Med denne integreringen, ser dere et Norge etter korona?

Noen ganger føles det som dette ingen ende skal ta. Jeg tenker på pandemien vi lever under, tiltakene, restriksjonene, mangelen på et såkalt normalt sosialt liv, alt som har falt fra hverandre, hvordan samfunnet er blitt og konsekvensene og alle ettervirkningene av dette. Presset vi har hengende over oss om å ta vaksine, og hva det medfører å ta den, eller ikke ta den.

Noen vil gjerne rykke frem i køen og få «dosene» raskest mulig. Personlig stiller jeg meg bakerst i køen og sier nei takk. Når jeg sier dette så får jeg høre hvor egoistisk jeg er, og flere nedsettende kommentarer. Kommentarer jeg har hørt før når jeg har tatt standpunkt. Ingen har kommet å beklaget til meg den gang, og jeg forventer ikke at noen skal gjøre det denne gang. Den eneste sannheten som er sann i dag, er at ingen av oss vet hva framtiden vil bringe. Og jeg vet at jeg ønsker at vi skal ha en framtid.

Det er folk der ute som kaller pandemien en bløff. Jeg kan ikke sitte her og vite akkurat hva de mener med det? At viruset ikke eksisterer? At man ikke blir syke av viruset? At det ikke er så smittsomt som noen skal ha det til? At det føres opp antall døde av korona som ikke har dødd av viruset? At tiltakene er en agenda, et stort korrupt komplott mot menneskeheten?

Viruset eksisterer, mer enn det vet ikke jeg. Og så synes jeg personlig at det er mye rundt som ikke stemmer helt. Noe føles rart, men så lenge man svever i mørket, kun har upålitelige media å forholde seg til, så kan man jo ikke sette noen finger på noe bestemt.

Det som er rett og slett for jævlig akkurat nå er at vi har levd under denne dugnaden i et år. Hele verden er utsatt og har gått i gjennom så mye rart, samfunn og mennesker sliter. Så har vi et land som Norge, som er kjent som et stabilt og godt land. Et rikt velfungerende land. Et ivaretatt land. Folk migrerer fra andre land for å komme hit, for her er det veldig bra. Disse menneskene reiser gjennom flere trygge land, men stopper ikke før de er her i Norge.

I dag består Norges befolkning av cirka 15% innvandrere sies det. Og faktisk talt halvparten av alle som har testet positivt for korona-viruset er innvandrere hovedsaklig født i utlandet og i noen tilfeller født i Norge men med utenlandsfødte foreldre. Altså store deler av minoriteter på 15% av befolkningen står for halvparten av smittetilfellene, innleggelsene og all elendigheten. Det er høye tall. Ekstremt høye. Bjeller burde ringe, og de burde ringe så høyt at selv de døve kan høre det.

At det er mye smitte blant innvandrere sjokkerer meg ikke. Det har jeg visst hele tiden, men når jeg har sagt noe så kommer skittkastingen. I Norge er det ikke lov lengre å påpeke et problem, det er en del av det å «berike» landet. 

Jeg bor i en av de mest innvandringsrike bydelene i byen her, en av de mest innvandringsbefolkede bydelene i Norge faktisk. Her er noen kilometer til og fra sentrum. Bratt oppover og bratt nedover, og veldig mange her er avhengig av kollektiv trafikk. Jeg er avhengig av kollektiv. Jeg må noen ganger ta buss til eller fra. Jeg gjør altfor å unngå det, for det jeg ser er miljøer som ikke bryr seg om smittevern. Jeg ser dårlige holdninger og mangel på respekt. Jeg ser farlige smittespredere på hjul.

Når man lever i virkeligheten så er det veldig provoserende at våre media, såkalte main stream media, såkalte forskere og myndigheter bruker sine kanaler for å hysje ned eller unnskylde problemene og påstår smittetallene er høye blant innvandrere fordi det er så vanskelig for dem å være hjemme i karantene. At innvandrere taper penger om de må være borte fra jobb og at det er kjedelig å ikke kunne møte andre dersom de tester seg og får påvist smitte.

For noen ubegripelig dumme, lite medfølende, virkelighetsfjerne uttalelser. Hvordan kan man si noe slik? Dette gjelder jo alle! Det argumenteres at innvandreryrker, noen av de nevnte er busser, taxi, renhold, gatekjøkken og sykepleiere, disse er mer utsatte.

Altså, det finnes ikke belegg for å si at smitten er høyere hos innvandrere på grunn av yrke, bosted eller språk. Dette er en pandemi, informasjon kommer på alle kanaler, alle media, på alle språk. Bussjåførene sitter skjermet fremst i bussen, taxi-sjåførene, de som bryr seg har satt inn plastskjermer mellom seg og passasjerene. De som jobber med renhold, gatekjøkken og eventuelt jobber i helsevesen. De vet jo hva god hygiene er, og viktigheten med avstand. Hvorfor skulle en norsk sykepleier da være mindre utsatt enn en ikke-norsk? Samboeren min jobber i akutten, og med korona-testing. Og som nevnt, vi bor i en av landets mest innvandringsbefolkede bydeler. En vesentlig forskjell er at vi klasker ikke hender med, eller klemmer ti «brødre» hver gang vi tar bussen.

Ikke bare diskuteres portforbud. Nå er tema blant politikerene på stortinget og regjeringen å endre på rekkefølgen av vaksinering i befolkningen for å gi vaksinene først til bydeler der smitten er høy, altså til innvandrerbefolkningen. Ikke meg imot, værsågod ta vaksiner dere. Det jeg synes er dumt er at dette er en belønning de får for å ikke følge de fornuftigste tiltakene som vi har hatt gjennom dette siste året. Hygiene og avstand. Man får liksom ikke sagt det nok, det viktigste vi gjør i situasjonen vi befinner oss i er å vaske hender oftere og holde avstand.

Når man passerer de etniske innvandrerkafeene, leser medieinnslag fra moskeene at de «ikke skjønner» forskjell på fastmonterte møbler og mobile bønnetepper. Når man tar buss og ser hvordan enkelte, ikke bare enkelte, men veldig mange faktisk, hvordan de utviser total mangel på å bry seg.

Med kriminaliteten som har økt og økt med årene, feilslått integrering. Islamiseringen. Hvordan enkelte grupper bare krever og krever, og myndighetene bare gir og gir. Så sitter vi her nå og ser at alt går på nordmenn og norges bekostning. Landet rives i stykker og samfunnet blir fullstendig ødelagt. Mennesker som har fått lov til å komme hit, bo her og ta del i vårt samfunn, mennesker som har blitt tatt godt imot og blitt ivaretatt på en måte de bare kunne drømme om i de landene de kommer fra. Så viser de ikke engang omtanke eller respekt nok tilbake til å kunne forholde seg til smittevernsrestriksjoner under en pandemi.

La oss nå si at man klarer å komme tilbake til en normal hverdag om en stund. At en får «kontroll» på viruset. At vaksinering hjelper. Norge fortsetter en feilslått innvandring, og en ikke-fungerende integrering. 15% blir til 20% som blir til 30%. Antallet innvandrere øker og øker. Hva skjer da når neste virus kommer? Hva skjer når neste epidemi eller pandemi velter seg over Norge?!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pandemi #korona #covid #corona #virus #vaksine #innvandring #smitte #innvandrere #smittetiltak #restriksjoner #myndigheter #samfunn #media #msm #vaksinering #integrering #framtiden #norge

9 kommentarer
    1. Hva som skjer når neste virus kommer og at antallet innvandrere øker? Jo, jeg kan fortelle deg litt om det..
      Det som skjer er at Norge får flere utdannede helsepersonell, flere leger og forskere, flere som er dyktige til å behandle syke mennesker, flere til å dra lasset! Og en ny generasjon med barn som bidrar til samfunnet, som Erna gjerne vil ha? Fød flere barn, sa Erna?

      1. Ja,han skulle sikkert bli lege,forsker eller sykepleier han 16 åringen som ble arrestert i dag for å ha planlagt terror på norsk jord.

    2. Jeg likte bloggen din før, men i det siste (halvåret) føler jeg at din misnøye over utlendinger/innvandrere går igjen i langt flere innlegg enn nødvendig, noe som gjør at jeg personlig har endret litt oppfatning av deg. Jeg syntes du virket som en hyggelig fyr med mye interessant å komme med tidligere, men nå føler jeg mer og mer at du forsøker å være Sylvi Listhaug i manneversjon, og jeg personlig har Sylvi langt opp i vranghalsen.

      Håper du begynner å blogge ordentlig igjen, og slutter å bruke bloggen som et sted å spre misnøye/fordommer/hat mot utlendinger.

      1. Fordommer og hat er din tolkning. Halvparten av menneskene jeg omgås er ikke-norske. At vi har et problem med innvandring- og integreringspolitikk, og ikke minst islam. Det er slik det er, og hva jeg har skrevet står jeg for. Men igjen, det er ikke fordommer, jeg vet hva jeg snakker om, og det er ikke hat mot mennesker, men farlige ideologier. Folk som kjenner meg vet dette, men gjennom internett vil alltid noen tenke og tolke i verste hensikt. Takk for titten, stå på videre og ta vare på deg selv og dine oppi alt dette, det er viktig ❤️

      2. Livingdoll
        Etter å ha lest ditt innlegg, så har jeg deg både i rettstrupen og vrangstrupen. Du skriver mot bedre viten så det holder. Hold deg oppdatert og følg med på hva som skjer i samfunnet før du skriver.

    3. At COVID-19 eksisterer, tviler jeg ikke på, men alle de omstendighetene rundt, hvis forklaringer og begrunnelser er fulle av ‘hull’, syntes for meg å tale sitt tydelige språk om at dette influensaviruset er hauset opp for å kunne brukes til å fremskape den rådende unntakstilstanden av grunner jeg ‘kunne drept’ for å fått snusen i..
      Den siste dosen med viderverdigheter, begynte med at denne vaksinen får sin debut typ et kvarter i forkant av overgangen fra 2020 til 2021, hviket har satt seg i folks bevissthet som hva som best kan beskrives som en magisk (metaforisk) målstrek for da elendigheten på trolldoms vis skal fordufte, akkopagnert av harpetoner og englesang. Jeg mener.. Det er jo i overkant tilfeldig at denne kommer dalende ned over oss i det eksakte øyeblikket det etter alt å dømme ville vært umulig å få folk med på å fortsette galskapen uten at noe banebrytende ble skutt inn som ‘boost’..
      Dernest tok det jo ikke mer enn et par dgr før verden var all in for å kjøre den ultimate lock-down ‘et par mnd.’ til x-antall % av folket hadde blitt immunisert. ERGO: Mission accomplished.
      – Med dette i boks, er scenen satt for å kunne droppe inn med en skikkelig nedtur i form av mutert virus med over 70% høyere smittefarlighet, hvilket jo selvsagt gjør at de nevnte ‘par mnd’ kan utsettes på ubestemt tid..
      – Og 70 -something % mer smittsom!?? Om så er tilfelle, vil den logiske konsekvens enten være at den smittefare det har vært hylt om de siste 11 mnd er en overdrivelse av episke proposjoner, ellers så vil det rett og slett ‘bosette’ seg i luftrommet, slik at smitten ikke kan unngås så fremt en puster!..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg