Morsomme bloggting på gang!

Nettopp nå fikk jeg en melding, altså en email om at det kan forventes endringer på bloggen min i morgen den dag. Det er jo aldri hundre prosent sikkert, noe som ting sjelden er, men det var altså meldingen «i løpet av morgendagen». Så følg med folkens, en ny era er på vei, hahaha.. 😜

En annen ting er som jeg hintet om i gårdagens blogginnlegg «10 ting i 2022» om en idé til et nytt bloggkonsept, og planen om å begynne sånn smått å få dette til. Jeg har aldri sett dette på blogg før, ihvertfall ikke som konsept, og jeg har vært her i hele 12 år faktisk.

Ellers er det bare å nyte mildvær, humøret mitt spratt opp med tanke på disse gladmeldingene, og jeg må bare si at hadde det ikke vært for bloggen.. Hadde det ikke vært for dere fantastiske mennesker der ute, fra rundt omkring i landet, og i verden, medbloggere og dere andre lesere, så hadde min hverdag vært betydelig mørkere. Så tusen takk for at dere bringer så mye lys i min hverdag, det verdsettes mer enn dere aner. Løøøvv U!! 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#blogg #blogging #blogger #bloggere #bloggkonsept #blogglesere #bloggfølgere #konsept #følgere #lesere #samfunn #bloggsamfunn #glede #moro #forandring #tingskjer #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg