Onanisten Fredrik Græsvik er deprimert!

Her om dagen leste jeg en artikkel om Fredrik Græsvik i Dagbladet, nok en artikkel Dagbladet kunne spart seg for, for helt ærlig fremmet det ikke noe sympati hos meg da jeg leste at Græsvik «ble deprimert under corona».

I all verden, her skrives det en forholdsvis lang artikkel for å vekke sympati for en mann som utallige ganger har vist at han ikke er noen sympatisk mann. Nei så langt derifra. Tenk på alle som har lidd pga corona siste to årene. Så når noen prøver seg med at vi skal føle med denne karen av alle, så blir jeg litt sånn 🤮

Det skrives at Fredrik Græsvik har følt seg ensom det siste året i USA. Nå vender han hjem til Norge, og drømmer om kjæreste og en livsstil som kan gjøre han lykkelig.

Link: Græsvik deprimert (Dagbladet)

At Græsvik ikke er lykkelig kan vel ha med det at han ikke ønsker andre lykke. Han forteller at han har reist så mye at han ikke har hatt tid til å bygge noe nettverk rundt seg. Men plutselig trengte han det under coronaen. Det å savne noen kjørte han ned i en depresjon ytrer han. Det er virkelig sympativekkende at han har reist rundtomkring og opplevd livet mens utallige andre har sittet nærmest isolert og fratatt mye av sin frihet, ikke kunnet vært sammen med eller møte familie, mens Græsvik har med sin pressefrihet fått bevege seg og ytre seg høyt og tydelig gjennom media og i sosiale media og valgte vekk datter, familie og forhold. Og hva han har ytret gjennom sin pressefrihet er ofte ensidig og mange ganger helt forkastelig.

Dagbladet har laget en artikkel for å fremstille Græsvik som en vi skal føle med, en kontaktannonse for en mann som nå søker kjærlighet for seg selv etter å ha vært en aggressiv hatspreder over tid. At han har vært i Kabul og denslags og blitt beskutt og blablabla er en velvitende risiko med jobben han frivillig har tatt på seg og utført med god lønn og tillegg. En jobb jeg synes, ihvertfall fra USA var meget dårlig utført. Mange stilte seg spørsmål om mannen faktisk drakk alkohol på jobb, om han var full.

Græsvik er ikke akkurat kjent for å holde sine private meninger og følelser unna de «nyhetene» han formidler. Det han presenterer er en salig røre av subjektive ytringer som er så langt fra den objektivitet en journalist og nyhetsreporter skal formidle til folket. Det blir til egne narrativer og fake news tilpasset hans egne svært aggressive behov. En gang i tiden var han nok en svært god reporter, men det er også veldig lenge siden. Etter alt pisset, unnskyld ordvalget, han har kommet med siste årene mener jeg det er på sin plass at han slutter av, men fremstillingen av hvem han er i dag nå i norske media blir bare for dum. Stakkars stakkars Græsvik hva han har måttet ofre og hvor fælt han har hatt det.

Legger ved her en sak om den virkelige verden og hvordan tingenes tilstand faktisk er. Dette er faktanyheter som Græsvik ikke formidler.

Link: 50 MILLIONER BARN!!

Græsvik sitt varemerke er å angripe republikanere i USA. Og gjennom utallige tweeter i tillegg til nyhetsreportasjer har han kommet med endeløse hatytringer mot konservative. Bare det at han vet noen har tatt standpunkt som ikke passer han kunne medføre til stygge ord og utsagn som ikke har noe med politikk å gjøre. Græsvik har flere ganger angrepet folk på det private i det offentlige. Noen som husker da han begynte å klovne en person som hadde lagt ut på SoMe at han hadde mistet hunden sin? Altså en manns hund var død og Græsvik begynte å klovne han.

I Dagbladet fremstilles det som om Græsvik har levd i ensomhet i USA og bare jobbet og ikke hatt noen form for liv. Hans private reiser hit og dit nevnes ikke med et eneste ord. Til det kan jeg si at jeg møtte Fredrik Græsvik på fisketorget i Bergen 7. august i år tett omslynget en kvinne og begge i høylytt latter og brede smil. Lurer på om Græsvik og Dagbladet vet hva det vil si å være deprimert?

Link: Forferdelige Græsvik og fantastiske pingviner!

Om noen reagerer på overskriften her, så er den etter et direkte utsagn fra Fredrik Græsvik, et utsagn som hører med i historien av uttalelser han har kommet med offentlig.

Mitt råd er når det gjelder Græsvik, kvinner hold dere unna, ikke bare er han fake news i media, han er bad news irl, og som jeg alltid har gjort så anbefaler jeg alle å skifte kanal når han dukker opp på TV, Norges største fake news reporter.

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#græsvik #fredrikgræsvik #reporter #usa #fisketorget #bergen #deprimert #hatefull #hatefullekommentarer #hatytringer #trolling #nettroll #tweets #perspektiv #dagbladet #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Vel, depresjon kan gi seg utslag på så monge vis, og det kan godt vera han vart deprimert, men det høyres meir ut som einsemd, og det er ikkje det same.
      Om han er deprimert, så uner eg den sjølvgode, sjølvhøgtidelige løgneren og hatspreidaren, det så vel. Han har laga det til for seg sjølv, og som man reider, slik ligg man.
      Han får ha lykke til hjå psykologen.

      1. Om han er deprimert får så være, hvis å legge ut en kontaktannonse i media skal være nok hjelp for dette så er han mindre glup enn jeg har gitt han kredit for.

    2. Å ja, Græsvik holder jeg meg langt unna 🙈 Liten og ingen tillit til hans svært tendensiøse “rapporteringer”.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg