde klart å sperre meg inne på dette hotellet, for de kan jo ikke annet gjøre enn å arrestere meg, med den følgen at karantenetiden i det minste blir gratis! Var det vakthold ved døren, hadde jeg jaggu tatt brannstigen ut vinduet. Ja, jeg er nok i overkant demonstrativ til tider, men det kan brått vise seg å være gull verdt sånn som det ser ut nå..

    4. Enig. Hva er en unødvendig reise? Jo blant annet at jeg ikke kan reise til utlandet for å besøke mine barnebarn. Det sier staten. Feriereise har jeg ingen problemer med å droppe (for meg unødvendig – ) Nødvendig for meg er å besøke familien min som jeg ikke har sett på ett år. Innen den tid kommer er jeg vel påtvunget en vaksine. En Vaksine som jeg er skeptisk til. Er det det som må til så tar jeg den. Vaksinepass=tvang i mine øyne.

      Ha en fin dag videre

      Du skriver veldig mye bra 🙂

      Lise

    5. Lise. Et lite PS. Hvis jeg reiser til min familie nå må jeg i karantenehotell ved hjemkomst. Landet jeg skal til har ikke denne straffen. Dog har de begynt med vaksinepass. Da MÅ jeg jo ta den. Hjelper ikke at jeg sier nei. Nå den tid evt. kommer – skal jeg presisere at dette blir gjort under tvang – ellers mister jeg min frihet. Fryktelige greier dette her. Erna sier at vi må følge EU – hvorfor det spør jeg meg selv da.
      Huff ble litt mye

      Klem Lise

      1. Vaksinepassvedtektene til EU kommisjonen sier: «Alle mennesker – vaksinerte og ikke-vaksinerte skal ha nytte av et «Digital Green Certificate» når de reiser i EU. For å forhindre diskriminering av personer som ikke er vaksinert, foreslår kommisjonen å opprette ikke bare et interoperabelt vaksinasjonssertifikat, men også Covid-19 testsertifikater og sertifikater for personer som har kommet seg fra Covid-19». Klem til deg.

    6. Takk for svar. Følger nøye med nå. Jeg er som alle andre møkkalei dette her. Men det er ikke så ille for meg personlig. (bortsett fra de med barnebarna- jeg er ikke alene om det )

      Jeg synes virkelig vanvittig synd på alle de som virkelig sliter. Arbeidsløse. permitterte de som går konk, mister hus og hjem etc. De har virkelig min fulle medfølelse. Ser fram til at gjenåpningen blir fornuftig.

      Håper alt ordner seg snart.

      Klem til deg 🙂
      Lise

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg