Min søndag på et hav av puter, som en seng av skyer på himmelen.

Man floating air while sleeping on a cloud.

For dere som følger med så har det seg slik at jeg påtar meg retten til å endre dager etter hvordan det passer for meg. Så i går bestemte jeg meg for at fredag og lørdag skulle bytte. Så da hadde vi lørdag i går med festligheter på balkongen utover kvelden sammen med et vennepar. Da jeg våknet i dag var det egentlig ment at i dag skulle være fredag, men jeg fant det greit å bytte fredag, med søndag, så da er det fredag i morgen og søndag i dag. Dere er med? Flott!!

Søndag for meg er tradisjonell hviledag i bunn og grunn. Så etter at dagen startet med frokost bestående av eggerøre, røyket laks, castello ost og toastede rundstykker med iskald melk til, sammen med snuppen min, så tok jeg raskt oppvasken etter nattens tørste morsomheter. Deretter ble det tassimo baileys-kaffe og en sigarett på balkongen. Etter det kommer den tradisjonelle søndagen for fullt. Nemlig rigge til et hav av puter i sofaen, og bare boltre seg oppi der sammen med jentene og kose som om vi ligger på en sky i himmelen.

Lest en del nyheter og blogg har jeg gjort, og på tross av endeløse tragiske hendelser så har jeg greid å se ting fra en annen synsvinkel, for det er jo hva jeg har gjort i den saken i bunn og grunn hele veien. Fordi for meg er dette en begynnelse på at den tragiske historien kan begynne å snu, og enhver tragisk historie som snur er jo en bra ting. Så jeg skrev et lite blogginnlegg om dette som jeg postet i formiddag. Det heter «Helt rått, tragisk, men endelig..» De mest indoktrinerte i dette landet vil uansett fortsette selvbedrageriet og leve i fornektelse med å fokusere på feil ting i denne saken, det endrer ikke det faktum at en god ting skjedde i Texas!!

Før dette innlegget om det som har skjedd i Texas så hadde jeg postet innlegget «Litt om sanksjoner» som jeg mener er vel verdt å tenke på, da særlig mtp dagens situasjon og hvor lett irrasjonelle folk kan bli, og da er det fort gjort å gjøre noe feil. Så kanskje med å lese akkurat dét innlegget så kan du unngå å gjøre den samme feilen. Tenk på det du!

Etter inspirasjon fra en medblogger skrev jeg innlegget «De beste kulinariske gourmetopplevelser fra A-Å» som inneholder mye snacks. La deg inspirere!!

Det fjerde innlegget jeg postet i dag heter «Løft en rose, la livet blomstre», og det er et viktig innlegg, jeg synes dere skal lese og bli med på å løfte den rosen og la livet blomstre. Det er faktisk mitt aller største ønske i dag.

Etter siste nevnte innlegg så var det tid for å lufte jentene. De hadde fått ekstra god mat tidligere, altså våtfor, da jeg skrev innlegget om de kulinariske gourmetopplevelsene, så var det altså tid for tur. Tur, mat, kos det er høydepunktene dems. De er så herlige, og det var deilig med en tur, frisk og fint. Jeg er veldig fornøyd med at vi er i mars nå, hehe..

Når jeg nå har skrevet og postet dette innlegget skal jeg gjøre klart til kveldsmiddag, altså ordne mise en place, deretter skal jeg ta meg en sigarett på balkongen sammen med en iskald box Solo. Deretter skal jeg kaste kveldsmiddagen i Airfryeren. I kveld blir det Chicken Nuggets, Mozzarella Sticks, Sausage bites og opphøgde søtpoteter med diverse kalde sauser, yuhuu.. deilig søndagsmiddag!!

Natta folkens 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #lørdag #søndag #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Også har det blitt fredag hos deg? Eller har søndagen blitt forlenget 😁
      Da kan det bli fredagstaco på en søndag!!

      Lag deg en fin dag 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg