Nå går det nedover med meg!!

Nå går det nedover med meg, og det er helt superdupert, en bra ting altså!! Nå har jeg i 7 uker fastet to døgn i uken. De fire første ukene reduserte jeg min kroppsvekt med 4,1 kilo, hvilket vil si over 1 kilo hver uke. Perioden uke 5 og 6 gikk jeg dessverre opp i vekt igjen. Hadde en liten ferieuke i Nederland hvor det ble mye gatemat, et par kvelder med festing og øl. Starbucks Venti Kaffe Mocha med krem hver morgen og så videre. En herlig uke hvor man hverken telte penger eller kalorier, haha.. men jeg holdt fastedagene læll. Så det kunne vært verre!

Etter turen til Nederland var det hjem til Norge og sammenkomst med venner på 17. mai hvor det var stor buffet med masse digg mat som dadler i bacon, kjøttkaker, fritert kylling og så videre. Marsipankake og Pavlova, og ikke minst sprudlende champagne og annen god drikke. Så etter disse to ukene hadde kroppsvekten gått opp nøyaktig 1 kilo. Så med andre ord var da kroppsvekten redusert med 3,1 kilo på 6 uker.

Nå har ytterligere én uke gått. Det har vært turer til Gulskogen Gård, Klopptjern og Nordbykollen. Lengste turen ble to mil til beins. Fastedagene ble holdt. Tirsdag og torsdag spiste jeg null, niks og nada. Da jeg gikk på vekten igjen hadde jeg redusert kroppsvekten med 1,6 kilo i løpet av uka. Hvilket vil si at tilsammen på 7 uker har jeg nå gått av meg 4,7 kilo. Jeg er veeeeldig fornøyd!!

Nå er det strax kveld. Det er søndag. Siste dagen denne uka. I morgen er det mandag og en ny uke begynner. En ny uke med nye utfordringer, jeg gleder meg masse til nettopp denne uka. I slutten av uka er det bloggtreff her i Drammen, på lørdag, og hvis du har lyst å være med så ta kontakt, er ikke for sent enda. Så ikke nøl, bli med da vel!!

Takk for titten og ha en riktig fin kveld! 🐰

Link: Bloggtreff i Drammen lørdag 3. juni.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vektredusering #slanking #diett #bloggtreff #vår #sol #sommer #drammen #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med vekt nedgang! Du sa det skikkelig i de samlignende bilder helt på slutten, my god!!! Good job! Er det sånn 5/2 opplegg du gjør, fast 2 dager i uke også spise normalt resten? Jeg også prøver meg på fasting…men har vært litt dårlig med det de siste dagene. Syns det går bedre enn jeg trodde jeg er bare kjempe dårlig å være konsistent på hva som helst. Men nå var jeg inspirert igjen, så takk for det! Har du hørt om Marit Kolby? Om du liker å lese, anbefaler jeg sterk å lese hennes bok Hva og Når Vi skal spise. (tro jeg det heter) det er det biologisk faktor bak fasting…veldig spennende! Ønsker deg en nydelig kveld!

      1. Ja, i første omgang da jeg reduserte vekta med 28 kg så var det 5:2-dietten hvor man spiser under 500 kcal to dager i uken, og normalt de andre dagene. Denne gangen spiser jeg ikke i det hele tatt de to dagene. Synes det er enklere, blir mer energisk, får bedre resultater og da går motivasjonen opp. Jeg liker å lese, men ikke akkurat slike bøker, hehe.. glad i biografier. Ha en nydelig kveld du også og takk for titten 🥰🐰

    2. dette er bra og du har vært flink ,har faktisk gått ned 4 kg jeg også men jeg greidde ikke 5.2 så her reduserer jeg bare mengde mat til alle måltid og dropper godis ,men har jo jobbett mye ute hver dag også da

      1. Bare man finner sin måte som fungerer så er det alle tiders. Du er superflink, og jeg ser dere jobber og styrer. Fy F dere har det fint der dere bor, er rene idyllen bare å følge med på bildene.

    3. Gratulerer!🤗👌🏻👏🏻💪🏻
      Det gjør seg ikke selv.
      Det ligger viljestyrke bak.💪🏻👏🏻👌🏻

    4. 2 mil til fots tilbakelagt av samme mann som har ansett den 1,5 – 2 km lange turen i lett motbakke fra Drammen sentrum til Fjell, for utenkelig!??
      – Jeg forlanger videobevis! 🤣🤣😂🤣🤣

      1. Slutt å tull. For 3 år siden gikk jeg rundt Drammen hvilket resulterte i 2 uker med krykker. Jeg gikk i ettertid opp samtlige topper i byen her. Sommeren for to år siden gikk vi fra Solbergelva og oppom alle toppene på Oslosiden av elva på én dag. En over 10 timers gåtur hvilket resulterte i at vi ble etterlyst av naboer. Jeg reduserte ikke vekten 30 kilo med å ikke gå i motbakker 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg