Mistet oversikten.. men takk til alle dere bloggere og co!! Bli med på yndlingsleken da vel!!


Her sitteligger jeg halvveis sammenkrøket oppi sofahjørnet iført ‘kosebukse’ med bilder av hamburgere, milkshake og chips, den har jeg har tatt på meg bak fram og orker ikke ta den av meg for å ta den på meg igjen, og så har jeg på meg en topp i neonfarger og teksten ‘College of Rock and Roll’. Dette tenker jeg sier litt om hvordan formen er etter to dagers bursdagsfest, og rompa mi er angivelig blitt ett år eldre.

Som det har vært siden 2007 så har det haglet inn med gratulasjoner på Facebook, og nå enkelte gratulasjoner på andre sosiale media. I år har jeg også fått en del gratulasjoner fra andre bloggere og noen lesere, og det synes jeg er kjempekoselig.

Vestfrøken laget tilogmed et eget innlegg med noen artige bilder, gratulasjon, link og oppfordring til andre om å stikke innom bloggen min og gratulere. Dette var kjempehyggelig gjort av deg. Tusen takk, og innlegget kan dere lese her: Idag er det bursdagen til..

Leneetarnes har sendt flere gratulasjoner og et virituelt regnbuekakestykke. Lekkert da!!

ChristineEmilie sendte meg tre bråkete kaniner som hylte og skreik Happy Birthday mens jeg sto på kjøkkenet og lagde chillisaus. Heldigvis kun én person som syntes sausen ble for sterk og der var det vel noe galt med tunga, for når snuppen min forsyner seg flere ganger så er det et tegn.

Linda overrasket meg virkelig, noe jeg skrev om i eget innlegg som dere kan lese her: Link!

Hjernevasket, Synskepeggy, AudMarit, Solliv, Anonym, Skriveglad bestemor, Karidansen, Frodith, Ewaswindow og Gryende har alle sendt meg hyggelige hilsener på dagen min. Sistnevnte hadde også laget meg en ‘header’ som dere ser øverst i innlegget.

Er det noen jeg har oversett så beklager jeg det, mista rett og slett oversikten underveis.. også er jeg litt sliten nå også, hehe.. 🥰

Gutta uteble. Jeg har prøvd å komme litt i kontakt med gutta som blogger, men de er vel allergisk mot kaniner, så synd for dem. Bedre Bunny kan en ikke bli venn med, og det er et spikret faktum. Men masse flotte damer på plattformen, det er helt klart!! Tusen takk!!!

Og så over til..

Yndlingsleken!!

Yndlingsdrikke:

Coca-Cola. Dette vil alltid være favoritten selv om jeg drikker den uhyre sjelden. Måtte kutte ut sukkerbrus, og sukkerfri cola med søtningsstoff er grusomt, så hverdagsdrikken min er Solo Super. Men en iskald Coca-Cola på en varm sommerdag oppleves vel bedre for meg enn en kvinne opplever orgasme.

Yndlingsmat:

Sushi er vel selve favorittretten. Indisk mat er også himmelsk, og sjømat a la skalldyr, kreps, hummer, skjell et cetera.

Yndlingssang:

Her blir det ballader av Madonna, vanskelig å velge én, men sånn akkurat her og nå så kan jeg rangere «Ghostown» som nummer 3, «Crazy for you» som nummer 2 og «Live to tell» på nummer 1. I morgen kan de ha byttet plassering.

Yndlingsdyr:

Definitivt mops. Jentene mine. Verdens deiligste, nydeligste, vakreste mopsejenter. Men er jo ekstremt fascinert av pingviner. Panda og hvite tigre er nydelige. Koala er søte. Slanger og reptiler er kule. Katter er skjønne. Kaniner er jo litt gode også da. Og jeg elsker marsvin. Jeg elsker dyr, på mange måter mer enn mennesker.

Yndlingsaktivitet:

Jeg liker å leke med meg selv, og jeg liker å bli lekt med. Men ingen jenter får være med på den leken. Sånn er det.

Yndlingsbutikk:

Nå var det ‘New Yorker’ som falt inn i hodet mitt. Jeg elsker klær og stæsj, men synes det er urettferdig lite kult for gutter i fysiske butikker. På nettet er det mer, men jeg synes akkurat det er mer bryderi da bilder lyver, størrelser er litt opp og ned, en må prøve og returnere og fram og tilbake. Så hurra for at de har ‘New Yorker’ i Tønsberg og at det ikke er så langt dit. De har nogenlunde urbane klær og der er ikke så dyrt.

Yndlingsfilm:

Natural Born Killers er min definitive yndlingsfilm hvis jeg må velge en. Men jeg har mange andre favoritter også som er langt fra samme sjanger. Desperately Seeking Susan, Dirty Dancing, Aliens, Star Wars, The Conjouring og As Good as it Gets – for å nevne noen.

Yndlingsland:

Hmm.. skulle gjerne sagt Tyrkia for snuppen min og jeg elsker å reise til Alanya, vi har gode venner der og vi elsker være der. Men Tyrkia er islamsk land og hva det innebærer, og Erdogan styrer der, og den slags kan jeg bare ikke støtte. Det brenner i Tyrkia nå i 107 byer, påsatte branner og terror. Hjertet mitt blør for dem og jeg håper virkelig regnet bare dundrer løs nå. Men nå har det gått mange dager, så.. det er så tragisk ❤️

Svaret mitt må vel bli Nederland.

Yndlingsby:

Og med det sagt så blir Amsterdam yndlingsbyen min. Nederland er laget for slike som meg, da spesielt Amsterdam. Ingen steder er jeg så hundre prosent meg som der. Ikke engang rett utenfor vår egen husdør. En må være på vakt, plutselig kommer et gjeng islamister. Det er ikke gøy. Hurra for Amsterdam!

Yndlingsblomst:

Orkide er min favoritt. Vakrere har jeg ikke sett enda!

Kopier gjerne yndlingsleken og gi dine egne svar, en fin måte å bli litt bedre kjent. Takk for titten og velkommen igjen!

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdagsfeiring #yndlingslek #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Hihi så godt å høre at du hadde det så fint i helga 👍og synes jeg ser deg med “kosebuksa” bak frem !! 🤣 gleder meg til I morgen 👏👏

    2. Sitt med buksa feil vei du – du har jo hatt en fineste feiring. Takk for link og Gratulerer med “header” – veldig fin!
      Fortsatt fin søndag….

    3. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴 og vel overstått bursdagsfeiring 💐

      Eg har hatt et lite bursdagsselskap selv i dag med min aller nærmeste familie,min datter,svigersønn og mitt barnebarn på ti mnd.Hadde egentlig invitert mine tre søsken også med sine familier,men måtte dessverre avlyse grunnet smittesituasjonen her vi bor,som har økt vesentlig på bare få dager.Men eg har fått mange fine gaver både fra gode venner,familie som ikke fikk komme og fra de som kom.
      En vellykket bursdagsfeiring vil eg si,selv om den ikke var i nærheten av så flott og langvarig som din 🍧🌺🇳🇴
      Ha en fin dagenderpå kveld 😊 Hilsen synskepeggy.

    4. Moro å se bilde av deg fra da du var liten! 🙂 Jeg ser vi har noe til felles i matveien. Jeg har også blitt veldig glad i indisk mat. Sushi er også godt. (unntatt wasabien). Katter er vel mine favorittdyr. De er sjølstendige og litt ukuelige. Generelt kommenterer mannlige bloggere mindre hos andre bloggere enn det kvinner gjør. I alle fall er det få menn som kommenterer hos damer som er på min alder. Jeg kommenterer nok mest hos kvinnelige bloggere, og aller mest hos dem jeg har blitt godt kjent med. Men – om en bare holder seg til “gamle kjente” så blir en jo aldri kjent med noen nye heller!

      1. Wasabi er også godt. Blander i soyaoljen så blir det saus etter hvor sterk man vil ha den. Snuppen min bruker bare et fyrstikkhode, selv tar jeg hele klatten, jeg liker sterkt. Hadde katter fra jeg var 8 til jeg ble 30. Her vi bor vil jeg ikke ha katt. Vil ikke stenge dem inne og ute her er det mange personer fra andre kulturer som ikke har respekt for dyr på samme måte som oss, og er slemme med dem. Trist, men sant. Du sier noe, ihvertfall vanskeligere å bli kjent med gutta her. Jeg liker å bli kjent med folk, og når alle tenåringene med rosablogger ble borte så viser det seg å være mange interessante her 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg