On the road again.. and out at sea.. candy shopping!!

I går tidlig dro snuppen min og jeg sammen med ei venninne til Sverige via Sandefjord med båten over til Strømstad for å handle godterier og kose oss.

Dette var forretten min.

Først da i plaskende regn på veien fra Drammen til Sandefjord. Var litt skummelt der noen øyeblikk, virket som om bilen ville flyte eller skli av veien. Brede dekk, fart, masse vann. Det gikk bra, godt å produsere litt adrenalin, da våkner man.

Hovedretten min.

Kjempekoselig å finne på noe sammen med venninna vår igjen. En stund siden sist, og hun er alltid en som har mye å meddele, mye på hjertet, så i går hadde vi DEN underholdningen hele veien. Hun er veldig vimsete også, så det hele ble jo rene skjære barne-tv. Hun forlenget livet mitt et par ganger, for jeg holdt på å kikne åt i latterkrampe.

Suppe som jeg selv fylte med masse godt.

Anyways, vi hadde bestilt lunsjbuffét på Fjordline, så ombord med oss. Båten var hakke smeise peise full, så der var kø inn i restauranten. Slik kø man ikke har sett makan til ombord før. Men koselig ble det, masse god mat, deilig softis til dessert, en tur på tax-free. Fikk kjøpt alkohol, røyk og parfyme og litt til. Veldig fornøyd!

Softis til dessert.

På tross av kø og folk, dårlig vær fra Drammen til Sandefjord, så har jeg heller aldri opplevd at den båtturen har gått så fort. Altså at tiden har gått så fort! Det var superkult, ingen dødtid, og ingen venting for å komme seg av båten. Det var liksom rett fra A til B. Og da vi kom i land i Strømstad var der jo flott vær.

Systembolaget i Strømstad neste, deretter matbutikkene og godtebutikken i Svinesund. Det ble mye god mat, drikke og godterier altså. Både til oss og jentene som ventet hjemme. Og fra Svinesund bar det med full last, høyt tempo og rock’n roll på full guffe!! Yuhuuuu!! Ja til livet!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fjordline #sandefjord #strømstad #svinesund #taxfree #eurocash #godteland #lunsjbuffet #buffet #hyggetur #venner #moro #drammen #bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg