Når noen gjør meg veldig glad!

Veldig glad og veldig takknemlig!!

Tidlig i formiddag var snuppen min ute og luftet jentene før vi skulle dra til Svelvik. Da de kom inn igjen hørte jeg snuppen min si «det er kommet pakke til deg». Jeg bare «hæ, pakke, jeg venter ikke noen pakke!?!»

Inn kom han med en hvit pakke med litt størrelse faktisk og jeg ble bare mer undrende. Eneste pakker jeg får i posten er jo slikt jeg har bestilt selv, og jeg har jo ikke bestilt noe på lenge. Og julepakke fra mammaen min kom jo for et par uker siden. Men det var mitt navn, og da jeg kikket nærmere så jeg at den var fra «Solliv». Hellige måne for en overraskelse.

«Solliv» har ikke med ett ord hintet eller røpet noe om dette. Jeg ble helt satt ut jeg. Jeg åpnet og kikket inni, julekort, hjemmestrikkede grytekluter og hjemmetovede hjerter. Fire røde hjerter, et hver til jentene, et til snuppen min og et til meg. De henger nå på juletreet vårt.

Kjære deg Solveig, tusen tusen tusen takk. For meg betyr dette veldig mye, for slike som deg er en gave til oss alle rundt. Dette er det lille som betyr så mye. Dette løftet meg veldig, i dag startet det julen virkelig handler om, og det takket være deg!

Det har vært en helt nydelig dag. Etter Svelvik-turen tidligere i dag er vi vel hjemme. Det har blitt noen pakker under treet, og den store dukket opp i dag. Den er til meg og jeg har faktisk ingen anelse whatsoever, for jeg har ikke ønsket meg noenting til jul. Jeg har bare kjøpt masse flaxlodd og julekort som jeg sender ut nesten hver dag, min gave skulle være at andre blir glade. Små ord på julekort, et lite løft for troen, håpet og kjærligheten.

Jeg elsker overraskelser og pakker, skal ikke legge skjul på det. Når noen da bruker sin tid på meg, det er den aller beste gaven. Det gjør noe med et menneske når noen bryr seg og gir tegn på at de vet jeg eksisterer, at jeg kan bety litt for noen. Jeg er ikke bare trasher-bunnyen på blogg, irl er jeg et menneske.

Blir litt sentimental nå, men det er så utrolig kos med dager som dette. Pakke fra «Solliv», en hyggelig melding fra ei venninne, snuppen min som ordner og styrer for å glede meg, jentene mine med blikkene sine fulle av kjærlighet, små haler som logrer.

Det er ikke så mye mer å ønske seg, really, gode mennesker og dyr som viser omtanke og deler fra hjertet sitt holder masse for meg ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#solliv #svelvik #pakke #julegaver #glede #kjærlighet #omtanke #medmenneskelighet #julekort #hjerter #jul #julestemning #medisterkaker #familie #mylittlefamily #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Den postmannen mellom Drammen og Kråkerøy er flink 😀
      Koselig å gi til mennesker som setter pris på ting.. Natti natt.. ❤️ Koselig å se at pynten allerede er plassert på juletreet. Det ble veldig fint.

    2. Slike overraskelser er koselig! Og før jeg så hvem den var fra, så regnet jeg med at det var fra Solliv. Hun er flink til slike oppmerksomheter 🙂 Ønsker deg en god dag, og flere gode opplevelser ☺

    3. Så utrolig koselig 🙂 Og hele blogginnlegget ditt strømmet over av glede og “feelgood”, flotte bilder og takknemlige ord. Jeg ble også veldig glad av å lese dette 😀

      1. Solliv gjorde meg veldig glad denne dagen påminnet meg om at det er noen der ute, også har jeg snuppen min og jentene. Slike dager betyr alt, for så lite som jeg liker å vedkjenne det, så har jeg det ikke så bra for tiden, men livet er en berg- og dalbane, og jeg har reist med sådanne før 😜

        1. Åååå, da gleder det meg enda mer at du fikk denne fantastisk koselige overraskelsen og positive oppmerksomheten. Det skal ofte så lite til for å glede andre. Man må bare være litt oppfinnsom i det gode, – slik du også er med disse fremhevingene av bloggere og utsending av Flax-lodd. Veldig positivt og hyggelig innslag som gleder både deg selv og dem som blir valgt ut, – i hvert fall kan jeg skrive under på det 🙂
          Jeg håper den berg- og dalbanen du skriver om ikke er av de skumleste. Det er fint med litt “ups and downs”, men det holder med en “barneutgave”. Ønsker deg alt godt for resten av førjulstiden 🙂

      1. Takk, fikk du lest hele innlegget? Jeg får bare lese halve innlegg på blogg i dag da nederste halvdel ser ut til å ha forsvunnet på alle innlegg… 😳

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg