Når (ikke jeg, men dere) blir eldre og helga melder seg.

Må jo innrømme at det er veldig kjedelig å tilbringe dager, uker, måneder og år på å gjøre det samme. Liksom alt går på repeat da samfunnet på en måte har låst seg og det som en liker best å gjøre her i livet ikke er gjennomførbart. Altså, jeg er ikke 44 år, jeg er 18 år med 26 års erfaring, og da tenker jeg at den erfaringen burde bli bredere, ikke smalere. Og det rare er at tiden går bare fortere og fortere, selv om den oftere og oftere virker som om den står stille. Det er nå helt ærlig faktisk blitt slik at det skulle ikke forundre meg om jeg lever til jeg blir 100 år, så fort som tida går nå. Og da mest bare for å irritere noen andre. Kan dere forestille dere hvor irriterende en sjefskanin måtte være som 100-åring når han (les: jeg) i dag kun er 18 med 26 års erfaring?!

Hemmeligheten ved å forbli ung ligger i å leve hederlig, spise langsomt og lyve om alderen. Nå er det ikke slik at jeg lyver særlig, selv om noen hvite løgner har blitt til. Ikke rasistisk ment! Men en kan unngå prate så meget om alder, matematikk er lett og logisk, men ikke så interessant. Så da skjønner dere hvorfor jeg forblir så ung som jeg er. Egentlig har jeg aldri forstått hvorfor mange må lyve så mye, først og fremst så blir man stemplet som løgner, for sannheten kommer jo for en dag. En annen ting er at med sannhet er det mindre dårlig samvittighet og kvaler, hvis en har et godt hjerte da. Dessuten gjør sannheten mer vondt enn løgn, og en må ha det vondt for å ha det godt, det ene kan ikke eksistere uten det andre.

Du er gammel den dagen du bøyer deg ned for å knytte skolissen, og når du har gjort det, stanser du et øyeblikk og tenker: Var det noe mer jeg skulle ha gjort når jeg først er her nede? Så derfor knyter jeg aldri lisser. Enten er de hardt knytt og jeg bruker skoskje, eller så tvinger jeg en mann på sine knær. Slik holder en seg ung. Husk også at folk bør ikke spise helsekost når en blir eldre, man trenger alle de konserveringsmidlene en kan få.

Men frykt ikke folkens, det er én fordel med å bli gammel når en ikke klarer å holde seg evigung som meg, når en er gammel og sier at en har glemt saker og ting, så blir en også trodd.
Nå er det blitt fredag, og selv om tingenes tilstand er som de har vært denne uken, så heter det seg st nye dager gir nye muligheter, så da satser jeg på at i morgen lørdag gir muligheter til å drikke meg full. Har så mye godt i barskapet for tiden. Og til dere som ikke vet det, man er ikke full hvis en kan ligge på gulvet uten å holde seg fast!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #alder #helg #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. Hehe, du er jammen meg heldig som slipper å eldes og holder deg evigung, ikke alle er så heldig. Sliter ikke med skolissene enda heldigvis da, så da er det håp for meg å. Ha en fin dag ❤

    2. I hodet føler jeg meg som 30, og kroppen føles av og til som 93, men jeg sverger til den yngste alderen, for det er den som er kjekkest 😀 Og så er man uansett ikke eldre enn man føler seg 🙂
      Du må ha en knallkjekk helg ♥
      Her hos meg blir nok svært lite alkohol konsumert, men et glass eller to med hvitvin kan det godt hende jeg unner meg. Men mer enn det har jeg nok ikke plass til for tiden 🙂
      God helg ♥

    3. Hahaha!! Då är jag sällan full! Och jag har kardbordeband på skorna.. eller sådana skor man bara stoppar fötterna i för att dom redan är perfekt knutna.
      När jag var runt 32 gick jag ett helt år och sa att jag var 31. För jag hade på riktigt missat ett helt år.. (Och blev skitsur på han som sade att jag fyllde 33) För det stämde fan inte! Så tekniskt sätt var det inte en lögn.. bara en -miscalculation-.
      Vita lögner har förövrigt aldrig dödat någon.
      Och lever man som att man är 18 så ÄR man 18. Nough said 😉

      Här blir det Marinella idag för att fira att bidraget har kommit. En helg i månaden måste man fasen få njuta lite 😉
      Ha en riktigt fin helg! <3

    4. Det hopper en kanin rundt på bloggen min nå… 😀 Du må gå og se 😂😂Og med disse ordene fyker jeg på indisk restaurant. Hadet! Og ha en fin kveld 🙂

    5. Det var et perfekt innlegg å lese etter at nå dalte ned et øyeblikk inne på Hobbyrommet. Har vært på ukehandel og havnet også “På kjøret” for min mor. Sitter ned å trekker pusten før eg skal suse gjennom heimen for å gjøre den helgeklar, eg blir klar etter en noe lengre dusj. Eg er forresten bare 25 i hode og eg ble fornærmet når eg fikk bursdagskort til 30 års dagen og det sto 29 på kortet! Har aldri løyet på alderen, skjønner ikkje grunn? Man er så ung/gammel som man føler seg, og som sagt: Eg er 25 🙂

      Lag deg ei knakande god helg!
      Å ja, etter som eg husker er man bare full om man må holde seg i stolbeinet 🙂
      Klem Vibbe 😀

    6. Jeg er eldre enn deg og det å komme seg ned og opp nå er ikke lett….må dra meg opp på en måte…
      Plutselig ble det slik….Men jeg har begynt me knebøy her hjemme – hjelper altså…
      Kos deg med helg, drinker og hygge! Håper alt er bra med dere – klem..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg