Melding fra support: brukeren er deaktivert!

Ser jeg har fått melding på email i dag fra blogg support: «Brukeren din har blitt deaktivert i systemet og vi venter på at de skal aktivere den igjen, men det må gjøres eksternt av de som har programvaren vistnok. Beklager problemene dette medfører».

Jeg aner ikke hva dette handler om eller betyr, jeg er jo her, hehe.. eller? Ser dere meg?

Jeg har jo postet to innlegg tidligere i dag, først i morges postet jeg den daglige blomst til dere. Den heter «Pletter i luften» og den kan dere lese om med å klikke på linken. Og så det siste innlegget «13 ting jeg vil gjøre i mars» hvor jeg forteller om planer jeg har for nærmeste framtid.

Om jeg poster flere innlegg i dag? Tja.. hvis det begynner å klø i fingrene. Ha en flottersfin kveld. Nå er snuppen min nettopp kommet hjem til middag. Jeg har laget hjemmelaget viltgryte med skav av rein- hjort- og elg. Brukt masse sopp, reinsdyrboller én løk og 150 gram bacon. Skulle hatt litt brunost oppi, men det hadde jeg ikke. Serveres med potetmos og tyttebær. Gleder meg. 😋

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bloggsupport #support #deaktivert #viltgryte #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
      1. Så bra. Kipt å legge ut og så er det i hen som ser det, haha.. ja det var megasnadder. Laget litt over dobbelt, så da blir det viltgryte i morgen også 😜

    1. Kanskje de tenker på min bruker? Jeg kommer nemlig ikke inn.. Har prøvd passordreset en rekke ganger og får opp bilder med trafikklys og broer osv der vi skal hake av for hvor mange ruter vi ser av det. Feiler hver gang. Så kanskje det rett og slett er min bruker som er blitt de-aktivert? Jeg har sendt mailer til bloggsupport, men ikke fått svar. Men det forklarer jo, svarene er feilstedt deg! Hehe. Men fra spøk til side, håper jeg snart kommer meg inn igjen!

      1. Jeg skjønner ikke en døyt, for her har alt fungert i hele dag. Og det nytter ikke å spørre heller, for det tar jo et døgn å få svar.. håper jeg er her i morgen da, at dette ikke var et forvarsel 🤔😂

    2. Om noko kan gå galt, kan du vera sikker på at det går galt, og det på verst tenkeleg tidspunkt.
      Murphys lov.
      Når det gjeld data, var sjølv Murphy optimist, i følge min bror som jobber med data 😜.
      Kven veit, og kven kan skjøna kva som hender i dataverda 🤔.
      Jegergryte med viltkjøt er skikkeleg snadder 😀.
      Eg laga skinkegrateng i dag 😊. Det og er godt, men litt mykje arbeid, så då lager eg like godt 8 porsjoner i slengen. Då har me 4 middager, men me frys 3 av dei til seinere bruk 😜.

      1. Ser jo nå at ingen statistikker er blitt ført på et tidsrom i går, så et eller annet har vært deaktivert, men jeg ville valgt et annet ord enn «brukeren» for brukeren er jo meg, og det skal mye til for å deaktivere meg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg