Møtte en pengesugen blotter, dermed ble det nye briller på meg 😜


Nå har jeg kjøpt meg nye briller. To par nye merkebriller med kvalitetsglass og innfatning. Endelig etter noen år med «Nille-briller». Jeg er veldig fornøyd, og det var virkelig på tide med nye ordentlige briller som er mer «meg».

Det har seg slik at jeg var ute på byen her i Drammen en lørdag kveld, vi var på utestedet Unique som er nedlagt nå. Vi satt på uteserveringen og vi hadde det veldig hyggelig. Ved bordet vårt satt et par som vi pratet med, og det var en veldig bra kveld. Til det punktet da denne mannen av dette paret begynte med en oppførsel som ikke passet meg helt. Hver gang dama hans forsvant, enten hun var å kjøpte drikke, var på toalettet eller hva det måtte være så begynte han å være pågående om å vise meg pikken sin.

Først tar man slikt noe ikke seriøst, men han ble veldig pågående. Ikke bare ville han så absolutt at jeg skulle se pikken hans, men han mente også at jeg skulle betale for det. Da jeg skjønte han var seriøs så måtte jeg jo si at jeg ikke var interessert. Han fortalte at den var 30 cm og blablabla, og han ble irritert etterhvert fordi jeg ikke lot meg overtale. Til slutt sa jeg til han at hvis han ikke kuttet ut så ble jeg å fortelle dama hans hvordan han holdt på. Også lo jeg av han.

Plutselig, helt uventet ble alt mørkt en liten stund, og så kom folk rundt meg med deler av brillene mine. Da hadde denne fyren kjørt knyttneven i trynet på meg og dermed knust brillene mine i flere biter. Jeg var uskadd, men måtte summe meg to minutter for å skjønne hva som hadde skjedd.

Mandagen etter anmeldte jeg dette. Det var dyre merkebriller, noe slitt og litt ripete, men jeg kunne liksom ikke bare late som dette var greit. Jeg krevde erstatning for brillene, ikke mer. Fyren tilsto det hele med en gang, så det var ikke noe problem. Han ville vel ikke i retten å forklare at han sitter på byen og nærmest skal tvinge andre gutter til å se på pikken hans mot betaling. En kan bare spørre seg om hva han hadde gjort mer hvis en hadde gått med på dette. Stor mann, så akkurat det var jeg ikke nysgjerrig på, jeg kunne bare tenke meg til hva en slik kar kunne finne på videre. Der var jo noe gærnt i topplokket, tydeligvis.


Oakley

Den pengesugne blotteren tilsto, vedtok bot og måtte betale erstatning for brillene. Jeg traff tilfeldig på han en tid etter på byen, da kom han bort til meg og sa at de pengene kom jeg aldri til å se. Men nå er det slik at når han har tilstått, så blir han trukket pengene hvis han ikke betaler dem. Så pengene fikk jeg.

Jeg traff på broren hans også, som var irritert på meg fordi den blottelystne storebroren hans hadde fortalt han en helt annen historie. Han hadde sagt at jeg hadde plaget dama hans, derfor hadde han slått meg. Da var det jo enkelt å spørre hvorfor han ikke sa det i avhør hos politiet, i stedet for å tilstå og bekrefte det jeg hadde sagt? Det var vel en liten tankevekker.

Videre hadde denne «mannehora» tidligere kjøpt billetter til Florida for seg og dama. Den reisen måtte han droppe og heller drømme om da vold ble helt ferskt på rullebladet hans og han i tillegg satt med bot og erstatningskrav. Så han la ut billettene på Finn og Facebook. Men ingen kjøpte dem. Og etterhvert forlot dama han. Forståelig. Karma is a bitch!

Det var den historien 😂

Så nå har jeg omsider fått meg nye ordentlige briller. Jeg har kjøpt et par Oakley-briller, og et par Alain Mikli. Førstnevnte er enkle transparent grå, og Alain Mikli-brillene er litt større, svarte med flere detaljer. Ikke alt som vises like godt på bilder, men.. skal kjøpe to par til etterhvert, for disse er mer nøytrale, til min smak å være, selv om Mikli-brillene har en del detaljer. Jeg ønsker meg noen som er litt mer «bold» også. Litt mer «punkete», mer farger og mønster kanskje..

Anyways..

Hvilke synes dere kledde meg best?

Takk for titten, og fortsatt fin onsdag 😘

Alain Mikli

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#oakley #alainmikli #interoptik #briller #blindvold #vold #blotter #pervers #pervo #unique #drammen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg