Når en sprekker. Amfetamin og tragiske blogger!

Etter jeg flytta fra nordnorge så har jeg vært rusfri i henhold til narko. Det var én episode et av de første årene etter jeg flytta nedover at jeg hadde en sprekk. Det var meget underlig, for allerede da hadde jeg jo vært rusfri noen år. Jeg var i Oslo på London pub hvor en venn av meg skulle holde et dragshow. Det ble jo noen øl og noen drinker og så havna vi på nachspiel. Samtlige var jo bekjente, men kjente dem ikke godt nok til å ha fått med meg at de likte å sniffe amfetamin. Så der var jeg da, strekene ble lainet opp, og det var bare å forsyne seg. Så da ble det slik da, og jeg kom meg ikke hjem før utpå dagen derpå. Var helt kokt i hodet, skikkelig rævva speed. Helt på trynet. Men etter det, aldri mer.

Jeg blir liksom så forundret når «kjendiser» som Sophie Elise bare «legger» seg inn på klinikk i fem uker, titter litt på kloremerker på veggen, spyr litt, så er det over. Samtidig som det signeres kontrakter, lanseres nye produkter og podkast. Oppå dette har det jaggu vært tid til litt kjærestedyrking og denslags. Blir jo misunnelig og fra meg i beundring over hvor lett det var, fra å kjøpe pillere på gata til å dra på kjendisfest på åpningen av Stordalens Sommero-hotell, nykter og rusfri. For meg tok det årevis, det var en lang prosess. Tenke seg til. 5 uker. Rehabilitert. Plastic fantastic!

Noe som også tar tid å rehabiliteres fra er å lese blogger jeg ikke liker. Men man blir jo så fordømt nysgjerrig noen ganger. Det blir som suget på et eller annet når en kjenner opiater slutter å virke i kroppen. Er det tilgjengelig så er det veldig lett å innta noe, bare en liten temgesic liksom. Faen.. men det er jo ikke slik at en blir syk eller noe etter å ha lest et blogginnlegg. Men en kan jo bli lei seg, nedstemt og ja.. det er ikke noe godt når det blir slik.

Det var mens snuppen min og jeg var i Albania, da ble det skrevet et innlegg om meg, sikkert i håp om å forsure ferieturen vår, men heldigvis leste jeg ikke innlegget før etter vi hadde kommet hjem igjen. Det var så trist og vondt å lese, denne voksne damen, mor ig bestemor faktisk, som stadig vekk skal formidle til sine lesere på blogg at jeg har sagt og gjort ting som jeg ikke har, at jeg har meninger jeg ikke har ytret, at jeg ikke har hatt korona fordi jeg ikke har vaksinert meg mot sykdommen, altså uttalelsene er hinsides. Da og attpåtil kalle meg ondsinnet mobber fordi en annen blogger dikter opp historier og dramatisererer clickbaits for oppmerksomhet. Skrive at hun var sliten av å lese så mye dritt om seg selv som hun gjorde en god periode. At så lenge hun er mellom 10 og 15. plass på blogg.no lar jeg henne nesten være i fred. Bare nesten altså. Så jo, jeg gikk litt i kjelleren, for jeg fikk jo med meg hele løpet da der ble tilsendt meg bilder av kommentarer som etterpå ble sletta av denne bloggeren som virker å tro på selv disse fremstillingene hun selv skriver.

Denne «dritten» hun forteller at jeg skriver, er jo tilsvar til de nå mange mange titalls blogginnleggene om meg, det er kanskje passert hundre, hvorav det første var for over to år siden, nærmere tre år siden, der hun kunne formidle til sine lesere at jeg var rasist fordi jeg hadde lest Reset eller HRS eller hva det var. Jeg visste ikke hvem kjerringa var, og leste ikke innlegget før et halvt år etter. Det var da jeg oppdaget at hennes konsept med bloggen er å skrive om andre bloggere og harselere dem. Mette Ask og Kokkejævel var drit slitne av dette. Og det ble jeg selv. det blir jo en psykisk belastning, hun vet det, og fortsetter og fortsetter. Rimelig kul dame, hæ!

Tenke seg til å holde på på slikt vis, hver uke, noen ganger flere ganger i uken, i FUCKINGS 3 ÅR!! Og så da plutselig få seg til å skrive at det er jeg som har dette konseptet, at jeg er denne ondsinnede mobberen. REALITYCHECK!! Og hva er greia med å innbille seg selv at alt som skrives og ytres er om en selv? Blodrøde voldsvenstre består ikke bare av ei kjærring i Hønebyen, Rødt består også av Sana Rana som driver og stiller opp på SIAN-demonstrasjoner, roper, skriker, viser fingeren og hisser opp stemningen til voldelige opptøyer, i velkjent stil som Rødt-politiker. Hisse opp stemningen. Seher Aydar og Bjørnar Moxnes er også blodrøde kjerringer fra voldsvenstre, og politikk og kritikk rettet mot Rød kommunisme er temaer jeg skrev om ti år før kjerringa i Hønebyen kom på blogg.

Og hva er greia med å stikke nesa si opp andre sine saker HELE JÆVLA TIDEN?? NOK NÅ!!

Dette fra en person som har kalt meg alt mulig fra rasist til vaksinemotstander og mye dritt mellom. Og da si at jeg er denne ondsinnede mobberen, og da la det stå i kommentarfeltet at jeg er rusmisbruker og klarer ikke stoppe ruse meg og bla bla bla.. Right!! Det er virkelig redelig og ikke ondsinnet i det hele tatt. FUCK OFF ALTSÅ!!

Da måtte jeg bare stoppe, slutte helt å lese disse bloggene som presenterer en helt surrealistisk verden med utsagn som.. jeg vet ikke hvor alt kommer fra. Men det nytter ikke å si at jeg ikke er vaksinemotstander, jeg vet faktisk ikke hvor mange vaksiner jeg har tatt her i livet. Husker vi reiste til Afrika første gangen, det var ikke få stikk jeg fikk, var jo vaksiner i «hue å rævva». En sommer var jeg sammen med en tyrker, det er ikke verst av en rasist. En tyrker med mørk brune øyne, svart hår og gylden brun hud og en noe mørkere pikk. Ikke klarer jeg slutte ruse meg heller, på tross av å ha vært rusfri over 15 år. Nei, det var mye sårende bare av det ene innlegget, etter det har jeg ikke lest et eneste innlegg. Før i dag.

Joda, for her poppet det jo opp et bilde av en boks Spagetti a la Capri. Jeg skjønte jo raskt at det ikke var tilfeldig siden jeg selv hadde postet bildet av denne boksen en dag eller to i forveien. Så joda, da hadde kjerringa jaggu googlet kveldsmiddagen min, haha, er jo harmløst da. Enkelte har bare lite å gjøre, men jeg innrømmer det, jeg sprakk. Klarte å holde meg unna disse bloggene jeg ikke liker i nesten en måned. Så nå er det på igjen, og prøve la vær, hvis jeg klarer fem uker så blir jeg vel rehabilitert. Altså når Sophie Elise klarte slutte å kjøpe pillere på gata for å knaske og ruse seg, når hun greide det på fem uker, så må vel jeg da for FAEN greie å holde meg unna disse møkkabloggene.

Og anyways, å bli hengt ut som ondsinnet mobber etter å ha anmeldt den jeg angivelig mobber for digitale trusler/digital hensynsløs adferd. Jeg vet jo at kjerringa har fått med seg dette, men det blir faktisk bevisst utelatt i bloggen at saken er anmeldt, påklaget og tatt til konfliktrådet, og nå er saken hos politiet igjen. Hvorfor blir det bevisst utelatt? Slik jeg ser det så er det ikke for å bekjempe mobbing ihvertfall.

Anyways, for den som lurer så anmeldte jeg mobbingsaken, jeg påklaget den, og jeg har beklaget på blogg for min del av dårlig klima på plattformen, jeg har tatt initiativ til å få slutt på hele dritten, jeg satt 1 time og 35 minutter i møte med konfliktrådet, motparten ville IKKE imøtekomme meg for å løse dette og saken er avsluttet i konfliktrådet og sendt tilbake til politiet. Så hva gir dere meg folkens, å begynne røre i spagettien min for å finne kvalme. Hellige kaninmåne… 🤣🤣🤣

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Bunny, veit du – her tror jeg du reagerer med hele historien, og ikke bare på dette Spaghetti a la Capri innlegget til Kjerringtanker. Ikke lag deg tankekjør. Jo, hun så boksen i ditt innlegg – men resten er jo egenopplevelse og nysgjerrighet. Den googlinga kunne jeg finni på sjøl. Da jeg var ung, var en sånn boks himmelsk. Ikke så mye i dag, men jeg har den i lagret mitt 😃. Og jeg fikk litt fnatt da jeg skjønte hva MUK var, men på den annen side – har man tatt liv, da er det vel greit å utnytte alt ?

      1. Altså den spagettigreia er jo bare morsom da, poenget mitt var at det var den boksen som gjorde at jeg måtte lese den bloggen igjen. Det er en forklaring på hvor vanskelig det er å holde seg unna, fordi det har pågått så lenge at en forventer ikke at det noengang kommer til å stoppe. Historien blir ikke uendret, og jeg gikk i kjelleren da jeg ble kaldt ondsinnet mobber, at jeg ruser meg og alt det der.. og i forkant av det innlegget hadde jeg gått ut for å få slutt på alt dette som foregikk, men enda ble det ikke riktig. Men tror folk virkelig at noen som kaster ved på bålet prøver å slukke det?

        1. Okei, vanskelig å holde seg unna. Den kan jeg forstå, har opplevd den drivkraften i en annen sammenheng selv. Bare synes det er leit at du gjenopplever gang på gang….

          1. Jo takk, men det blir jo slik. Du følger jo kjerringa selv. Du ser jo, for en måned siden var tonen at det er jeg som sender dritt hennes vei. Så da sa jeg at det var leit å lese og har holdt kjeft en måned og gjort alt for å holde meg unna og rydde i konflikter. For en uke siden så fikk jeg tilsendt kommentarfeltet til samme omtalte, jeg vet ikke hva innlegget heter, for det har jeg ikke lest, men det har sikkert du. Uansett, i kommentarfeltet der føres dialogen om meg, hvor fæl jeg er og at jeg må bekjempes. Litt av en gjeng som har funnet hverandre. Så da blir det jo slik, at då lenge de skal «bekjempe» (hellige kaninmåne) så må jeg nok bare gjennoppleve gang på gang. De forteller jo at så lenge jeg blogger så kommer de aldri til å stoppe. Og jeg slutter aldri å blogge og skrive fra levra fordi dem ønsker det. Haha.. det skjer bare ikke!

            1. Faktisk, så følger jeg IKKE, men titter innom av og til. Denne gangen som følge av ditt innlegg. Jeg kommenterer ikke uten å sjekke sjøl.

                1. Det handler vel mest om å se med andre øyne, tror du ikke det ? Uansett flere som VIL at du skal blogge enn motsatt 🤗

                  1. Motgang gir meg mer lyst å blogge, selv om jeg innimellom blir veldig oppgitt og ikke har lyst. Men det er litt som med alt, noen ganger har man lyst, andre ganger ikke. Men helt ærlig tror jeg at enkeltes ønske om at jeg forsvinner har en motsatt effekt. Det blir mer Bunny da!

    2. Jeg liker bloggen din. Er så enig i mye du skriver. Du er ikke politisk korrekt og det er veldig befriende 😊 Du er ikke alene men blant de få som tør å si det vi alle egentlig vet.
      Tok heller ikke covid vaksinen men har tatt masse reisevaksiner uten å ane hva det var/er. Man er ikke vaksinemotstander om man ikke tar en eksperimentell vaksine. Fikk forøvrig corona til slutt og det var kun merkbart på testen 😊

      1. Hei! Tusen takk. De vaksiner jeg har tatt ble jeg godt informert om av helsepersonell, fikk brosjyrer og masse fakta. Da de kontaktet meg for denne guffa de deler ut nå, så spurte jeg om innhold og denslags, jeg fikk ikke svar på noe, så nei takk. Når de da begynte å presse befolkningen, henge ut folk og truet med koronapass, da avgjorde DE for meg, at den driten som besørget så mye ondskap skal aldri inn i meg. Aldri. Jeg fikk også til slutt covid, jeg var snufsete i fem minutter, hadde feber et par timer, og thats it. En kvise i øret er verre. Samboeren min fikk covid, to-tre uker etter tredje dose. Han ble syk noen dager. Jeg er risikogruppe, han ikke. Så for oss er bløffen avslørt.

      1. Bergen?? Joda, planen var jo egentlig å dra til Bergen vet du, men snuppen min har jobbehelg alle dagene den helga, ble for vanskelig å bytte. Men lunsj-date skal vi ha du og jeg. Og takk Vibbe. Veldig glad for deg 🥰

        1. Ååå Bunny då! Kem skal eg nå spise lunsj me liksom? hehe
          Godt eg har med Amira 🙂 Anyway, som sagt: Eg SKAL til Oslo om ikkje så alt for lenge håper eg så da hopper eg på toget 🙂

    3. Vet ikke helt hva jeg skal si – altså – for no dritt hele greiene! <3 utrolig hva voksne folk kan få seg til å gjøre! Må da være mulig å oppføre seg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg