Nå er jeg full!!

Stappe peise mett er jeg. De som har lest her tidligere i dag har vel skjønt allerede at her snakkes vi om fårikål. Det er noe med fårikål som gjør at jeg overspiser. Snuppen min også. Etter måltidet var inntatt så sluknet han på sofaen. Han var vel sliten også i tillegg. Det har vært noen skjebner som har kommet inn på akutten i dag. Front-mot-front kollisjoner i trafikken, traumer og sjokk, én med masse brannskader etter en bensintank eller noe hadde eksplodert. Uff, mye fælt..

Selv har jeg ikke sluknet, på tross av å ha vært oppe tidlig, gått flere turer, hatt et surrealistisk møte og spist en haug med fårikål. Men det blir vel tidlig kveld, sliten både fysisk og psykisk, og så var det søvnapné på toppen. Koser meg læll, men tenkte komme meg ut på balkongen med et glass iskald Solo Super «on the rocks» og ta en røyk. Men tungt altså, haha.. magen bare velter seg utover sofaen her og jeg føler meg som Keiko 😂 ikke at jeg vet hvordan Keiko føler seg, men U know..

Hvordan har dagen deres vært hittil?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kongenpåbalkongen #bunny #bunnytrash

13 kommentarer
      1. Heisann!!! Slår ikke feil med den fårikålen, det er hver gang det. Jeg er virkelig et tragisk syn etterpå. Solo er hjemmefavoritten min, utenfor hjemmet drikker jeg gjerne Cola 😜

    1. Ahaa svingte innom Kiwi i dag eg….kom hjem med 2 store pakker fårikål kjøtt…nærmere 5 kg + 2 store kål…Går på en smell på onsdag eg – Garantert! Gleder meg like mye hvert år og angrer litt etter på hvert år, men herregud så godt det er! Du har gulrøtter i ja? Hmm tro om eg skal putte det opp i denne gangen, har en bunt liggende her 🙂

      Kos deg ha en vraltende fin kwell 🙂
      Klem Vibbe 😀

      1. Hjelpes, det blir mye fårikål. Ja har gulerøtter i, all kraft liker jeg med litt gulerøtter, desverre litt dårlig tid på slutten der i dag og glemte nesten gulerøttene. De skulle vært delt på langs også vettu for at safta skal trekke bedre ut, men men.. knallgodt var det 😜 U too 😘 klem klem

    2. Ja det er mye, men eg lager det en gang og da får gutta spise i 2 dager 🙂 Er jo en del bein og vettu 😉 Begge 2 er kjøttelskere så det er nok ikkje mye igjen når de legger seg på tordag haha

    3. Hahahaha, herlig – det er jo en heeeeelt vanlig greie etter å ha spist fårikål, tenker nå jeg…..! Det er jo bare såå godt at det er umulig å stoppe! 🙂

    4. Uff så tragisk håper det går bra med J ❤️
      Det gjør noe med deg det der 😕

      Forikål er så godt 😊 skal ha det en dag vi også 😊 ser det er mange som har i gulrøtter det har vi aldri prøvd men det må vi prøve en gang vi også ❤️❤️❤️
      Ha en fortsatt fin kveld/natt ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg