Når godhetsposørene kaller deg for rasist!

Nå tenker jeg at det er på tide at en eller annen avis, media eller et nettsted tar kontakt med meg og tilbyr meg en pen sum penger for å skrive en fast spalte for dem. Altså, når jeg leser diverse publikasjoner hist og her så tar jeg meg mange ganger i å tenke at dette er jo bare vås, bortkastet tid og i det hele tatt. Jeg sitter og forundrer meg over vedkommende som har sittet bak tastaturet og signert under denne flaut tullete artikkelen. Det er absolutt ingen ære i det hele, bare fordummende rett og slett.

Altså, hvis det er slik vår tids litteratur skal være, at når en leser så skal en bare bli dummere rett og slett, så er det et talent jeg kan påta meg å gjøre mye bedre enn enhver. Det er så lett å skrive sprøyt! Hadde det ikke vært for at jeg helt alvorlig foretrekker seriøsitet, substans og innhold så kunne jo ‘sprøyt’ vært mitt supertalent.

Jeg har jo driftet bloggen noen år, og enkelte innlegg jeg har skrevet har blitt publisert i diverse media. Jeg har også blitt kontaktet av andre media som har hatt lyst å publisere en sak om meg. Jeg husker en gang for noen år siden så ble jeg kontaktet av Drammens Tidende etter at bloggen fikk en kraftig oppsving og syklet inn på en av topplasseringene i bloggverdenen i en tid hvor folk faktisk leste blogg. Altså vi snakker om titusenvis av sidevisninger på én dag.

Drammens Tidende hadde fått med seg at bloggen min hadde tatt springfart, men ikke fått med seg hvorfor. De ringte meg og sa de hadde lyst å skrive en sak om meg og bloggen siden den var blitt så populær. Ok, svarte jeg, hyggelig og helt greit. Så spurte journalisten meg om hvorfor jeg selv trodde at bloggen min var blitt så populær i det siste?! Jeg svarte som sant var, at de innleggene som var årsaken til høyt antall sidevisninger var innvandringskritiske innlegg, innlegg om baksiden av høy innvandring til Norge, økt kriminalitet, importert ukultur og konsekvenser av ideologien islam.

Drammens Tidende trakk seg øyeblikkelig, dette var et tema de ikke ville berøre, det var ikke politisk korrekt, de feiget fullstendig ut i sin berøringsangst og stakk med halen mellom beina, so to speak. De hadde vel håpet at dette skulle handle om keto-diett, hudpleieprodukter for menn eller kjønnsvorter og fillers. Eller noe annet overfladisk noe som ikke betyr noe i samfunnet i det hele tatt whatsoever. Ansiktsmasker med sheasmør og eksklusiv arganolje liksom.

Men det er slik at en stadig voksende gruppe faktisk engasjerer seg i den politikken. Innvandringspolitikken er den viktigste delen i samfunnet vårt, for den påvirker alt, absolutt alt. Det er mange som sliter under hvordan importert ukultur ødelegger byene og landet vårt. Mange leser og deler disse innleggene. Det blir nødvendigvis ikke så mye kommentarer, diskusjoner og dialog, men engasjementet er likevel der. Mange kjenner seg igjen hva jeg skriver, ser og opplever selv og sitter med bitre erfaringer. Det er bare at folk som sier noe om disse temaene i de fleste tilfeller blir kneblet, iallfall forsøkt kneblet. Jeg opplever det hele tiden. Rasismestemplet sitter løst. Det å kalle noen for rasist er en effektiv hersketeknikk, folk frykter å bli kalt for rasist, det blir assosiert med å være hatefull og ondskapsfull. Det blir assosiert med fordommer og at en ikke er et bra menneske. Det stempelet vil ikke folk ha på seg selv, og tør derfor ikke ytre og stå for meningene sine.

Men vær klar over, det endrer ingenting. Det endrer ikke at importert ukultur ødelegger samfunnet vårt, det endrer ikke at uvettig innvandring koster dyrt på alle måter, alt fra økonomisk til ødelagte menneskeliv hvor folk ikke tør bevege seg ute på grunn av voldelige gjenger, voldtekter og uintegrerbar adferd.

Nå er det jo slik at jeg kjenner folk som ikke tør ferdes ute fordi dem er redde for å bli knivstukket eller skutt. Jeg skjønner det veldig godt, for jeg har havnet i slike situasjoner selv. Det er ikke noe særlig å bli overfalt av en gjeng, og bli truet på livet med kniv eller hvilket som helst farlig våpen. Det som er så synd er at media dekker over alvoret i dette, og veldig mange snur seg en annen vei, fornekter og fortrenger, gjør seg blinde og benekter sannheten. Helt til de selv får smake knivbladet, eller ens egne barn blir utsatt for noe grusomt. Dette er en viktig del av samfunnet, dette er virkeligheten, men når man ser slike som lokalavisen i en av landets mest innvandringstette byer har slik berøringsangst, så går det feil vei.

Men vær klar over, når godhetsposørene, globalistene, wokefolket og hva de enn er, når de kaller deg rasist og denslags fordi du ikke er enig med dem om hva som skjer, hvordan ting burde være, hvordan ting burde endres. Når du ikke ønsker islamisering og voldskultur, når du kjemper for å bevare landet ditt trygt og norsk. Vær klar over at det å kalle noen for rasist og denslags, den som bruker disse ordene mot noen, disse folkene er lavmål, patetiske og verre enn den mest rasistiske ku-klux-klan-faen du kan finne.

Det er disse satans ignorante rasshølene som ødelegger samfunnet vårt, landet vårt og livene til neste generasjon – dine, mine og våre barn! Du og jeg vet at dette ikke handler om rasisme, du og jeg vet at det disse folka bedriver med å kaste rasismekort hit og dit, det er ødeleggende i kampen mot den virkelige rasismen. Det disse folkene bedriver ødelegger liv, mange mange liv. Så i stedet for å la deg trykke av å bli kalt for fordomsfull rasist og whatever av sådanne patetiske purkesleikere, vær heller stolt – du er på rette siden!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#samfunn #rasisme #islam #innvandring #innvandringskritikk #norge #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Hei igjen 🌹😊🇳🇴👍
      Eg er igjen helt enig med deg i alt dette 👍
      Eg kjenner meg igjen i svært mye av det du skriver her,eg merker det på alle fronter,på arbeidsplassen,i nabolaget og ellers hvor eg er,eneste plassen man,enn så lenge,føler den «friheten» man skulle hatt over alt hvor man er,er hjemme i sitt eget hus.
      Eg er «en av de andre» etterhvert som årene har gått så ser eg verdien av det 👍
      Man blir kalt for alle økenavn i boka + noen til bare fordi at man ser litt lenger enn sin egen navle.Det som er fint for oss andre er at vi kjemper kampen utrettelig hver dag for alle andre før så oss selv.
      Konfliktskye mennesker er livsfarlige,de stopper enhver mulighet for positiv fremgang i alle sammenhenger og hvis man så plusser på disse som er så tøffe i kjeften og kaster rundt seg med rasismekort osv samtidig som de er så passiv-aggressive at de er verre enn slimål å få en konstruktiv samtale med,ja,da har vi å stri med,vi andre 😡
      Alle vet hva de nå bør gjøre,i alle sammenhenger,men ingen gjør det….og de få av oss som faktisk gjør det,får så hatten passer og vel så det.
      Skulle ønske at folk ville lytte til instinktene sine og handle deretter,det er på tide at vi anerkjenner våre forfedre for at de hørte på sine instinkter,skulle ønske at vi forsto at uten våre forfedres tillit til sine instinkter så hadde vi ikke vært her i dag….Det triste er at folk tror alt begynte på 80-tallet med www…..
      Hilsen synskepeggy.

    2. 👍 👋👋👋♥️🎯
      Fantastisk godt skrevet 😊.
      Det er så sant, så sant. Det er deisse woke-folka som er dei eigentlege rasistane, og alle som ein held med rasistane og nazistane i USA, Democratane.
      Kven var det som starta borgarkrigen i USA? Jo, nettopp Democratane, som ikkje tålte å tapa valget til Republikanerane.
      Kven var det som starta og drifta KKK?
      Jo, nettopp Democratane, då dei tapte borgarkrigen, og som følge av det, ikkje lenger fekk ha slavar.
      Kven var det som såg på mørkhuda som mindreverdege undermennesker?
      Jo, nettopp Democratane, og dei er likedan i dag, som dei var den gong. Og islamistane er akkurat likedan, berre at der går det på politisk idiologi, forkledd som religion, og ikkje så mykje på folkeslag.
      At der er mørkhuda som i heile taket støttar Democratane i USA, er for meg ganske så ubegripeleg, og forteller vel kor djupt løgna har klart å trengja inn i folk.

    3. Så flaut av avisen at det er fysisk smertefullt å lese! Ikke bare viser de at de ikke har baller til å berøre et av de politiske tema som berører folk mest, men de går også ut med sine intensjoner om å lage artikkel om bloggen uten å ha lest hva den går ut på først! – Jeeze! -.

      1. Fullstendig islamisert blekke, de tilhører også Koronas Vitner, lille DT har sammen med Dagbladet greid å provosere meg så inni granskauen gjennom pandemien at jeg tidvis har måttet slumret dem i perioder..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg