Nå skinner sola og vi er glade!

Snakka med mammaen min litt her tidligere. Hun var ved godt humør og ute av senga. Hun satt på rommet sitt på sykehuset og kikket på TV, så fornøyd med hvor trivelige personellet på ortopeden er. Hvor flinke de er. At det hadde blitt skiftet på senga hennes, at hun har enerom og kan se på TV der. Og ikke minst er det avgjort at det ikke blir operasjon likevel, de mener bruddet skal få lege seg selv og hun kan dra hjem i morgen.

At hun ikke har hverken sett eller hørt fra sin datter disse dagene tar hun ikke så tungt. Man kjenner lusa på gangen. Og personlig så er jeg bare glad mamma er glad, at hun blir tatt vare på sykehuset og at personellet er tilstede og gjør så bra jobb som de gjør. Da kan bare hva alle andre mener og tenker og tror dem vet og dumme kommentarer i bloggen her og whatever bare kjøre på. Mamma er viktigst nå, mine nære og kjære er viktigst i mitt liv. Slik er det bare.

For to dager siden satt jeg i Harstad og lurte på om jeg faktisk måtte komme opp dit igjen for å hjelpe mamma når hun skulle utskrives fra sykehuset. Om jeg måtte være en tid hos henne for å hjelpe henne framover. Klarer jo ikke se for meg noen andre som skulle stille opp. Men nå er det slik at det blir hjemmesykepleier daglig hos henne fra hun kommer hjem.

Jeg er så glad for at apparatet faktisk fungerer der mamma bor.

Det er ikke det, jeg hadde dratt til Harstad og hjulpet mamma. Ingen problem, men det hadde blitt tøft. Det hadde gått på bekostning av familien min her, og mitt private liv. Alle vet jo at jeg ikke trives i Harstad, noen tolker det slik at jeg ikke liker noen i Harstad og hater alle folkene der. Men nei, det er ikke slik. Jeg har gode venner i Harstad og mamman min der. Det er mange fine folk der. Men jeg har min vonde fortid, jeg har vært utsatt for overgrep og misbruk, jeg var rusmisbruker i Harstad, var i et dårlig miljø og et cetera. Vil jeg meg selv godt så bor jeg ikke der, det har ikke noe med noen andre å gjøre. Det har med meg å gjøre.

Jeg er lykkelig her jeg er, hvor jeg bor. Mine venner, leiligheten, omgivelsene, snuppen min og min lille familie her. Jeg er heldig i Drammen, ingen liv er perfekt, men jeg er lykkelig. Og nå skinner sola, det er varmt, det meldes sol og fint vær fremover og sommeren fortsetter. Takk for titten og fin fin dag til dere alle 🤗


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#harstad #nordnorge #troms #helg #venner #drammen #familie #mamma #unn

12 kommentarer
    1. Veldig bra at det går fint med din mor 😉 Trenger litt tid på å svare på din kommentar i forrige innlegg om at jeg ikke har fått med meg hva bloggen din handler om. Slik jeg har skjønt det handler det om mye frykt og sinne, frykt for vaksine, frykt for muslimer, generell politikerforakt og stor mistro til den såkalte eliten. Må lese meg opp på den artige konspirasjonsteorien om Eurabia. Har også skjønt at bloggen din handler mye om kjærleik, og det er fint opp i all frykten.

      1. Du har enda ikke skjønt det. Frykt for muslimer? Hvor henter du ting fra? Hahaha.. Eurabia, et ord jeg aldri har brukt før. Men takk for inspirasjon til nytt innlegg, klikk gjerne oftere innom 😘

    2. Gode varme tanker fra meg. Folk sier mye rart..Folk har ikke struktur og bare slenger ut noe piss…
      Jeg er glad du er lykkelig og at du er glad i moren din! Det å ødelegge seg kan skje alle.
      Jeg trynet på sykkel, edru. Skulle på jobb. Tre brudd i bekkenet og sykehusopphold i flere dager. Ambulanse. Hjemmesykepleier på besøk hver dag lenge etterpå. Laaaang opptrening!
      Fin kveld videre….

      1. Takk for dette, og på beina er du. Var nettopp i bloggen din og kommenterte, så da var vi på besøk hos hverandre samtidig, hahaha.. fin fin kveld videre du også 🌹

    3. Åhh så godt å høre om mamman din ❤❤ masse varme tanker hennes vei ❤
      En riktig God Kveld til deg og snuppen og jentene ❤

    4. Jeg skjønner godt det der med å ha minner som er vonde knyttet til en plass. Jeg har ikke noen så dårlige minner til der jeg er vokst opp, men jeg skjønner det likevel. For steder eller miljøer hvor man har blitt plassert i en “bås” har man lett for å føle at man blir plassert tilbake i, hvis man kommer tilbake dit. Godt mammaen din får hjelp der oppe uten at du trenger å dra 🙂

      1. Takk Frodith. Jeg tenker at sådan opplevelser ikke er vanskelig å sette seg inn i, eller forstå, når noen forklarer at slik er situasjonen. Men jeg velger også å tro at noen VELGER å ikke skjønne eller forstå. Det virker veldig slik noen ganger. Men der har man ironien i det, for jeg skjønner virkelig ikke de menneskene, og det er ikke fordi jeg velger å ikke skjønne, men fordi jeg oppriktig ikke skjønner. Takk for gode ord. Riktig god natt til deg med ønsker om en ny og vakker morgendag 💜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg