Når man bare aksepterer så går det galt!

Nylig skrev jeg et innlegg der jeg nevnte ‘islamister’, og da oppstod det en situasjon som stadig vekk skjer, den som leser teksten leser at jeg har skrevet ‘muslimer’, og da påpeker jeg at jeg har skrevet ‘islamister’. Derav fikk jeg beskjed fra en at hun var uenig med meg, hun påpekte at definisjonen på Islam er at det er en av de store verdensreligionene. Og muslimer er da vitterligen de som bekjenner seg til Islam. Det er jo selve betegnelsen på en muslim.

Joda, greit nok definer i vei. Men en muslim er jo ikke bare en muslim, dette er jo en person, et menneske. En menneske med en tro, ikke sant, når man ser på islam som en religion. Men både islam og en muslim kan jo være mye mer enn bare én ting. Ikke bare en ‘religiøs skapning’. Sant?

Muhammed ibn Abdullah eller Muhammed ibn Abd Allah om dere vil, var en politisk og religiøs leder. Han anses som grunnleggeren av islam. Altså, han var da mer enn en såkalt profet. Han var også en politisk leder. Ergo kan man trygt si at islam er mer enn en religion, det er også en politisk ideologi, islamisme. Leser man koranen, islams hellige lærebok, så handler den faktisk mer om politikk enn religion. Faktisk under 15 prosent (hvis jeg husker andelen korrekt) er religion i islam (Koranen, Sira, Hadith), ergo er islam mye mer politikk enn religion. Hvis man skal sitte å definere.

En muslim kan jo i tillegg være både islamist og jihadist. Som sagt mennesker kan være så mangt. Som en plante. En plante er ikke bare det en ser komme opp av jorden. En plante har røtter også. Røtter, stengel eller stamme, stilker, blader, kronblader, frukt, frø.. skjønner?

Her om dagen skrev jeg et innlegg om islams negative påvirkning i vårt samfunn. Jeg kritiserte den politiske ideologien islam som brer seg utover samfunnet vårt. Da prøver noen å irettesette meg med at islam er en religion. Jeg tenker, whatever, det er jo den negative påvirkningen, ødeleggelsen av samfunnet som er poenget mitt. Men da mener jo noen forståsegpåere at jeg ikke kan kritisere islam fordi det er en religion, og her til lands har vi religionsfrihet, og dét må vi respektere. Det er her det begynner å låse seg, skal man ikke diskutere politikk fordi noen har satt seg i sitt hode at alt i islam er religion? Skal ikke jeg ytre meg for et bedre samfunn på grunn av andres uvitenhet? Da sier man at å praktisere islam, politisk islam, skal hundre prosent aksepteres. Det er det majoriteten i Norge ser ut til å stå for.

Med denne aksepten blir problemene større!!

Her kommer det islamske lovverket inn, Sharia. Sharia blir gjerne oversatt med ‘islamsk lov’, men dette kan være en misvisende og forenklet oversettelse. For det første viser ikke begrepet til en spesifikk samling av lover, en lovbok eller et definert sett av regler, men til en svært mangfoldig og kompleks lærd tradisjon som har utviklet seg gjennom flere århundrer, fra 700-tallet og fram til i dag. Sharia har utspring i Muhammeds uttalelser som er skrevet i koranen. Her finner man det som sharia er basert på, at kvinner er mindre verdt og kan steines til døde hvis de sees som urene. Til eksempel, en voldtatt kvinne er en uren kvinne. Kafirs skal halshugges, homofile skal henges eller kastes i døden fra høye bygninger. Dødsstraff for kjærlighet, ingen skal velge hvem å elske.

Interessant er det, at etter jeg skrev mitt nevnte innlegg om islams negative påvirkning i vårt samfunn. Så fikk en medblogger seg til å sammenligne mine ytringer som nazisme. Det er da jeg vil spørre, siden nazisme også er en politisk ideologi. Om nazisme hadde blitt definert som religion, en verdensreligion, ville dere akseptert?

Slik jeg ser det er det veldig mange som har bukket under for dette, de bare ser det ikke selv. Det kalles ignoranse.

Islam Nets leder, islamisten Fahad Qureshi, som påvirker tusenvis av muslimer i Norge omtalte nylig avdøde Shabana Rehman som en fiende av menneskeheten og nevnte Hitler i samme slengen, for å anskueliggjøre hvor ille hun var for å ikke underkaste seg islam. Quereshi vet at i Norge avskyr vi Hitlers ideologi, nazismen. Den delen av ideologien vi kjenner. For Quereshi vet også at i Norge er det mange uvitende kunnskapsløse mennesker som har null kontakt med historien, inkludert han selv muligens.

Hitler var muslimenes venn under krigen, da særlig islamistenes venn, de hadde felles interesse, drepe så mange jøder og vantro som mulig på kortest mulig tid. Derfor var det lekende lett å rekruttere muslimer til tjeneste i SS. Amin al-Husseini var en palestinsk nasjonalist og muslimsk religiøs leder. Han var medlem av Jerusalems mest ansette familier, og innehadde to høyt ansette embeter: stormufti av Jerusalem og president for den høyere arabiske komité. Han var pådriveren til samarbeidet med SS og det blodrøde tyske Arbeiderpartiet som Hitler ledet.

Så folkens, dere vil ha islamisering, men ikke nazisme? Hva er forskjellen?

Og dere som nylig betegnet meg som nazist, det er bra patetisk og kunnskapsløst. Enhver som vet noe som helst om meg vet at det er nettopp slike ting, farlige indoktrinerende voldelige politiske ideologier jeg av hele mitt hjerte ønsker vekk fra vårt samfunn. Direkte ondskapsfullt å påstå noe annet, og det er nettopp det som er nazistisk, eller islamistisk adferd. Ondskap. Dere står fritt til å velge hvilken karakteristikk, akkurat dét gir jeg flatt faen i akkurat nå. Avskyelig begge deler! Ja til livet, kjærligheten og et trygt vestlig samfunn. Norge først!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#islam #islamisme #norge #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Gud signe vårt dyre fedreland. Norge først. Avsluttet en kar fra det politiske partiet “Demokratene i Norge” sin appell på torget. Var litt diplomatisk… kunne like gjerne sakt “Norge for nordmenn 😉

    2. Jeg har også bitt meg merke i en faktor som mangler i debatten om antallet innflyttere fra de respektive deler av verden; Nemlig dette med formeringsrate. For om en skal følge den norske filosofien om langsiktig tenkning- og planlegging, så kan en faktisk ikke bero den graden det antallet individer som følger de gitte kvoter vil kunne islamifisere Norge. En er faktisk nødt til å legge til grunn det mengdeforhold mellom de tilhørende den nordiske kulturen- og de tilhørende islams fundamentalistiske gemakker som kan forventes å bli utkommet ut i fra den grad de respektive grupper kan forventes å formere seg, da dette er unger vi må forvente oppdras i hht opphavets liv og lære.
      Jeg mener.. Om vi tenker oss at de tilhørende nord-europeisk herkomst avstedkommer med 1,25 barn, eller hva nå det er i snitt, mens dets muslimske motstykke kan skilte med det dobbelte i antall barnefødsler pr.pers, så krever det jo vitterlig ikke en rakettforsker for å skjønne at dette vil gjøre betydelige utslag i hht mengdeforholdet et par generasjoner frem i tid!

    3. Ja her var det mykje å ta tak i, men eg skal nøya meg med to ting.
      1. At me i Noreg hatar Hitler og hans idiologi, må då vera heilt feil.
      Når ca 80% av befolkninga røyster på partier som tilber den idiologien, og politisk leverer heilt i tråd med den idiologien, så må vel det tyda på at me elsker, og vil ha den.
      2. Det er lenge sidan nazismen gjekk over til å verta religion. Dei to store gudane heiter George Soros og Klaus Schwab.
      I tillegg har dei fleire mindre gudar. Eg kan nevna Bill Gates, Al Gore, Barack Obama, Joe Biden, og Hillary Clinton.
      I det siste har dei og tatt opp ein ny smågud, ved navn Zelenskyj.

      Alle med 50 er ikkje nok, og det ukrainske flagget på profilen sin, tilber denne religionen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg