Nå er jeg nordpå.


Ikke bare jeg, men også snuppen min. Vi er i Harstad, og denne gangen bor vi på F2 Nordic Hotell midt i sentrum. En kan ikke bo mer midt i sentrum enn dette. Dette er andre gang vi bor på hotell når vi er her. Vanligvis bor vi hos min mamma, men det er litt greiere å bo på hotell når en planlegger å være litt mer sammen med venner, feste litt og sånn, haha..

Vi kom tidlig på kvelden i går. Vi tok fly fra Gardermoen til Evenes hvor vi ble hentet av en venninne og kjørt til hotellet. Det var veldig hyggelig, så fikk vi vært litt sammen med henne også på denne turen. Forrige gang jeg var her så var hun bortreist.

Vel framme i Harstad i går dro vi rett til ‘paviljongen’ og spiste et saftig måltid. Noe som vi trodde skulle være et lett måltid viste seg å være enormt, med masse ost og fyll på, og veldig godt, hahaha..

Etter måltidet ble det en tur på ‘City’ som stedet heter, der satt et gjeng med venner, to par som også hadde vært ute og spist. Og vips, da var planer for fest laget, og vi skal feste med dem i kveld. Da er det beleilig at vi bor rett over gata for polet. Gleder meg til å feste med harstad-folk igjen. Har alltid ambivalente følelser med å reise hit, men en fest med gamle venner er aldri å forakte.

Nå ligger jeg i senga på hotellet og er mest spent på hvilket vær som er på yttersiden, har ikke dratt gardinene fra enda. Riktig god helg alle sammen!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#harstad #nordnorge #troms #helg #weekendtur #sommer #venner #familie #fest #ferie

6 kommentarer

Siste innlegg