Nå er jeg tiltalt i en annen blogg igjen!


Det er så ironisk når jeg blir tiltalt av bloggere i andre blogger. Sist jeg oppdaget det, eller fikk høre om det, så var det en «kjerring» som hadde tatt for seg et innlegg jeg hadde skrevet, «plukket det fra hverandre», og hun mente bestemt at jeg er rasist fordi jeg leser Resett og Document.

Liten betydning hadde det at jeg leser alle media, at jeg vil ha mest mulig utfyllende informformasjon og flere perspektiv på temaer.

En annen ting er at enkelte media med sin statsstøtte velger konsekvent å være stille i enkelte saker, og tier om bakgrunn til feks kriminelle gjerningsmenn og ofte fremstiller hendelser annerledes enn det var i virkeligheten.

Selv var jeg vitne til et masseslagsmål en gang, de som deltok var ene og alene innvandrere og personer med innvandrerbakgrunn. En jente slo ned en annen jente med ei flaske. I avisene sto det at det var ikke noe masseslagsmål, men to norske jenter som «røyk uklare». Så mye for nyheter og faktainformasjon fra norsk media.

Hun kjerringa som omtalte meg som rasist fordi jeg har vært innom Resett og Document skrev sitt innlegg som om det var et brev til meg, hun mente visst det var noe jeg burde lese og få med meg. Men hun unnlot å informere meg om det, og jeg fikk ikke vite om det før cirka et halvt år senere. Hun hadde vel ikke tålt et tilsvar etter å ha dyttet ord og meninger i munnen på meg..

For å informere henne så kan jeg her si at den hendelsen jeg nevnte om masseslagsmålet jeg selv var vitne til, det var kun Resett som skrev sannheten om den saken. Så om det er rasistisk å si sannheten, og jeg støtter sannheten, så er jeg vel rasist.

I dag oppdaget jeg tilfeldig igjen et nytt blogginnlegg som var ment myntet på meg. Til meg. Det ser faktisk ut som om det er skrevet i dag. Igjen har jeg ikke blitt informert, enda det er ment som til meg. Og denne gangen er det også om rasisme, men litt annerledes enn det som «kjerringa» skrev for vel et halvt år siden.

Denne gangen er det bloggeren «Majbee» som bruker plattformen miniblogg.no som har kommet med noen ytringer. Det lyder som følger:

«Du Bunny Trash..

Du må da forstå at rasisme er det hotte nå. Altså å protestere på rasisme, og husk for all del at det er den «Amerikanske rasismen» som er det hotte. Ja for du må ikke tro at det er rasisme å slenge noe dritt etter en same….næiii……var da bare en spøk! Eller slenge med leppa når to av samme kjønn går hånd i hånd……. «det er jo ikke rasisme».

Å fjerne «Tatt av vinden», Winston Churchill, Ludvik Hollberg… det handler om å «polere overflaten». Nå lever vi etter prinsipper til pene damer…….spiller ingen rolle om hvor gale det er….så lenge det ser bra ut på overflaten. Så lenge det bare ser bra ut på utsiden så driter vi i resten. Litt som med mobbing på skolene…..om ingen sier fra at dem blir mobbet….så foregår det ingen mobbing……Vi streber alle etter den perfekte verden…gjør vi ikke?

Og i den «perfekte» verden så går og står vi alle likt……………eller?

Hold hjertet varmt og hodet kaldt!»


Her er det brukt mye ironi og sarkasme, men Majbee har slik jeg ser det skjønt hva som foregår.

Det er slik at innvandrere, som oftest ikke-vestlige innvandrere, islamister, har et enevelde på å bli utsatt for rasisme. Ingen andre kan bli, eller blir, utsatt for rasisme.

Hatgjerninger mot hvite mennesker, homofile, mot jøder, transpersoner, Winston Churchill, statuer, kunst, filmer og så videre er ikke rasisme. Det er det politisk korrekte i dag.

Ikke-vestlige innvandrere og islamisters ugjerninger skal ikke belyses eller snakkes om, de skal fremstilles kun som en berikelse. Bare spør finansminister Jan Tore Sanner.

Det er kun «oss andre» som er hatefulle og rasistiske.

Og slik ble det til at vi nå i Norge har fått en ny terrorist gående fritt her. Vi har mange, men denne har vært i søkelyset en del.

Nemlig IS-kvinnen som regjeringen hentet til Norge, noe som gjorde at Fremskrittspartiet valgte å trekke seg ut av regjeringen. Denne IS-kvinnen fortalte til Norsk regjering at hennes sønn var alvorlig syk og trengte hjelp. Hun kunne ikke overlevere sønnen til Norge slik at han fikk hjelp uten at hun ble med på «kjøpet». Det nektet hun!

En kan vel lett tenke seg til hva dette er for et menneske når hun kjøpslår med sin egen sønns liv. Hun går nå fritt rundt og regjeringen nekter fortsatt å svare på om de ble lurt til å hente henne eller ikke. Når regjeringen fortsatt tier så er vel det et tydelig tegn på at de faktisk ble lurt.

Et vesentlig spørsmål er hvorfor det gis særbehandling og fordeler til terror-mistenkte, som lovlydige borgere bare kan drømme om. Norske personer i utland som faktisk er syke og trenger hjelp blir ikke hentet ‘hjem’, men er man medlem i en terroristorganisasjon så er det greit. Er dette i «antirasismens» navn? BLM?

Så nå har vi en ny Mulla Krekar her i Norge, denne gang i kvinnelig utgave.

Takk til Majbee som belyser dette, og takk til dere som leser og som kjemper mot terrorisme og uvettig innvandring til Norge!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#terrorisme #is #innvandring #rasisme #document #resett #sannheten #media #fakemedia #iskvinnen #regjering #isis #majbee #islam #islamister #terror #stenggrensene #norge

4 kommentarer
    1. I hele tatt er denne hjemhentingen av IS kvinner helt sprengt. Som regel er det jo de som tigger om å bli hentet, og da gjerne først og fremst grunnet i hensynet til ungene. Jeg mener.. Folk må faktisk ta ansvar for sine handlinger!
      Men én reell innvandringsdebatten lar seg ikke gjøre, da de på død og liv skal spille så hjernedød at de ikke kan skille mellom innflyttere og fremmedkulturelle. Enhver idiot må jo skjønne at det ikke er en debatt på svensker og engelskmenn, men neida!!..

    2. Folk må faktisk ta ansvar for sine egne handlinger!
      Har man tatt dette valget. Så er det ikke andre vei tilbake.
      Liver er ikke dans på roser. Skal man forandrer seg til bedre liv en man har tatt.
      Så er det bare å jobbe med det. Der man er. Bevise seg selv at man har blitt bedre.
      Man skal ikke bevise for noen andre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg