Noen som skjønner hva jeg mener?

Nå er det på tide å reise hjem til snuppen min og jentene. Savner dem. Har nettopp ankommet Flesland, flyplassen i Bergen, det er mørkt ute og jeg er sliten og trøtt. Det tar på å farte rundt, være med på arrangementer, møte gamle og nye venner og i det hele tatt. Mye har skjedd på utrolig kort tid, og det er mange tanker og følelser som må bearbeides.

Har tenkt litt på dette med å gå ut offentlig, for eksempel på blogg, at denne saken støtter jeg, dette skal jeg være med på, og når dagen kommer så nei, skal ikke likevel. Hvilken «influencer» er man da liksom? Det handler selvfølgelig om prioriteringer. En kan gjerne komme med bortforklaringer i bøtter og spann, jeg må bare riste på hodet av bortforklaringer som kommer de siste minuttene, ingen er syke, ingen er døde. Det var bare i kjeften.

For meg vil det alltid være viktig å holde ord, stille opp når jeg har sagt det. Bare bagateller som et klokkeslett. Har jeg avtalt å møte deg klokken 15:00. Så er jeg der 15:00. Vi lever bare en gang, på lånt tid. Da er det synd å kaste bort tiden på noen som ikke ser at din tid og ditt liv har lik verdi som ens egen. At det kan bety veldig mye. Jeg klarer ikke forholde meg til slike mennesker.

Talk the talk, but not do the walk er ikke min måte, jeg synes ikke det er snilt, jeg finner det respektløst.

Det er noe med mennesker som skal mene noe om andre hele tiden, peke på andres meninger, forsøke håne og latterliggjøre andres meninger og ytringer, men ikke helt ha meninger selv eller stå for sine egne ord. Min søster bruker ofte utrykket om «å feie for egen dør først». Det er ganske meningsløst med slike man ikke kan ta seriøst, eller ikke burde ta seriøst. De lager mye støy, men hvem er de? De er er heldigvis ikke i mitt liv, jeg velger denslags vekk.

Det er viktig å kunne forholde seg og stole på de menneskene en har i livet sitt. Love is love, hilsen supertrøtt Bunny på vei hjem fra flotte Bergen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #søndag #verdi #vennskap #tillit #ord #respekt #bergen #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Jeg ser den jeg også syntes det er noe dritt med folk som sier en ting og gjør noe annet, sier man ett klokke slett så kommer jeg stort sett ett kvarter før for jeg vil ikke være den som er sent ute. For det er jo å sløse med andres tid, har du sagt a så gjør du det du har sagt.

      Ønsker deg en kjempe fin kveld og god tur hjem gi de to firbeinte jentene dine en klem fra meg.

      Klem fra meg til deg.

      1. Men det er bra, jeg er trøtt som en kaninstrømpe, så var usikker på om jeg ordla meg litt uforståelig, hehe.. gleder meg til å komme hjem til familien og dyna 🥰

    2. Tusen takk for at du kom Roger, du er bare god tvers igjennom 💖Jeg er så takknemlig for at jeg endelig fikk treffe deg og Vibbedille, denne helgen ble uforglemmelig takket være dere💜

      1. Hei fine du, for to minutter siden slengte jeg meg ned på sofaen, hjemme igjen, puuuh.. hehe, jeg ordna fly og hotell for lenge siden for å være med på dette, og jeg er veldig glad for å ha møtt deg og dine. Vet du Vivian, utrykkene dine, øynene og smilet ditt tar jeg med meg for alltid, for du er noe av det flotteste jeg har møtt. Og glad for at vi har mobil/data, for vi kan kommunisere litt bedre her, jeg som hører dårlig, og du med ALS, da er det ikke lett nei, tusen takk for gjestfrihet og muligheten til å besøke dere. Dere er vakre og har all min respekt 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg