Nydelige småtrolla mine ❤️


Det er så utrolig fantastisk
deilig å være hjemme i leiligheta igjen sammen med disse to nydelige småtrolla mine, våre ❤️

Det ble litt farting på oss i sommer, bare «småturer», men innholdsrike småturer. Setter pris på det, så absolutt. Sommeren er ikke helt over, men nå skal vi være i all hovedsak hjemme med jentene våre. Vi savner dem så uendelig mye når de ikke er sammen med oss ❤️

Dette bildet ble knipset for tre dager siden. Se så søte, ingen tvil om det! Ha en riktig fin kveld alle sammen 😘


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#ella #ariel #ellamadonna #arielmadonna #mops #pug #pugs #dog #hund #jentene #jentenemine #ektekjærlighet #truelove #familie #family #dyr #kjærlighet #hjemme #sol #sommer #fjell #drammen #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺☀️👍🇳🇴
      De er helt nydelige de hundene dine 😍
      Men det er mine og❤️

      Eg og får utrolig dårlig samvittighet når eg må gå fra dem og det gjør ikke saken bedre når begge hundene gir uttrykk for at de vet at eg snart må gå😍

      Eg prøver å få hundevakt til dem i lange jobbperioder og min datter og svigersønn er flinke å stiller opp,men en og annen sjelden gang passer det ikke for dem å ha dem og da har ikke mor det særlig godt når eg går ut av huset.I tillegg så lider tispen min Elliot av separasjonsangst,sterk grad så det er ekstra ille for henne,Charlie er litt mer avslappet på avskjeder så han er jo en liten trøst for henne de få gangene de må ha selskap bare med hverandre.
      Tispen min blei operert for en plagsom brokk for noen uker siden,hun er akkurat begynt å bli sitt gamle jeg igjen og blei friskmeldt fra veterinæren på forrige fredag,så nå blir det lange og koselige turer i skog og mark igjen,hundene sin kvalitetstid og min meditasjonstid 💕💕😍
      Hilsen synskepeggy.

      1. Det verste for enhver hund er vel når far eller mor forlater hjemmet.. så den samvittigheten kjennes, den gjør det. Men som med mennesker så tror jeg at disse stundene vi er fra hverandre styrker vår karakter. I hvertfall velger jeg å tro det om våre jenter. Når andre passer dem når vi er borte dager, vi har maks vært fra dem én uke, så for vi kun tilbakemeldinger om på hvor snille og flinke og enestående dem er. Når dem er hjemme alene, når vi bare er borte kort, noen timer maks, så har de aldri gjort noe sprell, aldri på 10 år. De går knapt til vannskåla og drikker vann. De holder sin plass. Snorker og drar seg. PG alltid overlykkelige når vi kommer hjem, om det har gått 5 minutter eller 5 timer, velkomsten er som vi har vært fra hverandre et år. Så bra Elliot er friskmeldt, veldig bra 🥰

    2. Skikkelige sjarmtroll ja 🙂 Vurdert nye navn? Salt og Pepper? 😀 Bare tuller! De må jo hete akkurat det de heter: JENTENE 😀 Godt med sånne som bare elsker en ubetinget 🙂

      1. Salt og Pepper faktisk 😂😂😂 Ella og Ariel heter de, de har også mange andre navn som bare dukker opp, men hverken Salt eller Pepper. Høres ut som to rotter 😂😂😂 Ja de er fantastisk herlige 🥰🥰🥰 Ha en fin kveld 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg